maandag 24 juli 2017

Tante Betsy Dress Lemonade Butterfly Green


Hey girls vandaag deed ik een zippie jurkje aan dat ik al heel lang niet meer heb aangehad. Het is een jurkje uit de zomercollectie 2014, het jurkje viel ruim voor een L maar ik heb het vorig jaar smaller gemaakt zodat ik er ook echt blij van wordt. 
Okay inmiddels wat uitgedijd, maar dat mag de pret niet drukken ;). 


In de loop van de middag een fuchsia roze legging eronder aan gedaan met mijn ZOO Adventure laarzen, want ik wilde buiten gaan wandelen. Maar het ging opeens weer enorm regenen en even later kwam een van de dakdekkers de ramen op zolder afplakken. Het dak is er nog niet af ivm de regen, maar zal ergens deze week wel gaan gebeuren. 
Ik heb wel een viertal dozen en twee zakken gratis laten ophalen voor rommelmarktspullen. Ik kan niet makkelijk wat weggooien en dan doe ik er liever iemand anders een plezier mee. Zo blijft het geven en ontvangen ook in evenwicht. 


Vandaag ook weer de Peony armband van Urban Hippies om. 


Ik laat vandaag nog een jurk zien van de nieuwe wintercollectie (AW2017) die in de verrassingsdoos van Tante Betsy zat, Dress Lemonade Butterfly Green
Ik had deze jurk dolgraag in helder blauw gehad, maar die heb ik nog nergens gezien en vraag me ook af of die er wel bij zit...hij zit wel bij mijn foto's, dus vast straks bij Tante Betsy in de webshop te koop, maar nog even geduld Tante is op vakantie...ondertussen kun je kijken of hij in een Tante Betsy verkooppunt te koop is ;)). 
Ik vind deze groene kleur wat minder goed bij me staan, ik heb heldere kleuren en knalkleuren nodig. Manlief vind hem dan wel weer heel mooi staan. 


Dit is dus die blauwe die op mijn verlanglijst staat ;). 


Deze print is er ook in een vrij korte versie, Dress Mollie Butterfly, maar dat is niet mijn model omdat die te hoog gesloten is (daar heb ik een te grote buste voor) en ook al ben ik klein...
Máár omdat ik me in een L pers vallen jurken door al die weelderige vormen net zo lang uit als bij iemand die 10 cm langer is. 


Ik hoop Dress Lemonade Butterfly wel ook nog een keer in het zwart te gaan scoren. Ik hou wel van zwart/wit jurkjes. 



Ben jij van de knalkleurtjes of kies je meestal voor rustige kleuren?

Lots of love from Susan

24 opmerkingen:

  1. Leuke dress van zo lang geleden ;-)
    Inderdaad is de blauwe prachtig.
    Mooi bewerkt.

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je man heeft gelijk, deze kleur staat je goed ♥
    Groetjes Germa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natasja ter Horst24 juli 2017 om 19:44

    Oeh de blauwe en de zwarte vind ik ook erg mooi!! En ik ben het met je eens dat die knalkleurtjes je meer ophalen, maar deze jurk is ook wel weer erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kies verschillend, dat ligt aan mijn stemming. Ik ga graag voor een combinatie met knalkleuren.
    Daar wordt de wereld weer een beetje vrolijker van. Kan nog steeds ook al ben ik al een trotse oma van vier!
    De jurk staat je prachtig. Vooral de halslijn valt erg mooi! Fijn cadeau van Tante!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh, dat blauwe kleurtje had ik nog nergens gezien inderdaad! Ik vind beide modelletjes (waarschijnlijk!) niet zo bij mij passen, dus wellicht ga ik hiervan het rokje maar eens passen. Ik zal al wel een Luna shirtje in deze kleur :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eigenlijk vind ik de print op alle kleuren van de Dress Lemonade Butterfly (geweldige naam trouwens) mooi, de blauwe zal je vast ook mooi staan, maar deze groene is ook echt mooi! En ik vind de halslijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze jurk in deze kleur was mijn absolute favoriet totdat ik hem aantrok, deze kleur doet toch niet bij mij wat ik ervan verwacht had. Ik vind hem jou wel mooi staan maar kan me wel voordtellen dat je voor de lichtblauwe gaat. Ik heb nu de korte versie besteld met een legging eronder. Ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind deze kleur je ook echt prachtig staan hoor, maar ben ook heel benieuwd naar die heldere blauwe! Zelf vind ik zwart/wit erg mooi, maar hou ook enorm van kleur! Hangt een beetje van de dag af haha. Fijne avond en groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de jurk qua model prachtig. Is de cross gesloten? En weet je ook de lengte van schouder naar beneden van de L Ik denk dat ik voor de groene ga. Het andere model vind ik zelf te kort.
    Ben benieuwd. Groetjes, trees

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke jurk!
    De groene vind ik je wel mooi staan, nu is groen wel mijn kleur...��
    Ik vind alle 4 de jurkjes leuk, vooral de halslijn.
    Hoe valt de korte versie? Ik ben nl niet zo groot (1.60) dus misschien ideaal qua lengte!
    Groetjes Monique V

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vind hem mooi staan, een keer wat anders 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vind de groene jou wel mooi staan hoor. Ikzelf zou voor de donker blauwe gaan. Hou van die print. Groetjes Jeanette Aeissing

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb nog helemaal niets gezien van de nieuwe collectie. Vrijdag ga ik kijken.
    Ben benieuwd.
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind die groene jurk je ook heel mooi staan, hij is heel bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohwwww die groene jurk staat je echt super mooi! Heel klassiek <3 prachtig... en die roze heb je ooit van mij overgenomen hihi, je was mijn allereerste koper op Marktplaats, dus dat vergeet ik nooit meer. Vond het een super leuke jurk, maar die flatteerde mij helemaal niet. Fijn te zien dat hij het zo goed bij jou heeft! x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind de groene versie je ook prachtig staan maar ik kan me voorstellen dat jij liever voor wat meer uitgesproken kleuren gaat. Ik wil deze jurk heel graag even passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind hem je best mooi staan. Mijn man zou hem ook wel mooi vinden maar dan toch nog liever in zwart. Mannen houden over het algemeen niet van die felle kleurtjes he. Nou er komt geen eind aan die verrassingsdoos😉
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Snap je wel Susan iets fellere kleur wel pittiger. Wel een mooi model voor je! Wat heerlijk dat je zo verwend bent door tante! Doet ze goed je inspireert zo veel dames! Liefs Geralda x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Staat je goed hoor Susan. Ik wil deze denk ik ook. Oh mijn lijstje wordt steeds langer.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die blauwe kleur bevalt mij ook beter denk ik. Ik ga een oogje uithouden. Ben wel bang dat de Mollie te kort voor me is en dat ik voor de Lemonade niet genoeg boezem heb. Hopelijk snel een keer ergens passen! 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw wat een beauty, ook ik ga voor knal kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is weer eens iets heel anders aan jouw lijf maar zeer stijlvol. Misschien even wennen? Ik heb knal en ingetogen voor net hoe m'n pet staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jij staat heel mooi met dat jurkje. Vandaag de nieuwe collectie van Tante Betsy ontvangen en Dress Mollie Butterfly Navy in XL gepast voor mezelf maar mijn rondingen waren niet oke. Ik heb geen figuur voor jurkjes. Ik heb shirts en rokken van Tante Betsy en die passen goed maar jurken het lukt niet. Groetjes Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hai Susan, ik snap je helemaal wat betreft wat kleur met je doet,ik vind deze je mooi staan maar denk idd dat de fellere blauw je sprekende zal staan. Zelf vind ik deze kleur prachtig en wil zeker het rokje hiervan scoren,daar ben ik dus echt verliefd op. Na de vakantie een stenen winkel opzoeken die mijn maat dan nog heeft hangen. Hoop voor jullie dat de regen snel afneemt, kunnen ze mooi doorpakken zodat je een droog huis hebt. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).