woensdag 12 juli 2017

My Tante Betsy OOTD


Hey girls ik had voor vandaag een andere blogpost met wat meer diepgang willen delen, maar door omstandigheden gaat dat nu even niet lukken om die helemaal zo te maken zoals ik zou willen. 
Ik trok toevallig wel deze affirmatie kaart, misschien kun je er iets mee. 



Maar vandaag deel ik mijn Outfit Of The Day (OOTD), ik draag wederom een jurkje uit een oudere collectie van Tante Betsy. Het paddestoelen jurkje uit de zomercollectie van 2013 (link is naar de Pinterest borden van Tante Betsy). 


Ik ben er nog steeds heel blij mee en hou van deze bijzondere print. Ik hou van de combinatie van de grasgroene kleur met al die leuke paddestoelen, vogeltjes en lieveheersbeesjes. 


Ik ben vandaag niet buiten geweest, want anders had ik mijn outfit wel even moeten aanpassen. 
Maar binnenshuis is het warm genoeg om met blote benen rond te lopen (met Bandelettes) en alleen korte mouwen aan te hebben. 
Ik ben om jullie een plezier te doen, even op de foto gegaan met mijn Clumpy's voor een mooier totaal plaatje.
Maar eigenlijk heb ik gewoon knalgroene clogs eronder aan in huis, maar Clumpy's staan toch net wat mooier op de foto hihi en roepen geen weerstand op :p. 


Lots of love from Susan

12 opmerkingen:

  1. Ook de oudjes van Tante zijn tijdloos, leuk hoor.
    Heb voor in de tuin ook altijd groene crocs aan...staan altijd bij de TB tjes :-)
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je ziet er wwer super uit met en zonder clogs!! Ja die wat oudere jurkjes blijven leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja mooie jurkjes van 2013... Volgens mij heb ik ook 2 gekocht afgelopen vrijdag. Die panter is ook echt zoooo mooi ๐Ÿ˜๐Ÿ˜.... Maar lieverd. Clumpys fantastisch maar geen Crocs hoor ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜ฑ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, vrolijk jurkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natasja van Bloemenhuis12 juli 2017 om 20:25

    Wat een vrolijk jurkje is dit!, maar ook die affirmatiekaarten mogen er zijn, ik ben wel benieuwd waar je die gekocht hebt ��

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een erg mooi jurkje van jaren geleden valt nog goed in de smaak!

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oudje of niet het blijft een leuke print!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige jurk. En ook ik ben vandaag de deur niet uitgeweest. Oververmoeid en moest ff niets doen en slapen om bij te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goeiemorgen Susan een dotje fit jurkje en als je aan het kloemelen ben in huis zitten die cross toch het beste heb thuis ook altijd de sloffen aan geniet van de dag hier is de zon al volop

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben zo weg van die paddenstoeltjes jurk. Ik heb er lang naar gezocht maar heb hem nooit gevonden. :-( XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om die oude jurkjes weer te herontdekken hรจ? Ik vind deze heel leuk bij jou, zeker qua kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.