maandag 30 oktober 2017

More qualitytime and happy Tante Betsy girls


Hey girls vandaag heb ik weer een blogpost waar ik een aantal dames blij kan gaan maken. De dames die hebben meegeloot voor de Marktplaats items
Ik heb net via Naamloten namen ingevoerd en aldaar de winnaars getrokken, wie dat zijn geworden vertel ik dadelijk. 
Ik ben vanmiddag de hele middag met mijn moeder gaan wandelen en wat hebben we genoten van die heerlijke herfstwandeling. 


Mijn moeder woont in Maastricht en die kwam met de trein en samen zijn we verder gegaan en uitgestapt bij station Eygelshoven. Niet zo ver daar vandaan ligt een mooi wandelgebied, bij een groot stuwmeer Cranenweyer




Met manlief heb ik wel al een paar keer een rondje gemaakt rondom het eerste stuk meer. Maar nu zijn we helemaal tot aan Kasteel Erenstein gelopen en weer terug. Kijken jullie mee...




Vandaag heb ik trouwens Dress Sporty Cherry Blossom Black (gekocht bij SoMuch) aan met een fuchsia legging en mijn zwarte ZOO Adventure Outdoor laarzen én mijn appelgroene Danefae jas mocht weer eens aan ;). 




Wow wat is het toch mooi als de zon schijnt en het licht door de bladeren van de bomen schijnt. Het was echt een feest om die wandeling samen met mijn moeder te maken en ik heb al voor mezelf besloten dat ik dat vaker ga doen. Vandaag heb ik zo'n 13.000 stappen gezet, het dubbele als ik wat ik normaal zet ;). 



Zo girls nu is het tijd om bekend te maken wie ik blij mag maken met de marktplaats items
Ik had vier Tante Betsy rokjes erop staan gesponsord door Binnie van Tante Betsy verkooppunt SoMuch (binnenkort een gave winactie!). 
Daar heb ik eigenlijk niet voor hoeven te loten, want het rokje waar twee dames op reageerden, die heb ik dubbel. Dus Elvira ik kan je blij maken met drie rokjes en Hennie met eentje ;). 


Van de twee Tante Betsy rokjes die ik zelf te koop heb (tbv Tante Betsy kadobon) is Skirt Les Fleurs Orange voor Joke en Skirt Denim Red voor Nynke (sorry Nicolette). 
Ik heb ook nog een lang rood vest (vier dames deden mee) die gaat naar Nynke en het RJ Bodywear onderjurkje (drie dames hadden interesse) is voor Cindy. 
Ik ga wel nu afschakelen en zal morgen de tijd nemen om contact met jullie op te nemen. 



Lots of love from Susan