vrijdag 6 april 2018

Happy Tante Betsy birthday Anita



Hey girls vandaag wil ik Anita van het Tante Betsy team in het zonnetje zetten op mijn happy Tante Betsy blog.
Ze is vandaag jarig en viert vandaag haar 50ste verjaardag. Tante regelde een heuse Sarah whahaha.




Anita is de rechterhand van Tante Betsy (de dame met de rode haren ;)) en velen van jullie zullen haar inmiddels kennen via mailcontact of zagen jullie haar live op de Tante Betsy fandag of de Tante Betsy outlet dag in juli vorig jaar (wellicht volgend jaar een vervolg op deze leuke dagen).





Of wie weet hebben jullie haar hier wel eens op foto's zien voorbij komen.
Anita is fan van het eerste uur en al jarenlang doorpasmodel van Tante Betsy in de grote maten, voordat ze een tweetal jaren geleden bij Tante Betsy het team is gaan versterken.



Ik deed woensdag een spontaan oproepje op de Tante Betsy Facebookgroepen om haar te verrassen met een lief leuk vrolijk kaartje. 
En donderdag terwijl de verjaardag van Anita ook al gevierd werd door het Tante Betsy team kwamen al heel wat kaartjes van jullie aan en ook bloemetjes (ik stuurde ook een bloemetje met een kaart via Greetz).



Ze reageerde blij verrast en vroeg me om deze boodschap aan jullie door te geven.
Lieve Susan 
Ik ben helemaal overdonderd. Wat een leuke kaartjes en wat een hoop liefde. Ik kan moeilijk iedereen bedanken maar wil jij dat in je blog vermelden. Dat ik ontzettend blij en verrast ben door deze aktie en ik me echt jarig voel. Iedereen heel erg bedankt voor alle moeite en lieve wensen. 
Liefs Anita 😘


Heerlijk toch om haar eens te verrassen met allemaal lieve wensen.
Normaal behandeld ze alle mails met vragen en klachten en dan is het toch wel heel leuk om een keer allemaal leuke post te krijgen. 
Wil je haar nog verrassen dan kun je een kaartje sturen naar het adres van Tante Betsy, Bemmelseweg 81, 6662PE Elst.


Lieve Anita geniet van alle aandacht en van al die lieve mensen om je heen.
Ik zag dat er al een heuse Tante Betsy Sarah bij je voor de deur zat (ja ik heb zo mijn bronnen ;)) en hoop dat je je heerlijk mag onderdompelen in alle lieve aandacht. 
Vind je het leuk om haar via deze weg te feliciteren, en hier onder mijn blogpost je felicitaties achter te laten of onder mijn Facebook post, dan mag dat natuurlijk ook. Ze leest hier ook altijd mee...wellicht vandaag pas vanavond laat ;). 


Zo girls voordat ik afsluit en jullie een prachtig weekend wens ga ik nog even twee dames heel blij maken met een cadeaubon twv €50 van Tante Betsy verkooppunt Diezijner te Groningen!
De dames die morgen naar het Tante Betsy uitje te Groningen gaan wens ik enorm veel plezier.
Ik zag al leuke enthousiaste reacties van dames er heen gaan en die hier en op mijn Facebook pagina een gokje waagden voor die bon. 
Maar natuurlijk ook genoeg dames die graag op een ander moment gaan shoppen in Groningen. 



Wie oh wie mag ik blij maken en bij welke namen bleef mijn cursor/muis hangen;
Nou girls ik scrolde door alle reacties met mijn ogen dicht en bleef staan op de reactie van Petra uit Zeeland; ze heeft een dagje of weekendje Groningen in de planning met als hoofdreden om bij Diezijner te gaan shoppen (whahaha heerlijk!).
Petra is groot fan van hun Youtube/Live filmpjes, ja ook ík ben geïnspireerd door hun live video's ;).



Op Facebook bleef mijn cursor staan bij de reactie van Giny die onlangs al bij Diezijner was gaan shoppen en er Dress Betsy Bloms Black kocht. Ze heeft de Oranje Betsy Bloms nog op haar wishlist staan.
Ze had eerst onder het verkeerde Facebook bericht gereageerd en zal nu wel dubbel zo blij zijn dat ik even reageerde dat ze daar fout zat hihii. Van harte gefeliciteerd Petra en Giny!
Nemen jullie contact op met Diezijner via webshop@diezijner.eu
Ik heb jullie namen al doorgegeven ;).



Lieverds heb een fijn weekend, doe gezellig mee aan de winactie die ik gisteren deelde als je eens wilt afreizen naar Toos Mode te Bladel (Noord-Brabant); Lucky Days & Toos Mode Tante Betsy giveaway.



En wie weet heb ik binnenkort weer een andere winactie in samenwerking met een Tante Betsy verkooppunt bij jou in de buurt of met een webshop.
Óf wie weet zet ik binnenkort weer eens wat op Marktplaats en doe van de opbrengst een leuke winactie met kadobonnen van Tante Betsy.
Tante Betsy winkels jullie zijn ook van harte uitgenodigd om met mij contact op te nemen als jullie met een leuke winactie jullie verkooppunt onder de aandacht willen brengen.



Happy Birthday Anita! Lots of love from Susan