maandag 17 juli 2017

Tante Betsy loves stripes and roses


Hey girls eigenlijk had ik vandaag een nieuwe winactie van start willen laten gaan. Maar ik zit met tijdgebrek, ik ben namelijk vanmiddag samen met een goede vriendin de stad in geweest. 


Even helemaal niks hoeven en moeten en dat is ook wel eens lekker. Ik krijg het nu niet voor elkaar om voor half acht een blogpost met winactie klaar te hebben. Morgen is een nieuwe dag én met een hele gave winactie ism Tante Betsy verkooppunt Miss Vintage



Vandaag droeg ik weer eens mijn Dress Patsy Stripe Rose Black, het was hier in het zuiden wat frisser maar in de loop van de dag liep de temperatuur op en was het eigenlijk te warm om met lange mouwen rond te lopen. 


Maar wat is het een gave jurk! En hij is nu in de diverse Tante Betsy verkooppunten in de sale. Tenminste als je hem nog kunt vinden in je maat. 
Let op Tante Betsy zelf gaat op vakantie en zal denkelijk pas later volgen met de sale. 


Er zijn heel wat stenen winkels die Tante Betsy verkopen, maar dus ook een aantal webshops. Je kunt de hele lijst vinden op de Tante Betsy shops pagina op mijn blog. 



Morgen dus een gave winactie :D. 

Lots of love from Susan

24 opmerkingen:

  1. Jaaa echt een prachtige jurk, heb 'm zelf ook! Staat jou ook super mooi zo met die roze cowboy laarzen ;) ik wil nog wel graag iets kopen in de sale, maar zit nog te twijfelen haha.
    Fijne avond en groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geweldige jurk hè💞💃🏼 Oh als ik zelf nog ergens een summer cross stripe black in maat L zou kunnen scoren zou ik heel blij zijn. Deze streepjescollectie vond ik stiekem toch heel gaaf. Nooit verwacht dat die jurken me zo mooi zouden staan. Knuff😘

      Verwijderen
  2. Goed gedaan hoor! Gewoon even lekker de stad in en van het onverwachte mooie weer genieten!
    Ik heb de terrasjes in Roermond vandaag ook even lekker opgezocht ☺! Genieten waar het kan en inderdaad, morgen is weer een dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook gaan shoppen bij Our Favourite Shop? Die zit in de binnenstad van Roermond en verkoopt ook Tante Betsy 😃💃🏼. Knuff😘

      Verwijderen
  3. Spannend......ben benieuwd wat de actie word. Fijn dat je lekker hebt kunnen shoppen en kletsen. Is nodig op zijn tijd😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een hele gave actie! Waar eigenlijk iedere Tante Betsy liefhebster aan zou mee willen en moeten doen 😉 Morgen gaan jullie het zien! Knuff😘

      Verwijderen
  4. Wat schattig met die roze laarsjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wacht met spanning af! Leuk, weer een nieuwe actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel benieuwd fijne avond groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die jurk staat je prachtig en je hebt gelijk dat je lekker de stad in bent geweest. Uitgebreidere blog volgt wel weer een andere keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker de stad in, doe je goed! De streepjes staan weer mooi. Op een of andere manier heeft t altijd iets sportiefs hè. Ik verheug me erop om mijn blauwe als het kouder wordt met een spijkerjasje en laarzen te dragen! Maar voorlopig ff heerlijk zoneren! Liefs Geraldax

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed zo! Lekker voor jezelf kiezen, de winactie kan morgen ook.... XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal verliefd op je laarzen.
    Hoop ooit nog ergens tante Betsy laatzen te vinden.
    Geïnformeerd bij de oude bieb dus fingers crossed. Maar ben bang dat ik pech heb 🙁

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk zo'n dagje! Ik ben zelf niet zo'n fan van de streepjes, maar staat je goed, vooral met die laarzen eronder! Gave combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk de streepjes! Viel er zelf in eerste instantie niet op, toch meer bloemen en stippen jurkjesmeisje...maar nu ik haar zo bij jou zie denk ik toch 😍😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een onwijs leuk jurkje. Het staat je echt supergoed. Ik heb je blog pas ontdekt. Enige tijd geleden heb ik de tante Betsy leren kennen en ik ben superenthousiast. En wat leuk om jouw enthousiaste berichten te lezen. Ik kom hier vaker buurten! Liefs, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook inderdaad weer gaaf de streepjes & de combi met de roze boots
    Heerlijk dat jij je aan het spontane hebt overgegeven en bent gaan genieten samen met een vriendin
    Bouwt voor ons de spanning op, dat kan ook leuk zijn 🍀🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij mag raden naar welke jurken ik dus de afgelopen dagen heb zitten kijken, over heb zitten dubben. Die met de streepjes dus! Of misschien zo'n effen Patsy dress met witte streep aan de zijkant?
    Fijn dat je zo'n relaxte middag hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt een super mooie jurk die jou prachtig staat.
    Oh, leuk weer een winactie. Fijn dat je een leuke dag hebt gehad!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Suzan staat je prachtig. Zo leuk dat ik je tijdens de sale even "live" heb gezien. Liefs Sas Kia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij staat je ook erg mooi hoor. Ik heb hem ook en heb hem al vaak aangehad. een top jurk.. doordat tante nu zo populair is zijn de XL maten snel uitverkocht. Na de vakantie hoop ik toch een mooie nieuwe jurk nog te scoren..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).