vrijdag 7 juli 2017

Tante Betsy Outlet party


Hey girls wat was het een geweldig leuk feestje vandaag tijdens de Tante Betsy fan dag te Elst. Ik heb met volle teugen genoten in het gezelschap van zoveel lieverds. 




Voor de Tante Betsy girls die morgen naar de Tante Betsy outlet dag gaan (je kon een kaartje kopen in de webshop van Tante) en op de Facebook groepen allemaal aankopen zien langskomen en denken van hellup er is niets meer over, wees gerust er is nog heel veel. 
Verderop in dit blogbericht laat ik zien wat er nog allemaal hing op het einde van de dag toen alle Tante Betsy girls weg waren. En ik zag nog allerlei dozen omlaag gehaald worden so no worries! 
Dit hing er bij aanvang!





Nu terug naar de Tante Betsy fan dag, die alleen op uitnodiging was. Samen met een Tante Betsy girls mochten er 150 dames uitgenodigd worden, afgelopen week mocht ik er nog een 50 tal uitnodigen maar er reageerden maar 26 dames. 
Of er nog zo'n dag gaat komen in de toekomst weet ik niet en denk ik niet, maar je weet maar nooit dat Tante volgend jaar weer zin heeft in een feestje ;). 






Ik heb zo genoten om jullie allemaal te zien en had voor de verandering goed geslapen dus ging enigszins uitgerust de dag in. 
En weet je ik krijg energie van al die leuke jurkjes en al die vrolijke lieve Tante Betsy girls. En ik heb lekker veel endorfines opgedaan door met een aantal dames heerlijk te knuffelen, wat doet dat een mens goed. 




Manlief was vandaag mijn chauffeur en in de loop van de dag heeft hij het Tante Betsy team mee geholpen met tassen in pakken. Dat gaf hem wat om handen en volgens mij vond hij het heel gezellig met Joyce en Wendy. 





En dames die morgen gaan...dit hangt er nog! En wie weet nog veel meer leuks wat er nog uit de dozen komt. 





Morgen is er geen catering, die was speciaal voor vandaag ;). 




Dikke dankjewel knuffels voor jullie allemaal om er zo'n geslaagde dag van te maken. Dankjewel aan Alisa, Anita, Wendy en Nicolle en Joyce! 





En al die anderen die deze dag mogelijk gemaakt hebben. En aan alle dames die er vandaag waren, ik heb heel wat dames geknuffeld, gekust en ook met een paar dames gezellig gepraat of op de foto mee geweest. Tot een volgende keer!




Lots of love from Susan