donderdag 8 februari 2018

Letting go of the old, welcoming the new


Hey girls de nieuwe zomercollectie komt eraan! Als het goed is komen morgen bij heel wat verkooppunten Tante Betsy pakketten binnen.
Wanneer die dan in de winkel hangen is natuurlijk nog even de vraag, informeer even bij je favoriete winkel of ze een inschatting hebben wanneer het in de rekken hangt (dat kan natuurlijk ook pas zaterdag zijn, maar wie weet ook wel morgen in de loop van de dag).


Nu met de nieuwe SS2018 zomercollectie die eraan komt ben ik ook weer eens mijn kasten in gedoken en ga ik afscheid nemen van enkele Tante Betsy jurkjes die bij mij blijven hangen. 


Dit jaar is het ook tijd om dingen los te laten die me tegenhouden in mijn leven. 
Oude gedragspatronen, oude pijn maar ook spullen. 
Ik affirmeer regelmatig; ik leef in overvloed, maar ik leef ook echt in overvloed en het is tijd om wat zaken los te laten die ik niet meer nodig heb. 



Als jullie me al langer volgen op mijn happy Tante Betsy blog dat ik al vaker Tante Betsy jurkjes heb verkocht op mijn speciale 365happyTanteBetsydresses marktplaats account
Vaak is de gehele opbrengst ten bate van een winactie, waarmee ik dan weer kadobonnen bij Tante Betsy in de webshop verkoop en die weg geef aan mijn volgers. 
Deze keer is dat niet bij alle jurkjes het geval, maar wel bij meerdere. 


Onlangs verkocht ik ook laarzen, panty's en tassen ten bate van een winactie waarbij ik kadobonnen kocht bij diverse sponsors (ZOO Adventure, Boeties.nl en Clumpy's). 
Ik wil dit soort acties blijven doen op mijn blog waarbij de opbrengst in zijn geheel naar een winactie gaat. 


Deze keer is de opbrengst van alle laarzen wel gewoon voor mijn eigen beurs. Ik heb namelijk wat miskopen gehad in de poging om een paar zwarte cowboylaarzen te kopen. De Sendra laarzen zijn me veel te groot, daarna een paar Tony Mora laarzen die zijn me weer te klein en nog een paar Sendra laarzen die zijn ook te klein. Maar wie weet doe ik er jou een plezier mee. Ze worden verloot als er meerdere geïnteresseerden zijn. Check mijn Markplaats account



Maar ik zal ook tussendoor andere items verkopen op mijn Marktplaats account, want ik heb een hoeveelheid aan spullen in ons huis staan welke ik/we niet meer nodig hebben. 
Ik wil een gedeelte van die opbrengst ook weer in winacties steken of soms zal ik ook gewoonweg iets gratis weggeven. 
Zo kan ik geven en ontvangen in balans houden en hier leuke winacties blijven doen. 

Alle items worden verloot, dus bij interesse een berichtje sturen en laten weten dat je mee loot. Van de opbrengst van de laarzen ga ik me gewoon een nieuw paar kopen bij sponsor Boeties.nl dan weet ik gewoon zeker dat ze me passen ;). 


Shop ze girls als je naar een verkooppunt gaat of wie weet ga je wel heerlijk webshoppen vanuit je luie stoel of vanaf vakantie. 
Check mijn Tante Betsy shops lijst of jouw verkooppunt nog Tante Betsy verkooppunt is en wie weet is er wel een verkooppunt bij jou in de buurt gekomen. 
Ik deelde pas een blogpost met de update van de lijst met de nieuwe verkooppunten. In dé webshop van Tante Betsy komt de SS2018 collectie volgende week vrijdag online (dus nog een weekje geduld). 


Lots of love from Susan