woensdag 25 april 2018

Kingsday & so in love with orange



Hey girls zoals jullie allemaal wel weten komt Koningsdag eraan en ik heb bewust mijn oranje Tante Betsy jurken niet meer gedragen, zodat ik vrijdag kan kiezen welke ik wil aan doen.
Tante Betsy heeft in de loop der jaren een aantal oranje jurkjes ontworpen, op de Pinterest pagina van Tante Betsy zie je heel wat van die leuke jurkjes terug.
Ik zet deze jurken nu wel speciaal in het zonnetje voor Kingsday, maar ik ga die jurkjes natuurlijk gewoon ook op andere dagen dragen ;).
Zoals hieronder hadden Marieke en ik bijna dezelfde outfit op de SoMuch Dresses Lovers Day.



Knal oranje is namelijk een kleur die me ook heel goed staat en is eigenlijk al jaren een favoriete kleur van me naast rood en fuchsia roze.
Als Susan maar lekker kan knallen in haar outfits. Oh wat ben ik toch blij dat Tante Betsy in mijn leven gekomen is, in deze jurkjes kan ik gewoon heerlijk mezelf zijn en kan ik dat ook in mijn kledingkeuze uitstralen.



Ik ben ook super blij dat er in de wintercollectie ook weer heerlijke knalkleurtjes zitten en yess ook weer oranje.
Maar zoals gezegd heeft Tante Betsy al vaker oranje jurkjes, maar ook tops in de collectie gehad.
Wel meestal alleen in de zomercollectie, zoals deze doorknoopjurk van de SS2014 collectie.



In de SS2015 collectie was er de jurk Dress Betsy Red (maar die is meer oranje met roze) en in datzelfde printje was er ook een heel schattig jurkje mét een hertje.
Vandaag draag ik zelf Dress Betsy Red, dit was een van de eerste jurken die ik bij Tante Betsy in de webshop kocht.





Vorige zomer was er een zalm oranje jurk in de SS2017 collectie, Dress Summer Les Fleurs Orange en Dress Carmen Les Fleurs Orange.
Dress Carmen Les Fleurs is eigenlijk hetzelfde model als Dress Joyce du Deer van deze SS2018 zomercollectie.
Ik heb van deze jurkjes een maatje groter als gewoonlijk (maat XL ipv L), dat komt doordat deze jurk wat rechter valt.
Ik heb beide jurken vanochtend eens even op elkaar gelegd, zo kunnen jullie het verschil zien.
Het enige verschil is dat Dress Joyce du Deer langer is.



Ik ben eens even heerlijk gek gaan doen, nou ja voor mijn doen dan en heb een paar leuke foto's gemaakt. En heb Dress Joyce du Deer met leuke Tante Betsy vestjes gecombineerd, zoals met Cardigan Shorty Pink. Oh wat ben ik blij met deze leuke zomerse vestjes.


Met Cardigan Shorty Green is het ook een hele gave combinatie.
Roze en groen zijn kleuren die ik regelmatig combineer met mijn Tante Betsy jurkjes, omdat die kleuren in heel veel prints terug komen. Een musthave in mijn collectie!


Dress Joyce du Deer Orange is er trouwens nog in alle maten behalve 3XL, Dress Betsy Bloms Orange is wel al in veel maten uitverkocht bij Tante Betsy in de webshop zag ik.
Ik ben zelf groot fan van doorknoopjurkjes en ik kan me voorstellen dat ik daar niet de enige in ben ;).



Vandaag wil ik naast de oranje Tante Betsy jurken ook de geweldige armbanden van Urban Hippies in het zonnetje zetten.
Ik draag deze armbanden dagelijks en ben er zo ontzettend blij mee, de Primrose armbanden zijn zo enorm gaaf. Echt een hele fijne leren armband die in de loop der tijd soepeler wordt door het dragen.
En natuurlijk is die gave armband er ook in oranje (Orange Primrose Bracelet), maar ook in heel veel andere leuke kleurtjes.


Op de foto's zag je de roze Primrose armband (Pink Primrose Bracelet), maar ook de roze Peony armband (Pink Peony on Pink). Die laatste is trouwens van kunstleer, maar de Peony armbanden zijn er ook van leer.
Deze gave armbanden zijn te koop in de webshop van Urban Hippies, maar haar sieraden vind je ook terug in heel veel Tante Betsy verkooppunten (klik hier voor alle verkooppunten van Urban Hippies).


Nou girls voordat ik er vandoor ga, ga ik twee dames blij maken. Ik was het bijna weer vergeten, maar ik was nog net op tijd om even te vragen aan Anita om twee Tante Betsy kadobonnen twv 25 euro voor me klaar te maken. En heb het meteen ook even overgemaakt...nu dadelijk nog even gaan scrollen bij de reacties van mijn blogpost Happiness in a Tante Betsy dress.



Ik bedoelde trouwens niet dat er weinig reacties waren op sommige blogs, maar dat ik aan de statistieken kan zien welke blogs drukker bezocht worden als andere ;).
Patricia D. is de eerste wie ik blij ga maken!
En de tweede winnares ga ik trekken uit de reacties onder de blogpost Happy Tante Betsy birthday en mijn cursor bleef staan op de reacties van Nicolette v. K! Gefeliciteerd dames sturen jullie me een pb'tje via Facebook of een mailtje (ik heb jullie mailadres nodig ;)).


Nou girls op naar Koningsdag! En blijf de rest van het jaar ook Nederland oranje kleuren met jullie prachtige Tante Betsy outfits!
Ga jij trouwens oranje dragen op Koningsdag of ga je voor een rood-wit-blauwe combinatie of gewoon een andere leuke jurk/outfit?


Lots of love from Susan