donderdag 5 april 2018

Lucky Days & Toos Mode Tante Betsy giveaway


Hey girls vandaag start er weer een winactie in samenwerking met een Tante Betsy verkooppunt, deze keer in het zuiden van het land, in Noord-Brabant. 
Toos Mode te Bladel is een relatief nieuw Tante Betsy verkooppunt, sinds SS2017, maar wow wat kochten ze een leuke collectie in. 
Leuk voor de dames uit de zuidelijke provincies, maar zeker ook voor Belgische dames want het ligt niet ver van de Belgische grens. Een leuke winkel om te gaan shoppen of als je eens een dagje naar het zuiden in de planning hebt staan. 





Bladel ligt tussen Tilburg en Eindhoven maar dan zuiderlijker. 
Ik zie dat Landal Greenparcs Het Vennenbos in de buurt ligt, dus wie weet heb je planen om met je gezin daar heen te gaan voor een midweekje en plan je 'toevallig' een uitje naar Bladel ;). 
Dames uit andere provincies zijn natuurlijk ook van harte uitgenodigd om aan deze winactie mee te doen. 





Tante Betsy girls Karin en Saskia waren er op 16 maart heerlijk gaan shoppen, de tweede lichting van de Tante Betsy zomercollectie was net binnen gekomen.
Beide dames waren benieuwd naar de XXL en XXXL jurkjes die Toos Mode had ingekocht en zijn heerlijk gaan passen en gingen met wat leuks naar huis.



Karin was er al eerder en scoorde ook van de eerste lichting een mooie jurk in 3XL.
Niets fijners als een winkel ook denkt aan de plus size dames onder ons en de grote maten ook inkoopt.
Vooral nu Tante Betsy met ingang van deze SS2018 zomercollectie ook 3XL heeft.
Ik hoop dat veel meer Tante Betsy verkooppunten dit gaan doen, zodat nog meer dames de kans krijgen om in een stenen winkel jurkjes, tops en rokjes in hun maat kunnen gaan passen en kopen.



Toos stuurde me vorig week vrijdag mooie foto's van hoe de Tante Betsy collectie er nu bij hangt.
Ik zie de mooie roze mouwloze tops, blouses en rokjes in de Birds Blossom print.
Dress Betsy Stars Pink en Dress Betsy Stars Black and White (zie de foto van Karin en Saskia).
Dress Betsy Bloms Black en Dress Joyce du Deer Red.
Dress Button Down Birds Blossom Green en ik zie ook op een foto ook Dress Auntie Birds Blossom Blue en dat gave jasje Sweatjacket Jacky Blue.
En van de eerste lichting zie ik; Zippie Cactus Diaz Black, Dress Sporty Red, Dress Lola Viola Red, Dress Snappie Cross Green en Dress Lynn Circles Green.



Lucky Days;
Toos vertelde me ook enthousiast dat ze dit weekend, vrijdag 6 april en zaterdag 7 april, een leuke actie heeft. 
Zie je die leuke 'boom' met bloemen naast Dress Betsy Bloms Black?
Daar zitten allemaal bloemen in met korting (5%, 10%, 15% en 20% korting).
De bloem die je trekt bepaald de korting en zo kun je dit weekend je Tante Betsy jurk, top, rok of jacket met een leuke korting gaan shoppen.
Maar zoals je wellicht ook op de foto's gezien hebt, verkopen ze ook Clumpy's en natuurlijk nog meer leuks. Ik zie op de Facebook pagina van Toos Mode ook schoenen van Art, El Naturalista.



Maar nu naar de winactie; wat kun je winnen?
Ik mag van Toos drie cadeaubonnen ter waarde van €30 weggeven, te besteden in de winkel van Toos Mode te Bladel aan de Tante Betsy collectie.
Deze verdeel ik onder de reacties hier onder mijn blogpost en op de Facebook post op mijn Facebook pagina.
Zo leuk dat ik drie Tante Betsy girls blij mag gaan maken met zo'n mooi bedrag. 
Als je eenmaal verliefd op Tante Betsy bent dan groeit die wishlist vanzelf, vooral met deze gave zomercollectie.
En dan is een cadeaubon twv 30 euro mooi meegenomen en maakt het makkelijker om jezelf te verwennen met een nieuw jurkje of wat anders leuks van deze Tante Betsy zomercollectie.



Hoe doe je mee?

  • Het spreekt vanzelf dat je mijn blog volgt via een van deze kanalen; Blogger, Bloglovin, mijn Facebook pagina en/of mijn Instagram account.
  • Leuk is als je de Facebook pagina van Toos Mode gaat liken/volgen als je mee doet aan de Facebook winactie.
  • Vertel in je reactie hoe je shopping uitje naar Toos Mode zou gaan uit zien; wie neem je mee en wat hoop je er te kunnen scoren van de Tante Betsy zomercollectie (zie de opsomming hogerop in deze blogpost). Maak er wat gezelligs van! Ben je al eens bij Toos Mode gaan shoppen dan hoor ik ook graag je ervaring.
  • Deze winactie loopt t/m maandag 9 april en op dinsdag 10 april maak ik de drie winnaressen bekend op mijn happy Tante Betsy blog.
  • Delen van de winactie is lief.


Leuk dat ik nu twee winacties heb lopen in samenwerking met Tante Betsy verkooppunten, eentje helemaal in het noorden van het land en eentje in het zuiden van het land.
Vergeet niet mee te doen aan de winactie ism Diezijner te Groningen (als dat een beetje te doen is voor je qua afstand), morgen maak ik daar de twee winnaressen van bekend.

Lots of love from Susan