maandag 3 april 2017

Tante Betsy blog giveaway Eigen Stijl Arnhem


Hey girls ik schreef er zaterdag al over in mijn blogpost dat er een gave winactie zit aan te komen in samenwerking met Tante Betsy verkooppunt Eigen Stijl te Arnhem.
En weet je wat ik gooi hem vandaag de lucht in, ik wilde het gisteren al doen, maar het kwam er niet van, er waren andere prioriteiten... 
Wow zo leuk dat ik een Tante Betsy jurk naar keuze mag weggeven, die je dan persoonlijk mag gaan uitkiezen in de winkel van Eigen Stijl te Arnhem.
Dus als je verder weg woont moet je er wel een trip naar Arnhem voor over hebben ;). 


Tante Betsy girl Heidi heeft al twee keer een gezellig stukje (gastblog) geschreven over haar shop ervaring bij Eigen Stijl.
De eerste keer (lees het verslag hier) is ze zelfs in de etalage gaan zitten, whahaha lekker ding!


En ook manlief Marco kwam aan zijn trekken in de leuke winkel van Marjan want naast een ruime collectie dameskleding, hebben ze ook cadeau's voor jong en oud én een mannenhoek. Hij kocht er beide keren een kookboek.


En heb je kids dan kun je heerlijk gaan shoppen in het oude pand van Eigen Stijl dat nu is omgetoverd tot Eigen Stijl Kind, oh wow ik zie er heel veel leuks voorbij komen. 


Ik vind het zo leuk dat ik een Tante Betsy jurk naar keuze mag gaan weggeven, maar ik heb me echt even zitten te bedenken hoe ik deze gave winactie nu vorm ga geven. 
Ik heb besloten er een blog winactie van te maken, wil je een kans maken op die gave prijs, dan moet je er een beetje moeite voor doen en hier onder mijn blogbericht een reactie achter laten dat je wilt winnen. 


Hoe maak je kans op deze gave prijs?
* Het spreekt vanzelf dat je mijn blog volgt, via Blogger of Bloglovin. Maar via mijn Facebook pagina en/of mijn Instagram account is natuurlijk ook goed.
Heb je Facebook of Instagram dan is het ook leuk als je de Facebook pagina van Eigen Stijl gaat volgen en/of de Instagram pagina.

* Reageer hier onder mijn blogpost dat je graag een Tante Betsy jurk naar keuze wilt winnen. Je mag er gerust een gezellige reactie van maken, want dat is altijd leuk om te lezen (kopieer hem wel even voordat je hem post, mocht het je eerste keer zijn dat je hier reageert). Anoniem reageren mag, maar wel graag met je volledige naam zodat ik ook weet wie je bent.

* De winactie loopt tót 10 april, volgende week maandag 10 april maak ik de winnares bekend. Wil je meedoen reageer dan meteen en stel het niet uit ;). 

Extra winkansen;
* Tante Betsy girls die hier vaker reageren onder mijn blogposts krijgen zoals altijd een extra kans. 
* Delen van de winactie op Facebook levert ook een extra kans op (deel openbaar anders kan ik het niet zien). Deel dan dit Facebook bericht en vermeld hier dat je het gedeeld hebt en onder welke naam.
* Heb je Instagram dan telt delen van de winactie aldaar ook als extra kans (sla de winactie afbeelding op en tag 365daysofhappytantebetsydresses en eigenstijlarnhem, met hashtags #tantebetsyblog, #tantebetsygiveaway, #tantebetsy, #tantebetsyverkooppunt). Vermeld even je Instagram naam hier als je het hebt gedeeld. 


Nog even een mooie foto delen die ik tegen kwam op de Facebook pagina van Eigen Stijl, Judith is namelijk ook heerlijk gaan shoppen in Arnhem en kocht daar deze Penny Klaver jurk die haar prachtig staat. 
Wie weet loop jij ook wel met pasen op je paasbest in een Tante Betsy jurk die je hier gewonnen hebt en persoonlijk bent gaan uit kiezen in Arnhem, waag gerust een kans!




Let op! Kom je via Facebook hier terecht dan is het slimmer om mijn blog apart te openen in Google of Safari, zodat het ook lukt om een reactie hier te plaatsen (google even op Tante Betsy blog en dan zie je vanzelf mijn blognaam staan). Succes girls!

Lots of love from Susan

107 opmerkingen:

  1. Ik laat deze winactie aan me voorbij gaan. Het is me te ver weg. Ik wens de dames die wel meedoen veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe graag mee en plak er gewoon een weekendje Arnhem aan vast indien nodig haha. Zoveel jurkjes te kiezen.... Moeilijk! Succes allemaal xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was al een keertje bij Eigen Stijl maar zou er dolgraag nog een jurkje willen kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. deze kun je verwijderen Susan, het is nu gelukt met naam

      Verwijderen
  6. Jippie de pippie. Een winkans bij Eigen Stijl. Dat is gaaf. Ik doe zeker mee, zo leuk die winkel. En ook al heb ik al een Betsy daar gekocht. Ze hebben er vast nog wel eentje hangen voor mij ❤❤❤😍😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar ben ik weer voor een nieuwe poging als pasgeboren Betsy sister! Gave actie, tuurlijk doe ik mee :) :).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn volledige naam is trouwens Mascha Jongman :D

      Verwijderen
  8. Oh weer zo'n leuke actie.. nou win ik nooit wat, maar doe toch maar een poging. En dan straks lekker opt fietsje naar de steenstraat, een mooie songbird of klaver jurk uitzoeken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh jammer dat je er persoonlijk voor naar Arnhem moet. Is helaas te ver. Dus deze keer sla ik over. Alvast veel succes voor degene die wel meedoen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een gave aktie weer Susan ! natuurlijk doe ik graag mee, het is immers elke dag rokjesdag :) groetjes, Hei Di C

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke actie. En als ik win dan heb ik gelijk een leuk dagje Arnhem!
    Grpetjes Marieke Ammerlaan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I just love the red one with the little birds ❤❤❤

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja ... ik doe mee ! Graag zelfs ��
    Liefs Tanja van Doorn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tof, weer zo'n leuke actie! Ondanks dat ik (soms, haha) vlakbij Arnhem woon, ga ik er eigenlijk nooit shoppen... Daar moet nodig verandering in komen, want volgens mij heb ik wat gemist aan deze leuke winkel. En met Pasen ben ik toevallig weer in het land, dus dat zou super zijn! Ik heb nog wel het een en ander op mijn wishlist staan ;). Ik ga de actie ook op Facebook delen. x!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Joelle Boerstal3 april 2017 om 20:07

    Ik doe graag mee..wil al langer naae Eigen Stijl maar is er nog niet van gekomen..en ik mag gaan shoppen voor een bruiloft en hoop daar een leuke tante jurk voor te scoren!��

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sanne van der Vorst3 april 2017 om 20:08

    Jaa graag @SanEHV

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Femke v. Oudheusden3 april 2017 om 20:08

    Ik doe weer heel graag mee om kans te maken op een van de vele leuke tante betsy jurken. Geen probleem om daarvoor een heerlijk dagje shoppen in Arnhem te plannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Natuurlijk doe ik weer mee aan deze leuke winactie! Een goede reden om naar Arnhem te gaan! Gaaf dat je dit weer organiseert!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Helemaal geweldig! Ik heb tante Betsy nog maar pas ontdekt.....en helemaal fan! En dan ook nog een verkooppunt in Arnhem....ik werk daar en woon er vlakbij. Winnen of niet...ik zal er zeker een kijkje gaan nemen!
    Liefs, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke actie weer. Natuurlijk wil ik kans maken.....een kleurig Tante Betsy jurkje maakt de zomer compleet. Als je dan naar Arnhem moet ....dat is geen straf. Eigen Stijl is een hele gezellige winkel waar je leuk wordt geholpen en goed geadviseerd. Dus bij deze.....ik doe mee

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat superleuk weer en ja hoor ik wil wel met mams en dochterlief op meisjesdag naar Arnhem. Ik ben nu eenmaal verliefd op de jurkjes dus heb er best een reisje voor over. Dikke knuffel Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hartstikke leuk! Ik doe mee, ik ga graag een keer shoppen in Arnhem, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jaaa winactie samen met mojn favoriete winkel 😍 Is zo"n luxe want maar 20 min rijden. Tip, naast de oude winkel (nu super kids winkel van Eigen Stijl), zit een ouderwets bruin café waar je heerlijke cappuccino drinkt met verse appeltaart erbij. Uitje compleet, met of zonder winactie ècht een aanrader! Veel plezier meisjes, ik zie jullie daar 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  24. De winkel Eigen Stijl is super door de collectie en het behulpzame personeel.
    Een beetje verlegen werd er gevraagd naar wat ik nou mankeerde en wat mijn beperking was daarna werd ik heerlijk geholpen en werd mij behulpzaam kleding aangereikt waar ik mee over weg kan
    Mocht ik winnen ga ik voor het groene rokje dalia. Rokjes zijn voor mij makkelijker aan en uit te krijgen dan jurken
    Groeten
    Ellen J

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik ga eens even alvast babbelen met Esther zij kent mij al immers al jaren en weet precies wat leuk bij mij staat! Altijd weer gezellig dus een goede reden

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een winactie voor "mijn winkel" ofwel de geheel vernieuwde fantastische stenen winkel waar je heel fijn geholpen wordt en mijn tante Betsy jurkjes altijd vandaan komen die kan ik natuurlijk niet aan mijn neus voorbij laten gaan. Hoewel ik van elke levering al een jurkje heb, staat er nog wel wat op mijn verlanglijstje en misschien door onze challenge wel in een maatje minder :-). Ik doe mee, fingers crossed!
    Wendy Ellenbroek

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Winnen zou heel gaaf zijn! Arnhem is de studiestad van mijn lief en ik heb hem leren kennen toen hij daar woonde, Arnhem heeft dus voor ons een speciale betekenis en eens in de zoveel tijd gaan we terug naar de stad, herinneringen ophalen <3
    Mocht ik winnen, dan ga ik de zaterdag voor Pasen een jurk uitzoeken voor mijn verjaardag 2e Paasdag :D

    Ik volg je overal :D mijn instagramnaam _my_obsessions_ en ik ga delen :)

    Sylvia de Vries

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik doe graag weer mee 😄. Nog keuze genoeg en Arnhem is lekker dichtbij👍

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Had ik net een berichtje getypt..En weg!Dus nog maar eens ;-) Lijkt mij super leuk om naar Arnhem te gaan! Zeker met deze goede reden. En als ik win zou ik heel blij zijn met een rokje en/of shirtje of vestje. Dat vind ik het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Maaike van Hilten3 april 2017 om 20:33

    Ja leuk, ook ik doe graag mee! En een dagje Arnhem; geen probleem ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Michaela van Lith3 april 2017 om 20:36

    Oh, dat lijkt mij superleuk om daar te gaan winkelen voor een Tante Betsy jurk. Vorige week naar aanleiding van jouw blog bij Arte in Den Bosch geweest. Daar helaas niet geslaagd, maar wel ontzettend leuk geholpen. Ik schat zo in dat het bij Eigen Stijl ook zo is, maar wil dat graag zelf ervaren natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Michaela van Lith3 april 2017 om 21:03

      Ook op Instagram gedeeld, michaelavanlith is daar mijn gebruikersnaam ��.

      Verwijderen
  32. Leuk leuk. Op fb gedeeld en nu op insta volg ik jullie ook. Groetjes monica boegborn. Ps vanuit zutphen is het dicht bij. Mocht ik gaan shoppen in Arnhem wip ik zeker bij jullie naar binnen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op insta ben ik crea monica. Even voor de duidelijkheid. Volg jullie nog maar kort. En nu al fan...

      Verwijderen
  33. Hoi ik doe graag mee! Als jurkenzusje hoop ik natuurlijk een keer lekker te gaan shoppen in arnhem :) liefs Sas Kia

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Je zal maar eens een keer wat winnen. Met een kans om bij Eigen Stijl een Tante Betsy jurkje uit te zoeken doe ik graag mee hoor. Geen straf om weer eens een keer langs te gaan. Groetjes Jantien Kruitbosch. Ps ik heb ook bewezen dat ik geen robot ben....wel lastige meerkeuze vraag hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuk Susan! Arnhem is bij mij om de hoek. Heerlijk dat daar ook tante Betsy te krijgen is. Deze geboorteplaats van Tante hè! Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wow je hebt wel echt gave acties hier down south. Mag ik nog wel meedoen na mijn geluk de laatste keer? Ik kom graag bij Eigen Stijl maar heb de nieuwe winkel nogaan niet gezien. Of ik nou win of niet, ik zal er wel eens een tripje aan wijden. Maar eerst naar Den Bosch natuurlijk. April is alleen een beetje vol. Ik zal je actie op FB delen. Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuke actie!! Een Tante Betsy jurk naar keuze bij Eigen Stijl, kunnen winnen. Hiervoor kom ik wel naar Arnhem hoor!! Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Graag doe ik mee met deze super actie!!
    Arnhem is nie naast de deur maar wil er graag een blokje voor omrijden!
    Bovendien is sonsbeek park prachtig. Kunnen man en kids daar lekker naar toe en ga ik lekker shoppen!
    Zou erg leuk zijn om te winnen!

    Heb je actie ook gebliked en deelt op Facebook.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  39. O, wat leuk Susan, héérlijk dichtbij voor mij, dus wie weet een keertje mogelijk! Zo fij advies krijg je altijd bij Eigen Stijl, krijg er gewoon zin in om weer eens te kunnen gaan ..die graag mee en zal je blog delen! Dikke vette knus,Ingrid Hietkamp. ����

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Die graag mee Susan, liefs, Dat Ingrid Hietkamp

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Eveline Jansen - de Jong3 april 2017 om 21:00

    Natuurlijk doe ik graag mee met je winactie, Ik reageer nu zelfs via mijn computer want op de een of andere manier komen mijn reacties niet altijd door. Het lijkt mij geweldig om een uitstapje naar Arnhem te ondernemen, mocht ik winnen. liefs Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Whoehoe.... Dat zou toch fantastisch zijn! Zo'n leuke jurk winnen ♥! Ik ben een waanzinnige fan en heb al vele vriendinnen en collega's aan een nieuwe verslaving geholpen ;)En....Eigen Stijl is een super winkel. Het is voor mij 'om de hoek '

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hartelijke groetjes Germa ��

      Verwijderen
  43. Ik doe mee! Nog nooit in Arnhem geweest, dus dat is een mooie kans. Ik zal de actie delen op Facebook en Instagram.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. O Jippie Jippie yes, weer zo'n geweldige winactie! Ik doe mee!
    Mijn eerste tante betsy jurkje kocht ik in Arnhem, daar zat vroeger een echt winkeltje van tante betsy! En heerlijke stad om te shoppen! Dus ik kom graag ;-)
    Nu duimen tot volgende week maandag,
    Liefs Esther Messink

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik doe ik heel graag mee met deze toffe win actie
    anoukdas@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik doe graag mee met deze win actie! Ik wil een keer Tante Betsy's gaan passen in plaats van online bestellen en twijfel tussen Arnhem en Den Bosch.... Dit zou de keuze makkelijk maken natuurlijk...
    Groetjes Monique V.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. ik doe mee. Ik heb nog nooit een Tante Betsy jurk gekocht in een stenen winkel, dus dit zou een geweldig 'excuus' zijn om daar eens verandering in te brengen! duimen maar! lieve groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Leuke blog! Leuke actie! ����
    Een nieuw jurkje is (uiteraard) altijd welkom! ��
    Op FB gedeeld op o.a. mijn eigen profiel! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Arnhem, dat klinkt als een gezellig dagje uit, en voor mij niet zo heel ver weg. Dus ja, ik doe weer graag mee met je leuke actie Susan! Je actie deel ik op facebook, instagram heb ik niet, dat is niets voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Leuk!' Arnhem mijn fijne stadje. Shop graag bij eigen stijl! Kan nog wel een rood jurkje gebruiken ��
    Gun het de andere jurken zusters ook hoor! Als iemand nog tips in Arnhem zoekt om er een hele dag van te maken, let me know!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. O, wat een leuke winactie! Ik woon vlak bij Arnhem, en loop regelmatig verlekkerd langs en door de eigen stijl winkel. Helaas zit zo'n prachtig jurkje niet in mijn budget. Maar winnen kan ik natuurlijk proberen!! Wat zou dat geweldig zijn met het mooie voorjaarsweer! Ik ga 'm ook meteen delen op Facebook! En héél hard duimen dat ik mag winnen!! 😍😍
    Groetjes,
    Jelka van Nunen-Hogeweg

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ha Susan, wat een leuke actie weer! Eigen Stijl staat al lang op mijn verlanglijstje, maar het komt er maar niet van. Wie weet wordt dit mijn kans? Heb al een aantal leuke jurkjes van deze collectie in mijn bezit, maar er blijft genoeg leuks te wensen over. Ik doe dus zeker weer mee. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hoi Susan,
    ik doe graag mee! Net heb ik even gekeken op de website, wat een gezellige winkel en wat een toffe merken.
    Ik heb er zeker een tripje naar Arnhem voor over en kan het vast mooi combineren met een bezoekje aan het Openlucht Museum, want gek genoeg ben ik daar nog nooit geweest.
    Ik ben erg benieuwd welke leuke jurkjes ze hebben bij Eigen Stijl.
    Groetjes,
    Marjon de B

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi Susan

    Wat een gave actie. Erg leuk en vanuit mijn werk goed te doen. Eigen stijl zit om de hoek. .......pfff alleen die verleiding Al.
    Gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hoi Susan,
    Wat leuk, alweer een actie. Ik doe graag mee!
    Ik ben pas geleden voor het eerst bij Eigen Stijl geweest, superleuke winkel!
    Groetjes Christel Calot
    PS: ik zal de fb post delen,onder mijn eigen naam

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Oh, wat leuk. Natuurlijk doe ik mee. Ik heb wel een nieuw jurkje verdient. Morgen staat er een operatie gepland. Zodra alles geheeld is wil ik me focussen op genieten. En wat is dan beter dan genieten in een TB. Lijkt me ontzettend gezellig om in Arnhem te gaan winkelen. Dochter wilt vast mee met zo'n kinderafdeling. Ik zal je bericht delen op facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een leuke actie! En Arnhem is best een eindje rijden, maar eigen stijl lijkt mij geen verkeerde reden om naar Arnhem te gaan! Ik doe dus lekker mee! Ook al gedeeld op fb en IG! Kortom nu wachten en duimen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Oh leuk om wilde toch al een keer langsgaan bij tb Girl Ingrid dus als ik win dan is dat een hele goeie combinatie. Ik heb altijd nog wel wat te wensen over aan tb jurkjes liefs Kaat

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wauw! ik ontdek deze blog nu voor het eerst maar wat een leuke jurken!

    Ik heb alleen facebook dus daar heb ik dit leuke bericht op gedeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat een leuke winactie weer. Eigen Stijl lijkt me een ontzettend leuke winkel, maar helaas nog nooit geweest en ook niet echt in de buurt. Heel veel succes voor de dames die meedoen! Veel geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een super leuke actie. Ik ben begonnen je blog van vooraf aan te lezen. En ik zou het supertof vind om voor mijn onverwachte operatie nog te mogen shoppen in arnhem.

    Zodat ik nog meer jurkjes aan kan hebben in mijn rollie
    Groetjes
    Ilona Zwiers
    fb Ilona Anoli
    Insta life with a touch

    BeantwoordenVerwijderen
  62. hele leuke actie, heb mijn eerste Tante Betsy jurk vorige week gekocht en ben verkocht. Zeker nu ik ga verhuizen is het leuk om een winkel in Arnhem te leren kennen, wat dat zou een van mijn nieuwe winkelsteden worden :-) Heb de post op FB gedeeld.. nog niet op instagram, want mijn profiel is niet publiek en dan werkt het niet denk ik. Heb ook alles geliked uiteraard zo blijf ik op de hoogte. Succes allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Helaas pindakaas, Arnhem is veeeeeel te ver weg. :-(( XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat leuk een winactie. En als ik win moet ik verplicht gaan winkelen in Arnhem. Oei wat een straf..hihi..moet het gelijk een nachtje weg worden want ik heb zelf niet de energie voor dagje op en neer. Ja en dat allemaal om een jurkje. Voor de mensen die het nirt weten hij plaatst denk ik mijn blog naam maar ik beñ gewoon Hendrickje. En ja die kennen jullie wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik eet al maanden alleen sla en augurken
    In de sportschool: zweten, rennen en op m'n hurken
    Zodat die mooie soepele stof tegen mijn strakke buik kan schurken
    Dit zwoegen is enkel en alleen voor de tante Betsy jurken
    Nog even en ik hoop de champagne te kunnen ontkurken
    En in m'n mooie jurkje van de bubbels te lurken ����

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Oke, Arnhem is vanaf hier goed te doen en ik ben er al eens geweest hetis een gezellige stad met heel veel leuke winkeltjes. In style ken ik nog niet maar daar ga ik vast nog eens langs en zeker als ik win. hihihihihi. Komt Tante zelf ook niet uit Arhem? Wat heb je toch altijd leuke winacties Susan. Ik ga het zeker delen om nog meer mensen enthousiast te maken...

    Lieve groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Dan doe ik er gewoon een overnachting bij. Heb ik weer een stad te ontdekken ;)
    Groetjes,
    Ann(DB)

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat gaaf dat je echt n hele jurk kan winnen. Ik vind Arnhem superleuk. Woon zelf in de Randstad maar houd van de gemoedelijke sfeer van steden in andere delen van het land. Mijn vriendin is bijna jarig en dan zouden we es n dagje gaan stadten, zonder onze drukke gezinnen (we hebben allebei 3 jongens en n man;))dus dat zouden we mooi kunnen combineren. Op fb volgde ik deze zaak al langer, dus leuk om n kijkje te komen nemen.
    Liefs, Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Schandalig... ben nog steeds niet in de nieuwe Eigen Stijl geweest, terwijl ik (bij wijze van spreken) om de hoek woon. Binnenkort heb ik een weekje vrij en staat een bezoekje op het programma. Zou het helemaal niet erg vinden als ik dan ook een jurk uit deze actie mocht uitzoeken! ;-) Groetjes, Linda (van Laar)

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hej-viele Grüße aus Germany. Was für ein toller Laden...ich liebe die Kleider von Tante Betsy. Und ich liebe diesen Blog-weiter so Susan!!!! Freue mich auf die nächsten bunten Berichte.
    Lovely greetz Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ik doe graag mee!

    Groeten Karijn

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wow, mooie actie! Ben sinds kort fan van Tante Betsy en waar ik helemaal blij van werd is de tijd die jij neemt als iemand je om advies vraagt, waarvoor dank 🍀!
    Ik woon wel in Den Haag, maar kom regelmatig in Oosterbeek voor mijn werk, is dan een kleine moeite om door te gaan naar Arnhem 😉.
    Warme groet, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ook ik doe graag weer mee, misschien ga ik er aanstaande zaterdag ook al vast even kijken. Ben toch in de buurt. Kan ik vast even sfeer proeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Annemarijn Zegelink5 april 2017 om 23:13

    Ik heb je nog helemaal niet verteld wat ik gekozen heb voor mijn cadeau bon die ik bij jou had gewonnen. Ik hr b gekozen voor een rokje, de polly skirt blue is het geworden. Ik heb hem nog niet gedragen. Hoop dat het snel lekker weer wordt!
    Maar ook aan deze actie doe ik ook weer graag mee. Eigen stijl is een prachtige winkel, dicht bij mij in de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. ik zou absoluut heul graag een tante Betsy jurk winnen....heb nog lang niet alles gepast...dus dat doen we dan gewzellig in Arnhem....dit is toch zon gezellige stad...en guess what...ze hebben hier een winkel voor kleine voetjes zoals ikke....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ik waag graag een kansje, zat er al een tijdje over te denken om een keer met dochter van 7 naar Eigen Stijl te gaan ;)
    Groetjes,
    Daphne Kegel-Zwart

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Altijd al eens naar Arnhem gewild ;-)
    Ik doe graag mee ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Monique Gijselaar7 april 2017 om 15:22

    Ben nog maar net tante Betsy fan girl haha maar al helemaal verslaafd :)
    dus ik doe heel graag mee met de win actie!
    Ik zal zondag een foto sturen in mijn tante Betsy jurk om officieel Tante Betsy girl te worden (heb nu mijn knie nog ingetaped en dat staat niet zo charmant haha maar dat mag er zaterdagavond af)
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  79. ja ik doe natuurlijk mee, zou echt leuk zijn om bij EigenStijl een Betsy uit te kunnen kiezen, gezellig kletsen met de dames daar en hoef er niet ver voor te reizen.... nou Suus help Wendy aan een mooie TB ��

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Cathelijne Juwelijn7 april 2017 om 22:08

    jaaa! eindelijk gelukt, ik ben duidelijk beter in jurkjes shoppen dan in social media! maar wat een gave winactie. Ik wil al een tijdje naar een stenen winkel om daar de nieuwe collectie live te bewonderen en te passen. Ik doe daarom dolgraag mee en zou dit uitstapje meteen combineren met een bezoekje aan de kinderafdeling om voor zoonlief ook een toffe outfit te scoren.
    nou ik ga even duimen voor mijzelf!
    lieve groeten Cathelijne Juwelijn,

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Leuk om mee te doen! Zin om een gezellig dagje in Arnhem te zijn��!
    Groetjes Conny ��

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Wat een leuke winactie weer! Ziet er erg leuk uit die winkel en zou daar graag een keer een kijkje nemen en shoppen en natuurlijk combineren met een heerlijk dagje uit in Arnhem! ;)
    Dus, graag doe ik mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Yes please!! Ik kan wel een (extra) jurkje gebruiken☺️ En de leukste winkel in Arnhem bezoeken is geen straf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Jaaa. Ik doe mee. Leuk voor mijn verjaardag en dan heerlijk een dagje shoppen met man en kids. Want een eigen stijl winkel voor kids is natuurlijk heel erg gevaarlijk....
    Denk dat het voor jou te ver weg is om af te spreken of niet Susan? Dan houden we het gewoon op Eindhoven.

    XxxxX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En uiteraard gedeeld op Facebook en instagram. Hihi...

      Verwijderen
    2. Als jij wint kom ik daar graag heen😉😃. Dikke knuff!

      Verwijderen
  85. @pcdekk op Instagram. Hihi maar dat wist je al toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  86. super de winkel van Eigen Stijl, net alsof je in een snoepwinkel bent, zoveel keuze, zoveel leuke kleding en ontzettend aardige en eerlijke winkeldames.

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Annelieke Hooijmans8 april 2017 om 12:35

    Ik gun iedere vrouw een mooie Tante��.
    Maar deze gave winactie zou te gek zijn! Vlakbij mijn woonplaats, de winkels ken ik, ze zijn erg mooi, ook de ES kind winkel!
    Nu ik mij weer wat beter voel na mijn operatie,binnenkort weer eens kijken daar, en als ik dan niet hoef af te rekenen, zou dat helemaal mijn dag mooi maken!��

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Wat geweldig. Een jurk van een prachtig merk uit een prachtige winkel. Ik ben fan en vind deze actie klasse.❤
    Wie wil deze prijs nou niet winnen?
    Ik wel!! Graag zelfs�� Hester Rapp van der kooij

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Ingrid van Zundert8 april 2017 om 14:13

    Ik doe heel graag mee! Ik paste onlangs een Tante Betsy jurk van de buurvrouw en vond ze prachtig. Ik bestel alleen niet zo graag online, want dan weet ik niet of het me zal staan. Dan kom ik hem liever zelf shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Vorige week mijn allereerste tante betsy jurkje gekocht en Ik ben nu al helemaal verliefd dus een jurkje winnen zou echt helemaal geweldig zijn en dagje Arnhem is helemaal super toch. Ik zal je winactie delen via mijn facebook. Succes met de actie en groetjes, Maria Louisa

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Jaaaa, ik doe heel graag mee, nog een absolute Tante Betsy Newbie dus heb nog heeeeeel veeeeeeel jurkjes in te halen. Ondertussen geniet ik van de creaties in je blog. Love de pink boots!
    Groetjes Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Oh wat een supergave actie! Ik neem me al tijden voor een keer naar dé winkel te gaan, maar het komt er maar niet van. Deze wedstrijd winnen zou wel een heel goede reden zijn te gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Ik waag ook een kansje...ik ben nog niet in de nieuwe winkel geweest, ben benieuwd! Gr Germiene kouseband

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Ik doe graag mee! Mijn zusje en ik gingen vroeger altijd shoppen in Arnhem maar nu we allebei mama zijn hebben we al even geen shopping tripjes meer ondernomen. Als "verse" Tante Betsy fan F zou het erg gaaf zijn om beide geneugten te combineren!

    Groetjes Lindsay van Gorkom

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Nog niet zo lang geleden ontdekte ik de jurkjes van Tante Betsy. Wat zijn ze leuk! Inmiddels heb ik er een aantal in mijn bezit, maar daar kan er natuurlijk nog wel een bij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Leuke actie en ik doe héél graag mee ;-)
    Ik heb zo een prachtige dress of een ander fashionitems van dit merk nog helemaal niet.
    Het zou een prachtig kado zijn voor mijn b'day.
    Leuk blog en zo vrolijk gekleurd.
    Natuurlijk heb ik ook alles gedaan voor de extra winkansen....

    Bl.: chucky1012

    Twitter: @chucky1012

    Instagram: @chucky1012

    Fb.: Ike Hassankhan

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Ellen Verschoor-Duivestein9 april 2017 om 10:37

    Wauw,wat een ontzettend leuke aktie zeg!Ik ben sinds ik 3 weken geleden per ongeluk stuitte op een jurkje van TB verkocht����Ik die nooit jurkjes droeg...heeft inmiddels 6 TB jurkjes gescoord��....waaronder de Sporty roses xxl die Susan nog zag hangen bij Pantalone in Eindhoven.Ik mijn man omgepraat en de andere dag vanaf Dordrecht naar Eindhoven en de jurk gescoord��...Maar ik heb een ware inhaalslag te gaan,wat zie ik mooie exemplaren voorbij komen in alle blogs van jou!En al die mooie winkels,ik ga zeker 1 voor 1 allemaal eens te bezoeken voor deze verslaving��Te beginnen in Arnhem?...ik ga duimen want er zijn er nog wel een paar op het verlanglijstje��������Lieve groet,Ellen Verschoor-Duivestein.. (sinds kort TB verslaafd��)

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Eens zien of het nu wel werkt...
    grt Saskia van Stokkom

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Ik wil zo graag mee doen,:)mare ppppffff voor ik het 1 en ander heb uitgezocht opgezocht en uitgeplozen en dan eindelijk (hoop ik)op de goede plek beland ben waar ik mijn berichtje mag achter laten om mee te dingen naar die fantastisch mooien jurkjes ook voor een maatje meer �� en nu fingers crossed hoop ik dat mijn berichtje er in 1 x op staat. Lieve groet Linda Mol��

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.