dinsdag 20 maart 2018

Tante Betsy SS2018 outfit post


Hey girls vandaag een blogpost met wat minder foto's. Maar gisteren heb ik dan ook heel veel foto's laten zien van de tweede lichting van de Tante Betsy zomercollectie (klik).
Ik deed een fotoshoot achter in de tuin, gelukkig scheen het zonnetje en was het best goed te doen met blote armen. 
Met blote benen was net een brug te ver, brr... 
Ik had even geen zin om een bijpassende panty aan te doen, maar toch maar snel gedaan. Zonder panty was het veel te koud. 


Vandaag ontbreekt de fut gewoonweg, ik heb een drukke en emotionele dag achter de rug en was megavroeg wakker (4.30uur). Dus even wat gas terug en nog even geduld met nieuwe winacties en verloting van Tante Betsy kadobonnen
In plaats daarvan even een kwebbelblogpost met outfit foto's van de afgelopen dagen. 


En dan realiseer je opeens dat er vandaag een gastblog online komt bij Love, Peace & Joy in het Inspiratie Magazine; Maak van elke dag een kleurrijk feestje. Zo leuk!
Vrijdag 9 maart schreef ik er al even over in blogpost; Tante Betsy lunchdate
Mijn afspraakje met Ellen van Tante Betsy verkooppunt (webshop) Love, Peace & Joy.
Ik heb weer gezellig gezellig zitten te kwebbelen in die blogpost voor het Inspiratie magazine. 
Dus hebben jullie vandaag zelfs twee blogposts te lezen whahaha. 


Ik koos vandaag voor een zwarte outfit en deed een zwarte top met lange mouwen onder mijn cactus jurk, Dress Zippie Cactus Diaz Black
Het had hier gesneeuwd dus ook een zwarte thermolegging en mijn lekkere warme ZOO Adventure outdoor laarzen erbij aan. 
Soms heb ik gewoon zin om niet altijd een heel uitgesproken outfit aan te doen. En die cactus jurk heeft toch een leuk vrolijk printje, ik word altijd vrolijk van kleur...vandaag wat subtieler als anders ;). 
Ik had een gesprek op mijn werk samen met mijn ontwikkelingscoach en met mijn werkbegeleidster. Een goed gesprek gehad, maar de tranen zaten vanmorgen hoog. Och ja dat hoort bij het grote loslaten hè. 
Vanmiddag had ik een gesprek bij de praktijkondersteuner GGZ en heb ik gekozen voor een psychotherapeut. 



Gisteren koos ik voor Dress Lynn Circles Red met daarover Vera Jacket Red. Zo kun je toch zomerjurken aan doen gecombineerd met een vestje of zoals vandaag met een top met lange mouwen. 
Gisteren dus een poweroutfit aan, ik ben gek op rood. 
En ook al combineer ik graag kleuren met elkaar, soms hou ik het rustig en voer ik een kleur helemaal door. 


Zaterdag nadat ik mijn Live on Facebook passesie achter de rug had wilde ik mijn nieuwe vogeltjes jurk aan houden. 
Dress Auntie Birds Blossom Black die ik als laatste showde tijdens de marathon passessie. 
Ik deed er een fuchsiaroze top met lange mouwen onder, de rest van de outfit liet ik zoals die was met mijn Clumpy's laarzen. 


Nou girls ik ga er weer vandoor, snel foto's tussen de tekst plakken en links onder de tekst zetten en dan in relaxstand. 

Lots of love from Susan