maandag 9 oktober 2017

Old versus new


Hey girls vandaag is de middag omgevlogen. Ik had dochterlief gezellig op bezoek en dan vliegt de tijd hè. Eerst gezellig gaan wandelen en heel wat rondjes door het kleine bos gemaakt want we hadden veel te bespreken. 
En daarna lekker op de bank samen genoten van het enorm dikke fotoboek van hun vakantie naar de Filipijnen. 
Ik heb geen foto's gemaakt toen ze er was, qualitytime samen was toch net even belangrijker ;). Deze collage zijn van foto's van andere wandelingen. 


Ik heb wel vanmorgen wel wat outfit foto's gemaakt. Ik wilde eigenlijk weer eens een Ola jurk van de AW2016 collectie aan doen en was me aan het bedenken of ik er nog gelukkig van wordt. 
Heb namelijk al twee jurken waarvan ik binnenkort afscheid ga nemen en ben er nog niet over uit wat ik met deze Ola jurken ga doen. 


Dress Ola Flora Red is en blijft een gave jurk, maar hij zit een heel stuk ruimer als mijn Dress Ola Little Apple Red
De wintercollectie van vorig jaar was de eerste collectie bij een nieuwe producent. Het is bekend dat die groter valt omdat destijds de kniplijnen als stiklijnen zijn aangezien. 
Ik merk dat ik blijer wordt van jurken die strak aan mijn lijf zitten...maar ja rood is nu eenmaal samen met roze mijn favoriete kleur dus ik weet nog niet of ik van deze afscheid ga nemen. 
Ik kan wel aan jullie raad vragen, maar ik weet ook dat iedereen er haar eigen kijk op heeft. De ene zal strak minder mooi vinden en heeft haar jurken liever ruimer. En de andere vind een strakke jurk aan een gewelfd lijf mooi, net zoals ik. 


Ik heb in ieder geval uiteindelijk Dress Ola Little Apple Red aangehouden. Samen met een 200 denier legging van Apollo (ik draag XXL) en ik deed vandaag mijn roze ZOO Adventure outdoor laarzen aan. Heerlijk om mee in het bos te wandelen. 


Ik heb ook nog even mijn Dress Ola Little Apple Green vergeleken met Dress Ola Bouquet Green (AW2016). Van de laatste had ik wel de mouwen niet omgeslagen en je ziet ook dat die langer is in lengte. 


Dress Ola Little Apple Green is uitverkocht bij Tante Betsy in de webshop zie ik net, maar wel nog te koop bij diverse Tante Betsy verkooppunten te koop (google er even op, maar wie weet vast ook bij stenen winkels die geen webshop hebben). 


Zo girls ik ga wat eten maken, manlief is de hele week van huis die is voor zijn werk naar Karlsruhe. De eerste keer weer sinds jarennn dat hij voor zijn werk op hotel moet, ik heb er dubbele gevoelens over. Aan de ene kant kan ik genieten van Me-time, maar aan de andere kant zal ik ook zeker mijn mannetje missen. 
Vanmiddag in ieder geval genoten van qualitytime met dochterlief.

Lots of love from Susan