zondag 2 april 2017

My Tante Betsy songbird dress


Hey girls vandaag had ik eigenlijk een van de twee winacties willen starten, maar ik heb gekozen om die pas na het weekend te starten, eerst even goed voor mezelf zorgen vandaag.  
Ik zit nu op een verjaardag van de dochter van vrienden van ons en deel mijn outfit of the day (OOTD), Dress Lola Songbird Pink. Ja ik heb mezelf met drie stukjes lekkers verwend. 


Nu is het wel een jurk die jammergenoeg heel weinig gemaakt is, dus een collectors item en ik zie dat de groene en blauwe versie ook al ver uitverkocht zijn. Met een beetje (heel veel) geluk kun je er nog een scoren bij een Tante Betsy verkooppunt


Vriendin Pat heeft even een foto van me gemaakt, zien jullie weer eens een andere groene achtergrond. 


Ik heb ook even een foto van de zijkant/achterkant laten maken zodat jullie kunnen zien hoe het Tante Betsy vestje valt. 
Wanneer de vestjes in de webshop van Tante Betsy komen en wat ze gaan kosten weet ik nog niet. 


De overslagversie van de songbird jurkjes zijn trouwens wel nog in alledrie de kleuren van XS t/m XL te koop bij Tante Betsy in de webshop en vast ook nog bij diverse Tante Betsy verkooppunten (klik voor de lijst). 
Die zijn natuurlijk ook heel leuk, Mieke heb ik ook in de collage gezet die kocht de hare bij Tante Betje in Oosterhout


Okay girls ik ga weer gezellig doen, dankjewel voor jullie leuke reacties. 

Lots of love from Susan

13 opmerkingen:

  1. Hallo Susan,
    Goed dat je tijd voor jezelf neemt, is erg belangrijk! Heb weer met plezier je blogpost gelezen. Als het goed is krijg ik een dezer dagen de overslag versie in groen, ben heel benieuwd ��.
    Nog een vraag: waar heb je die leuke laarzen vandaan?
    Hartelijke groet, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groot gelijk Susan. En je OOTD staat je geweldig :-)
    Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De perfecte dag voor deze jurk. Ik hoop dat je enorm van het lekkere weer genoten hebt! (Ik zat het hele weekend in repetities....)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, drie stukken. Heerlijk toch?! De vogeltjesjurken zijn mij iets te knal. Maar jou staat hij prachtig. En ach, er is iedere collectie wel een jurk dat een collectorsitem wordt ;-)

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat staat de roze songbird je leuk!!! Ik was bang dat de roze te knal zou zijn maar is geweldig! De vestjes zijn ook super. Wacht met smart tot ze te bestellen zijn 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk lekker knalroze die jurk! Staat je super. Lekker genieten nu van je 2 roze jurkjes, eindelijk dan! 💗

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het nog steeds een superjurkje en hij staat je prachtig. Ik heb heel lang getwijfeld of ik hem toch zou kopen, maar eigenlijk is hij net over het randje voor mijn persoontje. Ik heb mezelf daarom maar verwend met de groene snappie (moest en zou nog een groene hebben 😁).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op zich wilde ik deze jurk niet maar nu ik hem zoveel voorbij zie komen vind ik hem toch wel heel erg leuk. Of zal ik het rokje doen? ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij staat toch wel erg leuk zo. Ik dacht eerst dat de ;rint een beetje kinderachtig zou zijn maar nu ik het zo zie vind ik het toch erg leuk.. Moest er misschien wel een beetje aan wennen... Ik heb trowuens voor iets heel anders gekozen.. Komt morgen... zo benieuwd....

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat staat die Mieke leuk he?! Stralend liep ze de winkel uit. Wat een leuke job hebben wij toch. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat staat ie leuk. Heb hem nu in twee kleuren. Eerst de groene gekocht maar ik wilde roze en die roze vogeltjes bleven maar roepen. Dus toch maar geluisterd. Staat je goed Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zie je er toch jong uit!😍

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Laat maar komen die Tante Betsy. Ben na mijn operatie 18 kg afgevallen ;-) dus tijd voor een nieuwe jurk.

    Groeten van Tirza van Arkel

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.