vrijdag 21 april 2017

An unexpected shopping day in Nijmegen


Hey girls vandaag ga ik de drie winnaressen van een Vevina tube bekend maken. Ik realiseerde me opeens tijdens het typen van de blogpost gisteren dat het de laatste dag was dat je kon mee doen met de Vevina wear a dress again winactie. 


Maar vandaag heb ik onverwacht een tripje naar Nijmegen en kan ik niet op mijn normale manier lootjes trekken. Dus maar eens een keer een random name picker gebruikt en verderop in deze blogpost maak ik de winnaressen bekend. 


Maar nu terug naar Nijmegen (nou ja inmiddels zit ik in de trein richting huis, richting Heerlen ;)) en typ nu op mijn iphone deze blogpost. Het wordt niet echt een heel samenhangend verhaal, maar een van de hak op de tak verhaal. 
Het was een bijzonder leuke ervaring om in Nijmegen te zijn en te shoppen en oops er is zelfs een Tante Betsy jurk aan mijn vingers blijven plakken. Ja girls in Nijmegen zijn er twee Tante Betsy verkooppunten Fifth en Subba, je kunt ze vinden op mijn Tante Betsy verkooppunten lijst


Tsja ik kan er niets aan doen maar een jurk die ik graag wilde hebben paste me nu zomaar, Dress Zippy Sunny Green, yihaaa!


Oh girls inmiddels sta ik in een overvolle trein van Den Bosch naar Maastricht en is een blogpost typen een uitdaging. 



Kijk maar gewoon gezellig mee met de foto's! Ik kan je wel vertellen dat ik bij Subba nog een aantal XXL's heb gezien en bij Fifth geloof ik ook (oh dat weet ik niet meer zeker, maar een bezoekje aan Nijmegen is zeker de moeite waard!).





Gelukkig heb ik vanmorgen wel al de winnaressen 'getrokken' van de Vevina winactie, want daar zijn natuurlijk toch een aantal Tante Betsy girls benieuwd naar. 
Als je nu niet bij een van de drie winnaressen bent dan kun je nog een kans maken als je meteen naar de Facebook pagina van Vevina gaat en daar een blote benen foto post in een Tante Betsy jurkje (vanavond is daar de laatste kans om mee te doen). 


En als winnaressen zijn Gracia, Alma en Miranda uit de bus gekomen. Van harte gefeliciteerd lieverds, stuur me even in een privé berichtje je adres dan stuur ik dat aan Geerdina van Vevina

Lots of love from Susan

13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd voor de dames die gewonnen hebben!

    Wat is die groene Sunny leuk met dat blauwe vestje erop. Erg mooi!

    En waar ik dan heel benieuwd naar ben, hoe vind jij de denimjurkjes passen qua maatvoering? En dan met de Snappie? Ik heb de groene nog op mijn wishlist staan en had heel erg gehoopt dat hij vandaag bij TB zelf in de shop zou komen, maar ik moet nog even geduld hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb op de foto een XXL van de Zippie Denim aan. De XL was er niet meer. Maar je moet niet vergeten dat ik een XL'er ben die zich normaal in een L perst. 114-98-114 zijn mijn maten om te vergelijken.

      Van de rode snappie had ik de XL en de XXL aan (die laatste was me te groot). Ik had wel een panty aan die aftekend en hij zit wel strak maar de XXl vond ik zelf te ruim zitten.
      In die jurken stond beschreven dat ze een maat kleiner vallen. Ik denk dat passen weten is en als je online bestelt het beste twee maten kunt bestellen ;).

      Van Zippie Sunny heb ik een XL aan, bij Pantalone pastte die niet mooi maar deze zag ik hangen en bedacht me dat die wel eens zou kunnen passen.

      Zo nu ga ik uitstappen. Knuff!

      Verwijderen
    2. Dankjewel!De XL zit jouw inderdaad stukken mooier dan de XXL.Dan moet ik toch afwachten, ik was me af aan het vragen of ik heel eigenwijs toch voor de M zou gaan, maar denk dat hij toch te krap valt en de L kan ik niet meer vinden. Misschien dan toch wel handig om dan even af te wachten......

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd dames!
    Wat leuk Susan zo een onverwachte dag shoppen bij een TB verkooppunt.
    Leuk die groene sunny. Wil ik ook nog eens passen. Ik heb één zippie jurk gepast en vond het ook wel een fijn model.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames !
    En iii vindt jou die effen jurken heel mooi staan ! Heel anders weer dan met prints

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige die denim zippies! En toch weer een jurkje gekocht boef, hihi. Maar hij staat je dan ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke winkels beiden hè. Was er maandag. De rode zippie sunny had ik zaterdag bij aeigen stijl gekocht. De groene staat jou ook super. Er is tè veel leuks 😳🤣

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fifth is zooooo leuk !!!
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat ziet dat er weer uit als een leuke shopdag. Nijmegen dus. Die ga ik onthouden. Die groene zippie is een goede keus!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaa, Nijmegen is toch best leuk, hè! :) Die Sunny staat je mooi!!
    En joepie, heb ik zomaar een tube Vevina gewonnen!! Je moet weten dat ik hier super-sceptisch over ben en dat ik me niet kan voorstellen dat ik (zelfs niet bij 40 graden) mijn fietsbroekje uit zou trekken... Maar zou het niet geweldig zijn als het wel werkte! Ik houd jullie op de hoogte. Dankjewel en een dikke kus, Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik weet niet wat voor fietsbroekjes je draagt..maar ik heb sinds vorig jaar sarahs sweeties ontdekt,
    Echt zulke leuke fiets broekjes in katoen, echt zulke leuke prints ook.
    @susan staat je prachtig die zippy Sunny ben je afgevallen dan dat hij nu wel past ?
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd allemaal! Leuk dat je nu 'onze' stenen winkels ook hebt gezien. De gast blogpost van Margreet en mij is bijna klaar en zal een aanvulling kunnen zijn op deze post. Door drukte vertraagd helaas. Jammer dat we elkaar niet zijn tegengekomen! 😘😘

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd dames! Fijn dat jullie schuurloos de zomer door kunnen! 😉
    Wat een leuke winkels!!! 😍
    Lijkt me zo heerlijk om daar eindeloos te passen! 😊

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.