dinsdag 17 oktober 2017

You are Beautiful!


Hey girls deze blogpost is geïnspireerd door de reactie van Caro naar aanleiding van mijn blogpost van zondag. Ze schreef dat je pas echt een mooi mens bent als je je hart op de juiste plaats hebt. 
Wederom voel ik me een enorm rijk mens dat ik omringd ben met zoveel lieverds. Ja ik vind het belangrijk om diepgang en zelfontwikkeling toe te voegen aan mijn happy Tante Betsy blog. Dat is namelijk wie ik ben en dat wil ik graag delen.


En ik denk dat niemand van ons Tante Betsy girls oppervlakkig is.
Ook al kan het voor een buitenstaander oppervlakkig lijken al die gekke vrouwen die zo enthousiast zijn van Tante Betsy jurkjes. 
We zijn zoveel meer als dat, want samen maken we de wereld letterlijk een mooiere plaats om op te leven. 
Niks mooiers als vrouwen die heerlijk stralen in een jurk waar ze blij van worden. 



Niks fijners als zo'n bijzondere groep vrouwen die allemaal enorm van elkaar genieten. 
Er ontstaan zulke mooie warme vriendschappen in de Tante Betsy wereld. Zo leuk om te zien dat vrouwen die elkaar niet kenden en mijlenver van elkaar wonen zo makkelijk contact leggen met elkaar. 


Overal waar we elkaar tegenkomen ontstaan er mooie verbindingen. De Tante Betsy fandag was echt een feestje, zoveel lieve vrouwen die elkaar al via hier en via diverse Facebook groepen hebben leren kennen. Wat was het een warm bad, vol met stuiterende vrouwen die allemaal enthousiast worden van vrolijke jurkjes, maar ook vooral elkaar ondersteunden in het maken van de juiste keuzes. 



Keer op keer als er een samenkomst is met Tante Betsy girls dan ontstaan er bijzondere vriendschappen, is het gewoon gezellig en maken we er samen een feestje van. Zoals ook op de SoMuch Betsy lovers meeting (foto's hierboven). En ik verheug me nu al op een volgende meeting met Tante Betsy girls.





Jullie weten allemaal dat ik iedere dag een Tante Betsy jurk draag en daar ben ik niet de enige in. Natuurlijk zijn er ook vrouwen die andere jurkjes dragen of voor hun werk een broek aan moeten of een hele andere outfit. Maar het is belangrijk om van iedere dag een feestje te maken. 



En ook al ga je naar een feestje en weet je in je achterhoofd dat jij denkelijk de enige zult zijn die in zo'n vrolijke outfit verschijnt. Straal dan als nooit tevoren! Ja het zit er dik in dat je moet wennen aan al die mensen die naar je kijken als je binnenkomt of door de stad loopt in je vrolijke outfit, terwijl de rest er vrij saai bij loopt. 
Misschien noemen mensen ons zelfs exentriek, maar bedenk dan dat er heel wat mensen blij worden alleen maar van door naar je te kijken. Dus straal als nooit tevoren, jij bent mooi, jij bent uniek en jij bent vast en zeker ook een heel mooi mens van binnen!


Lots of love from Susan