maandag 16 april 2018

Tante Betsy High Summer 2018 collection


Hey girls daar ben ik weer na een heerlijk weekend in de relaxstand en qualitytime met manlief en ook gisteren gezellig samen met dochterlief.
Ik merk dat er steeds meer girls beginnen uit te kijken naar de derde en daarmee ook laatste lichting van deze SS2018 zomercollectie en zich afvragen wanneer die in de winkels komt. 
Daarom laat ik jullie alvast met liefde kennismaken met deze geweldig leuke high summer collectie van Tante Betsy. 
Wie weet heb je al sneak peeks gezien van die leuke bloempotjes print, streepjes print of die leuke ruitjesprint.



Ik ben zelf meteen zwaar verliefd geworden op de bloempotjes print en ik kijk er dan ook halsreikend naar uit.
Ik ben namelijk gek op madeliefjes en daarmee ook op die geweldig leuke print met bloempotjes met een madeliefje/margriet.
Als kind plukte ik dolgraag madeliefjes en madeliefjes staan ook voor mij voor mijn overleden oma van mijn vaders zijde. Ik heb er gewoon warme gevoelens bij en keer op keer word ik enorm gelukkig als ik madeliefjes in het gras zie.



Er komen twee modellen jurkjes; een mouwloos jurkje met overslag Summer Cross Dress Daisy.
Je hebt deze jurk vast al gezien op de homepage van de webshop van Tante Betsy, met die prachtige foto van model Ellen.
Zucht zo leuk die combinatie van dat roze bloempotje op die prachtige blauwe achtergrond en met een mooi fuchsia roze biesje.



De Daisy print komt er in drie kleurtjes; blauw, rood en zwart.





Dit is hetzelfde model als Dress Summer Cross Stripe van SS2017 collectie, de jurk die me vorige zomer enorm verraste.





En och ik laat ook meteen Dress Summer Cross Breton zien in hetzelfde mouwloze overslagmodel, maar met een fijner streepje.
Vorig jaar heb ik ontdekt dat een horizontale streepjes print enorm afslankt en helemaal niet dikker maakt.
En deze jurk heeft ook weer zo'n prachtige mooi bloemenborduursel op de schouder...love it!
Op deze foto met model Ellen kun je zien dat het niet de echte jurkjes zijn maar een tekening. Ik maakte de foto hierboven zelf in de showroom van de jurkjes.



En in de webshop van Tante kun je de kleuren van Blouse Breton Blue zien met dezelfde streepjesprint. Wat een geweldige blouse ook en oh die effen rok, Flat Pocket Skirt, is ook al zo leuk!



Nu weer terug naar de bloempotjes print, want er komt nog een jurkje in die print met korte mouwen, in een nieuw model.
Dress Frieda Daisy, een doorknoop jurkje maar dan zonder kraagje. Ik ben er heel benieuwd naar!



En in diezelfde bloempotjes (Daisy) print komen er ook leuke setjes voor de dames die liever een rokje dragen of die wellicht graag een top of blouse op een broek dragen.
Skirt Daisy is een rokje met zakjes en Luna Top Daisy, een top met driekwart mouwen.
Op de foto van Suze lijkt het net een jurkje, zou ik ook zo willen hebben zo'n modelletje als jurk met die mooie Luna halslijn en met zakjes ;).



Er komt ook nog een leuke blouse met mouwtjes om de kipfiletjes te bedekken in dezelfde print; Blouse Daisy.





Dan komt er nog een geweldig mooie jurk in die leuke ruitjes print, Dress Auntie Checks.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meteen warm liep voor deze print toen ik hem zag in de showroom.
Maar nadat ik hem nog eens bekeek was ik er weg van en ik verheug me ook enorm op deze mooierd.
Deze Checks print komt er in drie kleuren, rood met wit, blauw met wit en zwart met wit. Stuk voor stuk enorm gaaf en ook weer met een mooi borduursel op de mouw. Love it!





Ik gok wel dat deze Auntie jurk hetzelfde valt als Dress Auntie Birds Blossom en ik er dus een maat XL van nodig heb (ipv L).



Er komt nog een mouwloos jurkje, Dress Missy Checks, waar ik eerlijk gezegd helemaal niks mee heb. Maar wie weet word ik toch enorm verrast door deze jurk.
Het is een wat rechter model als ik dat zo zie en de hals lijkt me vrij hoog gesloten.
Dus daarmee niet echt goed voor mijn enorme buste, ik heb een mooie diepere halslijn nodig zodat het niet een enorme massa lijkt. Maar wellicht met het ritsje open...



Oh ja er komen ook rokjes in deze ruitjes print, Skirt Checks met zakjes en een geborduurd bloemetje op het zakje.
Én een nieuw model rok, Skirt Paris Checks een wijd vallende klokkende rok. Op de foto gecombineerd met Peasant Top Checks.



Maar met zo'n ruitjes print kun je ook heerlijk combineren met een effen top (zoals de Peasant Top die er nu al te koop is en ook op de foto te zien is) of een streepjes print of wie weet welke leuke combinaties we gaan zien bij de diverse Tante Betsy girls.



Ik weet wel dat de streepjes vestjes jammer genoeg niet komen (te zien op de foto met Skirt Checks). 
Hopelijk bovenstaand vestje wel met die heerlijke retro look.
Dezelfde geheel effen vestjes, Cardigan Shorty, zijn wel al te koop zijn in de webshop bij Tante Betsy, natuurlijk ook bij diverse Tante Betsy verkooppunten, combineert ook heel leuk bij diverse jurkjes en setjes.
Deze vestjes lijken me ook heel leuk voor bij de mouwloze jurkjes, zo kun je toch zomers en netjes gekleed naar je werk gaan.



Nou girls ik geloof dat ik jullie wel bijna alles van de High Summer 2018 collectie van Tante Betsy heb laten zien.
Naar wat ik gehoord en gelezen heb verschijnt die eind deze week bij de diverse Tante Betsy verkooppunten. Hou hun Facebook pagina's in de gaten!
In mijn Tante Betsy shops lijst vind je ook alle links naar de Facebook pagina's van de winkels.
Zoals altijd zal deze collectie op een later moment te koop zijn in de webshop van Tante Betsy.
I will keep you posted!



En wie weet kan ik jullie dan ook aan het eind van deze week verblijden met een Live video/passessie op mijn Facebook pagina en laten zien hoe het allemaal staat en valt op mijn weelderige figuur ;).
Nou ja niet allemaal natuurlijk hè, want ik draag zelf voornamelijk jurkjes van Tante Betsy. Die staan het beste bij mijn figuur, daar word ik het blijste van.



Lots of love from Susan