maandag 10 juli 2017

My Tante Betsy Outlet catch


Hey girls ik heb besloten wat ik ga doen met de Tante Betsy jurken/items die ik gekocht en gekregen heb tijdens de Tante Betsy fan dag
Ik ga ze over enkele weken (als het gedoe met het dak voorbij is) verkopen tegen een vaste outlet prijs. 


En verloot dan de XXL Tammy jurken (die als XXXL vallen!!) en de jeanshoodies (maat L t/m XXL) die ik zaterdag tijdens de Tante Betsy Outlet dag meenam, onder de gegadigden die ze voor die outlet prijs willen kopen (exclusief verzendkosten). 


Hier had ik mijn eigen Tammy jurk aan, nadat ik de Live on Facebook video had opgenomen. En nee die jurken die je op deze foto ziet worden niet verkocht!


Hoe ik dat ga doen weet ik nog niet...of ik dat ga doen via mijn Marktplaats account en dat iedere geïnteresseerde een berichtje kan sturen binnen een bepaalde tijd...dat zie ik dan wel. 
Of op mijn blog en via Facebook...ik heb geen idee wat wijs is. Maar vooralsnog hangen ze hier goed en moet ik eerst goed voor mezelf zorgen. 


Ik heb vrijdag ook een aantal Tante Betsy jurken voor mezelf gekocht.
Ik zag een paar jurken waar mijn hart sneller van ging kloppen en heb die netjes afgerekend zoals ieder ander. 
Maar ik heb ook enkele Tante Betsy items en jurken gekregen, daarvan passen een aantal jurken me toch niet goed, en ook die ga ik tzt verkopen en verloten tegen de outlet prijs. De foto's hieronder zijn van jurken die me wel blij maken. Zo blij dat ik een paar jurken heb kunnen scoren die ik graag wilde. 





Twee Vera Denim dresses zijn me te groot, twee Snappie Denim jurken staan me ook niet of zitten me niet goed. En nog een viertal andere jurken passen me niet mooi of maken me niet blij.  


Van de opbrengst van al die Tante Betsy items (18 stuks tel ik er nu) zal ik dan bij Tante Betsy in de webshop kadobonnen kopen en zo kan ik weer leuke winacties doen.
Zo maakt iedereen een kans en zo maak ik meerdere Tante Betsy girls blij. Diegenen die uitgeloot worden om een jurk te kopen en diegenen die uiteindelijk een Tante Betsy kadobon gaan winnen. Dat lijkt me het eerlijkste naar iedereen. 


Ik ga in de tussentijd niet op verzoekjes in of privé berichtjes, jullie gaan het ter zijner tijd wel allemaal zien en jullie krijgen dan de mogelijkheid om ze te kopen. 
Óf je moet een Vera Denim jurk gekocht hebben in L dan wil ik wel graag met je ruilen ;)...ik heb namelijk een XL gekocht en die is me te groot. Wie weet heb jij een L meegenomen en is hij je te krap. 


Lots of love from Susan

31 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Xxl is my size en die jeanshoodie lijkt mij topppie! Valt me op dat jij eigenlijk niet veel donkere kleuren draagt, maar t staat je goed! Ter afwisseling van alle kleurenpracht....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Draag nog steeds graag zwart, maar liefst met vrolijke print. Maar ben ook helemaal happy met deze Vera Dress in zwart. De XXL hoodie valt wel krapper, meer als een maat 46-48. Ik kocht voor mezelf de XL jeans hoodie😉 Tzt zal ik de afmetingen vermelden. Knuff!

      Verwijderen
  2. Wat leuk die rode jurk uit een eerdere collectie!
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk hè ik begon helemaal te stuiteren toen ik die in het L rek zag❤️😍😃. Blij mee! Knuff😘

      Verwijderen
  3. Geweldig idee. Ik kijk ernaar uit. Maar zorg maar eerst goed voor jezelf. Dikke knuffel ������

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend lief! Ik had geen uitnodiging en kon zaterdag ook niet. Dus ga ik alles goed in de gaten houden wat je gaat aanbieden .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed voor jezelf zorgen meid. Ik ga mijn zusje even polsen of die zo'n mooie jurk wilt. Zij heeft een forser postuur dan mij. Wil je straks de mater erbij vermelden? De jurk is niet helemaal mijn maat (S/M), dus ik heb een richtlijn nodig voor haar. Dikke knuff en lekker bijkomen jij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja hoor ik vermeld altijd alle afmetingen erbij, komt helemaal goed. Denk ook dat ik het op het marktplaats account doe om dames die niet op Facebook zitten, de kans te geven om mee te loten. De XXL Tammy jurken vallen echt groot, als maat 52! Dikke knuff😘

      Verwijderen
    2. Marktplaats is heel fijn als niet-facebooker! Kan ik ook meedoen!

      Verwijderen
  6. Een prima idee van je Susan. Doe het rustig aan. Knuffel😚

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Elke De Vlaminck10 juli 2017 om 20:21

    Prima idee! Dikke knuffel van Elke!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed dat je het eerst even rustig aan doet. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super Susan, ik doe dan graag maar doe eerst rustig jouw ding en de rest straks in het najaar dan is het vroeg donker en hebben we wat leuks te doen fijne avond groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja is ook wel leuk om de kadobonnen dan te kunnen gebruiken voor de wintercollectie. Komt helemaal goed! Knuff😘

      Verwijderen
  10. Goed idee hoor! Leuk die rode jurk, ben ik nog nooit eerder tegen gekomen. Die peacock green (weet niet of ik het goed schrijf) heb ik ook gekocht. Echt een goed model voor mij👍🏻
    Ojee, heb je problemen met jullie dak!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee geen problemen met het dak, we krijgen een geheel nieuw dak en de zolder zou helemaal leeg moeten (en die staat vol). Maar blijkt toch niet helemaal leeg te hoeven, maar heb toch de komende weken genoeg om handen om een gedeelte helemaal leeg te krijgen en afgedekt te krijgen. Dress Peacock Green is dat, heb ik vanmiddag nog even op gegoogled ;). Geweldig leuke jurk, heb hem al in de blauwe versie maar wilde nog altijd de groene versie. Die was destijds in no time uitverkocht, maar super dat we hem hebben kunnen scoren. Knuff!😘

      Verwijderen
    2. Ik ben de laatste 2 dagen ook aan het ruimen. Als het wat kouder wordt ga ik de zolder opruimen. Iets om tegen aan te hikken he maar achteraf zullen we blij zijn en dat geeft ook een opgeruimd gevoel in je hoofd. Ja super leuk dat we die jurk konden scoren. Met de peacock aqua ben ik nog blijer. Het is een ander model maar die kleuren vind ik nog mooier. Zo jammer dat ze jurk trixie niet hadden maar ik ben super tevreden hoor!
      Lieve groetjes, Monique

      Verwijderen
  11. Rachel Janssen10 juli 2017 om 20:38

    Super idee maar eerst goed voor jezelf zorgen, jij bent t belangrijkst de rest is nu bijzaak!. Lieve groet rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed idee Susan. Lekker rustig aan alles komt vanzelf wel weer een keer. Wat betreft de denim hoodie. Ik heb maat M maar de L zat bij mij ook beter. Uiteindelijk heb ik hem niet gekocht. Ik zou hem te weinig dragen dus dan gun ik hem iemand anders 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ben jij ook goed geslaagd,en ja ze staan je allemaal mooi. Kan bijna ook niet anders met tante Betsy hè! Nu lekker je eigen ding doen, rustig aan en niet vergeten om te genieten van je nieuwe aanwinsten! ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi de rode ❤️ & de zwarte ❤️ Erg fijn om te lezen & zien dat je zelf ook geslaagd bent 👍🏻 en Ohhh wat lief weer dat je tzt weer gaat delen, en zo andere happier gaat maken ❤️❤️Heel veel succes voor de dames. Ik ben zelf nog steeds bovenop de happy wolkjes na al mijn aankoopjes ❤️❤️
    Ps wat ben je ook in het echt een stralende gezellige, nogmaals grote dank ❤️
    Fijne avond & groets vanuit 't Delftse

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat er weer acties aankomen, maar rustig aan, blijf maar goed voor jezelf zorgen. Leuke jurken heb je gekocht vrijdag, staan je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Petra van Vliet10 juli 2017 om 22:03

    Wat lief van je weer! Ik ben heel benieuwd hoe je het gaat doen, maar ik wens je nu al vast veel succes en wijsheid ;)
    Liefs, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo leuk!
    Goed dat jij nu aan jezelf gaat denken,

    Veel liefs en knuffels Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw...Wat ben je goed geslaagd! Geweldig. Jammer genoeg moest ik werken. Ik hoop dat er ook M jurkjes verkocht worden voor outlet prijsjes :)Groetjes Germa

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ben je toch ook een lieverd! Fijn dat je zelf ook zo goed geslaagd bent zaterdag én vrijdag natuurlijk al. Ik heb je zaterdag kort gesproken en vond je er toen ook zo mooi uitzien; je jurk natuurlijk, je geweldige ketting maar ook jouw uitstraling! Neem lekker tijd voor jezelf hoor, is zo belangrijk. Liefs en knuff van Janny, uit Friesland 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat fijn dat je zelf ook nog zo goed geslaagd bent afgelopen weekend. Leuke jurkjes! Sterkte alvast met de verbouwing.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het zijn prachtige jurken allemaal. Ik zou de jeans zippie zo van je overnemen... Ik baalde zo dat ik niet naar de fandagkon. Ben het hele weekend er chagerijnig van geweest. Nu richt ik me weer op al dat moois wat komen gaat want ben smoor verliefd op de grote appeljurk in blauw... zooooo mooi.. Maar een ander tante betsy jurkje scoren uit de vorige collectie vindik natuurlijk ook erg leuk.. Kan niet wachten Susan...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Pas goed op jezelf en succes met ruimen (jakkie om te doen maar achteraf altijd een opluchting, vind ik...)
    Liefs,
    Sandra xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.