woensdag 18 april 2018

What a beautiful day!


Hey girls als ik dit blog typ zit ik heerlijk op een boomstronk in het bos. Mijn ziel verlangt echt meer en meer naar de natuur, wat ben ik toch een gezegend mens dat ik zo dichtbij ons huis kan gaan wandelen in een bos. 
Een loofbomen bos dat is waar ik blij van wordt. Daar voel ik me thuis, daar ben ik in mijn element. 



Ik geniet ook enorm ervan als ik heerlijk alleen in het bos ben. Heerlijk vind ik de stilte, het geluid van de vogels.
Op de achtergrond is er wel verkeer, het is maar een klein bos, maar ik voel me de koning te rijk. 
Ik kan ook weer zo enorm genieten van blote benen weer en ik ben zo dankbaar dat twee jaar geleden Bandelettes op mijn pad kwam. 
Dankzij deze banden met aan de boven- en onderkant een siliconen strip kan ik genieten zonder last te hebben van schurende bovenbenen. 



Ik nam in mijn Urban Hippies Hip Pocket ook mijn boekje mee van het orakelset; Magische boodschappen van de Elfen. 
Ik trok kaartjes terwijl ik aan het luisteren was naar de inspirerende boodschap van Francien van den Boomen. Ik doe mee aan de Let's make money challenge en heb de afgelopen dagen iedere dag gekeken naar de live video's op de speciale Facebook pagina. En heb ook de opdrachten gedaan uit het werkboek. Vandaag was alweer de laatste dag. 



De nieuwe maan is dé tijd om aan nieuwe dingen te beginnen. Ik ben al langer van plan om nieuwe stappen te zetten en ik hoop ze morgen ook daadwerkelijk te gaan zetten. 
Door tijd te nemen om een en ander uit te zoeken dat allemaal abacadabra voor me is, maar ik vertrouw erop dat ik de juiste keuze ga maken. 
Het heeft ook wat met mijn blog te maken, nou ja eigenlijk een heleboel. Wie weet durf ik het eindelijk aan, want ik ben er in mijn hoofd alweer een aantal maanden mee bezig. Eigenlijk sinds de overvloedchallenge van Francien whahaha. 




Nieuwe stappen zetten in een nieuwe onbekende wereld is enorm spannend. 
Een tijd geleden verkocht ik een paar Tante Betsy jurkjes om dat te kunnen financieren. 
En vandaag besloot ik dat ik alles dat ik binnenkort ga opruimen en op mijn marktplaats account ga zetten. Dat daar de helft van de opbrengst ten bate komt van het kopen van Tante Betsy kadobonnen en de andere helft voor mezelf om in mezelf te investeren. 



Ik heb zoveel spullen die nog gebruikt kunnen worden, boeken van Nora Roberts en andere schrijvers, kleding die ik niet meer draag zoals denim rokken en truien en tops en nog zoveel meer. 
Zoveel spullen die in huis staan en die gewoon niet meer bij mij passen wie ik ben. Laarzen en schoenen die ik niet meer aan doe en nog zoveel meer. 
Okay ik weet dat het dus niet allemaal Tante Betsy items zijn, alhoewel ik ook een aantal jurken heb waarvan ik weer afscheid ga nemen, maar de helft van de opbrengst komt wel ten bate van leuke acties voor jullie. 



Zo ik ga eens terug huppelen naar huis, wandelen dus en wie weet lukt het me al om er wat op te zetten. 
Ik weet even niet wat wijsheid is, het verloten van items tegen een vaste prijs werkt enorm goed, dus dat wil ik zeker blijven doen bij de Tante Betsy jurkjes. 
Wat vinden jullie fijn en welke termijn zal ik aanhouden qua verloting, als jullie toch zoiets hebben van Susan verloot alle items. 
Ik hoor graag jullie feedback over de marktplaats items. 

Lots of love from Susan

PS de plannen zijn gewijzigd, ik ga met manlief lekker uit eten in Duitsland, dus zet ik nog niks op Marktplaats whahaha. Gewoon lekker genieten en nu als een idioot op mijn iPad foto's toevoegen. En dan ook maar geen doorklik links ;). 
Oh ja dat nummer kreeg ik te zien op mijn telefoon toen ik naar huis liep...zo nu snel een paar Clumpy's aandoen ipv mijn sneakers bij mijn Dress Auntie Birds Blossom Black (met eronder een onderbroek top ;)). Zoeff!