zaterdag 22 april 2017

Happy Tante Betsy girl Neeltje shopping at Eigen Stijl Arnhem



Hey girls vandaag een verslag van Tante Betsy girl Neeltje die onlangs de winactie won die ik samen met Tante Betsy verkooppunt Eigen Stijl te Arnhem georganiseerd had. 
Neeltje mocht een jurkje naar keuze gaan uitzoeken in deze leuke winkel in Arnhem, wat een prachtige prijs is dat hè?! Lezen jullie gezellig mee;


Zo vandaag op naar Eigen Stijl in Arnhem. Het zonnetje schijnt (is nog wel koud), maar wat een ontzettend zin heb ik erin.  In het midden van de winkel staat het rek met alle Tante Betsy’s bij elkaar. Wat een keus!





Het rek aan beide kanten helemaal doorgelopen en alle jurkjes die mijn aandacht trokken eruit gehaald in mijn maat. Manlief werd voorzien van een kopje koffie en de baby zat aan een fles melk. Zodat ik het pashokje in kon duiken. Passen maar! 


Als eerste Zippie Sunny red. Deze was er enkel nog maar in maat S en die zat duidelijk te strak. Mmm, op de foto is het niet eens te zien hoe strak. Een maat groter was er niet in het rood, maar wel in het groen. 

Dus de Zippie Sunny Green gepast (deze was er nog in XS, S, en XL). Deze zat nog steeds aardig strak, maar een stuk beter. En wat een heerlijke stof (french terry) is deze jurk van gemaakt. Doordat de stof wat dikker is dan de zomer jurkjes, tekent hij een stuk minder af.


Zien jullie het rek met alle vestjes op de achtergrond? Erg handig om de juiste kleur vestje te vinden!
Nog even het vestje Summer Cardigan Jelly Bean erbij gepast. Ik vond het een perfecte match. Fijn dat de kleuren uit de collectie zo goed met elkaar matchen. Het vestje past overigens bij alle jurken met een groene print/tint erin. De Zippie Sunny Green apart gehangen en verder met passen.

Dress Penny Klaver black zat iets wat te ruim in maat M. Maar wat een ontzettend mooie print. Ook Dress Summer Cross Stripe Grey heb ik gewoon in mijn eigen maat aan. Deze is van een heerlijk soepel stofje en staat erg goed. De jurk heeft een mooie lijn en hangt er nog in alle maten. Ook de blauwe en rode variant hangt in de winkel.

Ook nog wat combinaties met rokjes aangepast. Maar ik ben toch meer een jurken drager. De mouwloze shirtjes vielen me qua maat net niet goed. S was wat aan de strakke kant en M duidelijk de ruim. Overigens vertelde Marjan (eigenaresse winkel en agent van Tante Betsy) dat deze shirtjes iets wat ruimer worden bij het dragen. Dus zeker niet te ruim kopen.
De combinatie (button top green en skirt klaver black) viel bij manlief in de smaak. Ik ben zelf niet zo heel erg lang (1,64) en vind de shirtjes wat aan de lange kant vallen (ik draag hier een M, de mouwloze is een S).  Dus voor de langere dames onder ons, vallen de shirtjes waarschijnlijk beter op de rok. De kleurencombinatie is wel erg mooi. En zien jullie dat schoenen rek? Een grote keus aan bijpassende schoenen in de winkel. Tevens veel sjaals, tassen, portemonnees e.d. Je kunt een hele nieuwe look shoppen!

De Zippie Summer Green met het vestje is mee naar huis gegaan. Dames bedankt voor deze leuke ochtend shoppen en tot de volgende keer.


Wat een leuk verslag Neeltje! En oh girls als je trouwens helemaal gek bent van Clumpy laarzen dan kun je die dit weekend nog met korting scoren bij Eigen Stijl te Arnhem las ik op de Facebook pagina. En ik zag ook een foto van de Danefae jassen in heerlijk veel kleurtjes <3. 



Lots of love from Susan

Ps vergeet niet mee te doen met mijn winactie ism Tante Betsy verkooppunt Our Favourite Shop te Roermond, waarbij je kans maakt op een shoptegoed van €50!
Lees de voorwaarden!