zondag 9 april 2017

Getting ready for Ireland


Hey girls beetje bij beetje begin ik me te realiseren dat we over niet al te lange tijd op vakantie gaan naar Ierland (nou ja het is pas over een dikke maand ;)). 
En dat het echt wel tijd wordt om me te gaan voorbereiden op onze vakantie. Ja girls we gaan met onze classic mini cooper naar de Internationale Mini Meeting in Westport Ierland. 



Een aantal weken geleden heb ik in ieder geval al dé jurk gekocht die geschikt is om mee te nemen naar Ierland, Dress Summer Klaver Black. 
Ik kocht hem bij Tante Betsy verkooppunt Pantalone in Eindhoven, maar hij is natuurlijk ook bij Tante Betsy in de webshop te koop en vast ook bij een heel aantal Tante Betsy verkooppunten


Vandaag had ik de jurk voor het allereerst aan. 's Morgens had ik nog even het groene Tante Betsy ajour vestje Jelly Bean erbij aan, maar al snel merkte ik dat het helemaal niet nodig was vandaag. 
Wat een heerlijk weer is het, ik heb genoten van het lopen met blote benen onder mijn Tante Betsy jurk. 
Oh wat ben ik toch blij dat ik oplossingen heb gevonden tegen schurende bovenbenen, vandaag had ik weer Bandelettes aan. Lees hier mijn review over de unisex versie. 
Je ziet er niets van en toch voel ik me sexy en heb je een echt zomers gevoel. 


Vanmorgen zijn we heerlijk over een rommelmarkt (Trödelmarkt) in Aken gelopen en daarna zijn we naar een garage sale geweest in Kerkrade. Daar kocht ik een paar Maeve Binchi boeken, zo kom ik in ieder geval al wat in de sfeer van Ierland. 
En op de foto zie je ook een Tante Betsy boekenlegger, die ik onlangs mee gestuurd kreeg. Zo leuk om deze boekenlegger te gebruiken als ik aan het lezen ben. 


Ik heb deze mouwloze jurk ook in de blauwe versie, Dress Summer Klaver Navy en vanmorgen zag ik ook een heel mooi bijpassend Tante Betsy vestje voor erbij. 


Belgisch Tante Betsy verkooppunt Boutique Sourire deelde mooie foto's gecombineerd met beide jurkjes. 



Ik heb deze jurk al eens gecombineerd met het roze Tante Betsy vestje Fandango Pink en dat is ook heel leuk.
Maar ik denk dat het blauwe vestje Swedish Blue, er ook nog gaat komen, het combineert vast prachtig met veel van mijn Tante Betsy jurken.



Alhoewel rood en zwart ook nog op mijn wishlist staan ;). Bij Tante Betsy in de webshop te koop en diverse Tante Betsy verkooppunten.


De lijst is by the way weer up to date, La Vie en Rose in Enkhuizen is toegevoegd en Gantionette in Gent (ik bleek de verkeerde naam erbij te hebben staan ;)). 
Okay girls ik ga er weer vandoor, quality time hebben met manlief. 



Lots of love from Susan

10 opmerkingen:

  1. Leuk om vakantievoorpret te hebben. Geniet er maar lekker van. Weet jij altijd wat voor kleren je mee wil nemen? Ik twijfel tot het laatst en heb altijd wel spijt van iets wat ik niet mee heb.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een heerlijk vooruitzicht. Ierland lijkt me prachtig.
    Wat zijn het toch super gave vestjes en die kleuren😍 Zo fijn dat ze bij veel jurkjes passen. Ik wil de groene en blauwe ook! En de lichtblauwe is ook mooi! Nou, eerst maar weer sparen😉 Ik las wel dat de vestjes redelijk ruim vallen he? Ik denk dat ik dezelfde maat (S) moet aanhouden als mijn jurkjes. Wat denk jij?
    Geniet van je quality time met je mannetje!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk die voorpret van de vakantie.
    Die vestjes staan geweldig bij de jurken. Ik ben zo benieuwd naar mijn bestelling, kan bijna niet wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk vooruitzicht. Lekker genieten van de voorpret. Deze klaverjurk vind ik ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk vooruitzicht toch, leuk om naar toe te leven en af te tellen! Ja en mijn eerste auto was een mini 7, blijft toch altijd speciaal voor me een mini.
    Ierland lijkt me erg mooi, al veel gezien van de wereld maar Ierland nog niet geweest.
    Mooie jurkjes en vestjes ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wst een fijne dag zo met blote armen en vooral benen. Idd sexy die zwarte bandalets had er eerder nooit van gehoord. Prachtig zijn de vestjes zo bij de klavers!
    Zo heerlijk naar Ierland. Vind het een land met ruig landschap en ruige mensen maar zo hartelijk en vaak ook muzikaal. Zetten ze een lied in in de kroeg en verwachten dat jij ook een complet zingt, ehh beter niet bij mij... Heb er echt fijne herinneringen aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yeah, naar Ierland met je Aer Lingus jurk zoals mijn man hem noemde. Lekker vooruitzicht hoor. Stiekem blijf ik die jurk ook heeeeeel leuk vinden. Ik had mijn oog dit seizoen laten vallen op een jurk in rood of roze tinten maar dat is nog steeds niet gelukt. Fijn dat je ook zo heerlijk van het zonnetje genoten hebt vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het mooie jurkje staat je prachtig ;-)
    Zo een fijn merk met alles van goede stoffen gemaakt met diverse prachtige prints etc..
    Leuke foto's!

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vorig jaar was ik in Ierland, het is daar zo mooi!! Ik ben een beetje jaloers maar heel blij voor jou. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eveline Jansen - de Jong10 april 2017 om 18:58

    wat een heerlijk vooruitzicht, ik ben zo benieuwd naar Ierland en dan ook nog er naar toe gaan in een mini. G E W E L D I G
    geniet van de voorpret en straks ook van de reis.

    groetjes eveline

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.