dinsdag 10 april 2018

Dress Betsy and lucky Tante Betsy girls



Hey girls vandaag een blogpost in het teken van Dress Betsy, de leuke doorknoopjurk in de Stars en Bloms print én de bekendmaking van de winnaressen van de winactie ism Tante Betsy verkooppunt Toos Mode te Bladel.
De doorknoopjurkjes van Tante Betsy zijn eigenlijk goed voor iedere vrouw of je nu slank bent of meer een volumineus lijf hebt als ik. 
Ik ga jullie dat laten zien aan de hand van wat foto's van Tante Betsy girls waarvan ik weet dat het okay is dat ik deze foto's deel. 



Dress Betsy Bloms is een jurkje met een leuke bloemetjes print waar je gewoon meteen vrolijk van wordt. 
En door de kleurtjes in de print is dit een veelzijdige jurk die je met meerdere kleuren kunt combineren. 


Zo gaaf dat deze jurk er nu ook in oranje is, het was al weer veel te lang geleden dat Tante Betsy een oranje jurkje in de collectie heeft. 
En nu denken veel dames meteen aan Koningsdag of als jurk als er een of ander nationaal team speelt. Maar wij Tante Betsy girls dragen deze jurk natuurlijk gewoon het hele jaar door, wij maken van iedere dag een feestje!
Hieronder een foto van Caro en ook eentje van Hennie.



Heerlijk combineren met roze of groen, maar combineren met rood of een andere kleur kan natuurlijk ook! Zoals Karin die er een zwart hemdje onder draagt.



Onlangs droeg ik Dress Betsy Bloms Red voor het eerst en combineerde de jurk met groen. Blij werd ik ervan!
En dat is voor mij dé maatstaf, ik moet blij worden van een jurk aan mijn lijf.
Maar ik liet ook nog leuke andere combinaties zien in blogpost Dress Betsy Bloms and Dress Joyce du Deer, mooie combinaties met blauw bijvoorbeeld.


En nu wordt het tijd om de drie winnaressen van de winactie in samenwerking met Toos Mode te Bladel bekend te gaan maken.
Er deden weiniger dames mee en er waren ook een aantal dames die geïnspireerd werden door een reactie onder de winactie en de prijs aan iemand anders gunden. 
Maar wie oh wie ga ik verblijden met een cadeaubon twv €30 om te besteden in de winkel van Toos in Noord-Brabant. 
Een winkel die toch best veel leuks heeft ingekocht deze zomercollectie van Tante Betsy. Ik maakte er een paar collages van. 






Oh ja ik heb nog wat foto's van Dress Betsy Stars Black and White.
Karin pastte deze jurk bij Toos, maar had daar toch een maatje groter van nodig en scoorde hem uiteindelijk bij Tante Betsy zelf als ik het goed heb.
Ik draag de Betsy Stars jurk gewoon in mijn eigen maat en Jacqueline denk ik ook.





Dress Betsy Stars Pink die er ook te koop is, is ook een gave jurk. 
Oops girls ik dwaal weer af. Ik heb soms ook zoveel te vertellen en ik schrijf deze blogpost ook nog eens heel vroeg, ik kom niet terug in slaap en schrijf het dan maar even van me af. 
De verloting doe ik op een later moment op de dag als ik mijn pc aan zet, dit typ ik op mijn iPhone ;).




Nou girls daar ben ik dan eindelijk, ik heb net met mijn ogen dicht gescrold tussen de reacties onder mijn blogpost en mijn cursor bleef staan bij de reactie van Corine die haar gewonnen prijs graag door geeft aan Windy.
Ik scrolde nogmaals en mijn cursor bleef staan bij de reactie van Ingrid die ook haar kans met heel veel liefde doorgeeft aan Windy.
Normaal zou ik niet iemand twee keer dezelfde prijs laten winnen, maar ik vind het zo enorm lief van de dames die geraakt werden door de reactie van Windy.
Dat ik deze keer een uitzondering maak en Windy met alle liefde de twee cadeaubonnen twv € 30 gun.





Lieve Windy van harte gefeliciteerd met twee cadeaubonnen!
Hopelijk heb je de beste dag van het jaar als je op de camping zit in Bladel en kun je heerlijk samen met je vriend gaan shoppen bij Toos Mode.
Ik weet niet of je al meerdere goed passende Tante Betsy jurkjes hebt, want dan zou je die kunnen meenemen of opmeten zodat je weet welke afmetingen je nodig hebt en Toos zal je vast goed kunnen adviseren.
Ik hoop dat je een geweldige dag gaat hebben en er met veel plezier op kunt terug kijken als je wat moois geshopt hebt.
Neem je even contact op met me per mail of per pb, dan geef ik je gegevens door aan Toos.


Máár ik ga nog iemand blij maken, want ik mocht drie bonnen weggeven, onder de reacties op het bericht op mijn Facebook pagina.
Mijn cursor bleef staan op de reactie van Hennie die ook nog eens heerlijk in de buurt woont en graag zou gaan shoppen samen met een paar Tante Betsy girls uit de omgeving. Karin 'offerde' zich al op en Peet wilde er ook wel graag heen.
Ik voel een kleine Tante Betsy meeting aankomen bij Toos Mode te Bladel. Hennie van harte gefeliciteerd en jij weet wel hoe je me kunt bereiken ;).
Hennie reageerde ook op mijn blog, dus ik neem even die reactie, onder haar Facebook reactie staan nog meer reacties ;).



Dankjewel Toos voor deze leuke samenwerking zodat we samen weer wat Tante Betsy girls blij hebben kunnen maken.
Dikke dankjewel knuffels aan Corine en Ingrid om Windy te nomineren voor jullie prijs.

Lots of love from Susan