dinsdag 24 april 2018

Happy with Tante Betsy High Summer collection



Hey girls wat een enorm lieve en leuke reacties op mijn blogpost van gisteren waarmee ik de jarige Tante Betsy in het zonnetje zette.
Bijzonder leuk ook hè om het verhaal achter Tante Betsy te lezen en hoe Alisa (want zo heet ze in het echt) geïnspireerd werd tot het ontwerpen van al die leuke Tante Betsy jurkjes en outfits.
Laten we maar met ons allen heerlijk genieten van al dat leuks, dat Tante Betsy door de jaren heen ontworpen heeft. En met onze outfits het straatbeeld opfleuren.



Tegenwoordig deel ik hier veelal jurkjes van de huidige lopende collectie, zodat jullie kunnen zien hoe de jurkjes vallen en staan bij een weelderige vrouw met rondingen.
En dit helpt jullie dan weer met online bestellen bij Tante Betsy in de webshop.
Of bij een van de vele andere webshops (ook te vinden onder de stenen winkels in mijn Tante Betsy shops lijst).
Maar nog leuker is om heerlijk live te gaan passen in zo'n stenen winkel, de high summer collectie hangt nu al in de diverse Tante Betsy verkooppunten!
Ik geniet van zo'n leuke jurkjes winkel, vaak echt zo'n snoepwinkel voor grote meisjes met een lieve enthousiaste eigenaresse. Hieronder een foto van de eigenaresse van Oui Couture te Axel.
Alhoewel online shoppen en een leuk pakje te ontvangen op je deurmat natuurlijk ook heel leuk is ;).





Natuurlijk heb ik nog een kast vol met oudere collectie jurkjes die ik ook nog steeds gaaf vind. Maar jullie zijn er meer bij gebaat dat ik nu de huidige collectie deel.
Wil je zien hoe een jurkje uit een oudere collectie uitziet, google er dan eens op. Typ in 'happy tante betsy...met de naam van de jurk of het model'.
Dit krijg je bijvoorbeeld te zien als je zoekt naar 'happy tante betsy bibi' en bij het zoekresultaat klikt op de afbeeldingen.



Velen van jullie hebben vrijdagavond mijn live passessie gezien op mijn Facebook pagina of hebben ernaar gekeken op een later moment.
Oh ik was weer heerlijk afgeleid door manlief in het begin, maar ook dat hoort bij live gaan whahaha.
En die fluitende vogeltjes op de achtergrond waren natuurlijk ook heel leuk, omdat ik deze keer in de tuin stond, want manlief zat binnen televisie te kijken.
Op mijn Facebook pagina staan meerdere live video's (ook met pas sessies van andere lichtingen van deze zomercollectie), deze kun je altijd terugvinden onder video's.
De foto hieronder is gewoon een afbeelding, klik op de vetgedrukte tekst met link om het filmpje te gaan bekijken.



Ondertussen heb ik al een viertal jurkjes gedragen van deze High Summer collectie, ik laat ze vandaag heel kort aan het bod komen (binnenkort maak ik er meer uitgebreide blogposts over).
Zaterdag was Dress Auntie Checks Blue aan de beurt, deze jurk draag ik in een XL ipv mijn gebruikelijke maat L (net zoals Dress Auntie Birds Blossom).
Ik draag er een onderbroek topje onder, ik heb een enorme buste en ook al valt dit overslag jurkje veel hoger dicht als de overslag jurkjes van de afgelopen jaren toch piept mijn bh er in het midden bovenuit ;).



Zo'n onderbroek topje is voor mij echt een uitkomst met zomerse dagen. Want een singlet of gewone top onder een jurk is me veel te warm.
Dus maakte ik van een onderbroek een topje. Ik liet in mijn allereerste live video zien hoe je dat doet, maar ik maakte er ook een blogpost over; How to make a top from underpants
Wil je hem op een later moment terug vinden, google dan gewoon op 'happy tante betsy onderbroek'.



Zondag deed ik Summer Cross Dress Breton Red aan (ook met onderbroek topje) en met eroverheen Summer Cardigan Paris Red.
Ik heb inmiddels gemerkt dat de streepjes stof veel meer mee geeft als de madeliefjes-bloempotjes stof en ik bij deze streepjesjurk ook echt zo'n topje nodig heb.
Ik heb even geen close-up foto's van deze outfit van zondag, manlief maakte wel foto's van me op de Mini Seven Clubdag, maar van verder af. Deze jurk en ook het vestje draag ik allebei in maat L.



Ik ben ook enorm blij met die geweldige Tante Betsy vestjes met korte mouwen, wow wat zijn die fijn voor over deze zomerse mouwloze jurkjes. Echt een uitkomst...ik heb het altijd snel warm, maar zo´n korte mouwen vestje is super. Oh zucht die wil ik gewoon in alle kleuren van de regenboog.



Gisteren droeg ik Summer Cross Daisy Blue met Summer Cardigan Paris Pink naar mijn werk.
Ik deed er geen onderbroek topje onderaan om te testen hoe het bleef zitten.
Ik had wel voor de zekerheid wel het onderbroek topje in mijn tas gedaan, maar het was niet nodig om die er onderaan te doen, de overslag bleef mooi op haar plaats zitten.
Gisterenavond vergeleek ik beide mouwloze jurkjes met elkaar, ze zijn allebei even hoog gesloten, maar de streepjes stof is veel soepeler dan de Daisy stof en daardoor zakt die stiekem veel sneller onder mijn enorme buste (112cm in omtrek en BH maat 85 G) in.



Vandaag was het weer wat frisser weer en koos ik voor Dress Frieda Daisy Red en deed er een gewoon topje onderaan en ook weer een panty met mijn Sendra laarzen van Boeties.nl.
Ik heb heel bewust alle knoopjes open gelaten van deze jurk, de rest van de knoopjes van deze doorknoop jurk zijn dichtgestikt...dus geen last van kierende gaatjes ;).
Deze jurk draag ik gewoon in maat L, hij valt exact hetzelfde als de Dress Betsy doorknoopjurkjes.



Lieverds ik ben weer enorm blij met deze gave high summer collectie, morgen ontvang ik de Missy Checks jurkjes in een maat kleiner (in maat M ipv L).
Ik denk dat die me toch wat beter zit (de jurk valt wat ruimer) en heb daarom heel bewust die jurkjes verder nog niet gedragen omdat die waarschijnlijk retour gaan naar Tante Betsy.
We gaan het zien, maar mezelf kennende word ik blijer als de jurk wat korter valt en daardoor pittiger staat.
En die enorme buste persen we gewoon weer in de jurk, nu was dat niet nodig, maar dat kon je ook al zien op mijn live passessie video.



Nou ik ga er weer vandoor...alhoewel ik zou nog iemand blij gaan maken...hebben jullie nog even geduld? Ik was vandaag naar therapie en heb ook een en ander zitten uit te zoeken ivm mijn blog.

Lots of love from Susan