woensdag 18 oktober 2017

My Tante Betsy outfits of the day



Hey girls vandaag deel ik weer eens een outfit post. Ik werd namelijk verwend met een wishlist jurkje van deze wintercollectie. Gisteren vlak voordat ik naar mijn fysio afspraak ging, ging de deurbel en werd ik verrast met een Tante Betsy pakje. 
Ik had niks besteld en was toch wel heel benieuwd wat er in die leuke envelop zou zitten. 
Het bleek dus een wishlist jurk te zijn, ja girls bij die lieve Tante lezen ze ook mee :D.
Ik had namelijk in mijn blogpost over Tante Betsy verkooppunt Eigen Stijl te Arnhem vermeld dat Dress Lemonade Flower Branch Black nog op mijn wishlist stond. 



Vanmorgen zo tegen de middag aan (ik had langer uitgeslapen en ben nog even heerlijk in bed blijven liggen) deed ik de jurk aan. Yess helemaal verliefd op, wat is het toch een gave jurk, wat is model Lemonade toch een gaaf model. 



Ik deed er mijn Clumpy's bij aan, kleur Palm en deed een paar kanten Bandelettes aan .
Jje ziet ze bijna niet op de foto, ze heten Dolce Beige en zijn vleeskleurig.
Heerlijk toch dat blote benen weer en dankzij Bandelettes kan ik daar ook van genieten (ik heb last van schurende dijen, bovenbenen). 



Tijdens het maken van de foto's viel me toch wel op dat ik beter een jurk met korte mouw kon gaan aandoen, het was namelijk goed warm in de tuin. 
Dus mocht Shirt Dress Black (SS2016) mijn lijf gaan sieren, een van de enige zomerjurken die nog op mijn kledingrek hing te wachten om een tweede keer gedragen te worden.



De meeste zomerjurkjes hangen alweer fris gewassen terug in de kledingkast, die ik nu dus onderverdeeld heb op korte mouwen en lange mouwen jurkjes (en 3/4 mouw). 



Ik deed er op weg naar mijn afspraak met de psychologe wel mijn Vera Jacket Red (AW2017 collectie) bij aan, omdat het op de fiets toch iets frisser is. Wat fijn is van dit Vera vest dat hij een mooie lengte in de taille heeft.
Hij is nu korter als hetzelfde vest van de zomercollectie (met wit accent), hij valt daardoor ook mooier voor mij.
Hij heeft wel nog steeds lange mouwen ;). 





Het shirt dress model is ook een van mijn favoriete modellen.
Deze winter is er Shirt Dress Pieper, ik heb hem in de blauwe versie.



En ik verheug me op de zomercollectie waar hij in een gave en vrolijke vogeltjesprint zal zijn. Oh ik weet bijna zeker dat ik die in alle kleuren wil hebben whahaha. Hieronder een foto die Love, Peace & Joy deelde (daar heb ik ook Shirt Dress Pieper Blue vandaan).



Maar nu eerst heerlijk genieten van de herfst en de winter, maar voor vandaag nog even van blote benen weer ;).  





Lots of love from Susan