dinsdag 2 februari 2016

Wet Tuesday

Oh girls vandaag ben ik weer eens flink nat geworden, ik leek wel een verzopen kat, terwijl ik toch een regenponcho om had is mijn winterjas nat geworden...mijn legging...zelfs in mijn roze cowboylaarzen nat geworden en een stuk van mijn Ollie Green jurk. 


Dus dan maar omgekleed in lekkere comfortabele kleding en jullie snappen wel dat dat ook een Tante Betsy jurk is. Ik probeerde mijn nieuwste roze top met lange mouwen uit en deed een warm Hunkemoller vest over mijn jurk. Met het motto het hoeft niet mooi te zijn als het maar warm is. Een roze fleece legging en dikke sokken en mijn lelijke maar warme clogs horen daar ook bij :p. 


En wat spullen op Marktplaats gezet want de Tante Betsy lente/zomercollectie komt er aan...ergens in Februari...misschien pas begin Maart duss spekken die kas. 
Alhoewel ik vandaag weer een paar Sendra laarzen kocht oops...zwarte deze keer ;). Naast het feit dat ik erg van knalkleuren houdt ben ik ook gek op zwart. Hopelijk passen ze...


Okay girls ik ga verder relaxen, ik sta dit nu te typen terwijl het eten naast me staat te pruttelen in de pannen...na het eten ga ik collages maken en deze blogpost posten.

Lots of love from Susan

18 opmerkingen:

  1. Haha wat een leuk blog vandaag! Lekker nat geregend. Leedvermaak sorry... ik wacht ook met smart op de nieuwe collectie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha geen enkel probleem hoor lach maar lekker om mij en met mij! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Zelfs zeiknat geregend straal je nog!! Ik ben ook al druk spulletjes op marktplaats aan het zetten, kan niet wachten op de nieuwe collectie!! Leuk, nieuwe Sendra's. Ik had ook nog iets grappigs, lagen al heel lang laarzen in mijn kast met een flinke hak. Ooit van mij moeder gehad. Nou draag ik.amper zulke hakken, maar leek me wel leuk weer eens. Kijk ik in de laars, zijn het ook Sendra's!! Nooit geweten!! Haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi wat grappig en ja die moeder van je weet al langer wat leuk is, stoere en hippe Sendra's! Oh ik ben benieuwd wanneer de mijne komen... En verkoop ze want we gaan vast keuzestress krijgen met zoveel leuke lente/zomerjurkjes. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Hahaha jij met je regenponcho! Geweldig !
    We zijn denk ik met z'n allen enorm
    Benieuwd naar de nieuwe collectie ! Laat maar komen xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja en dan ga je nog even bewust in de regen staan om op de foto te gaan whahaha, met mijn beregende bril...oh wat een bijzonder fashionblog heb ik toch hihihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Je ziet er schattig uit op je crocs hoor ! ;-)
    Ik heb ze zonder vachtje in het groen {meer voor in de tuin enzo} en weetje, ze staan nog bij veel TB jurkjes ook.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa die heb ik idd ook, de zomerse vind ik toch net wat leuker. Lekker voor in de tuin en in huis op rond te lopen en op de camping heb ik ze ook aan ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Je lacht er nog bij, ondanks de regen. Dat is toch knap.
    En tegen die lieve Betsy zou ik willen zeggen; kom maar door met die nieuwe jurken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja natuurlijk lach ik erbij, ik moet er moeite voor doen om niet lachend op de foto te staan wahahaha. En yeahh so excited! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. wat een zielige doorweekte foto's maar je blijft stralen!
    Die laarzen zijn echt te gek! Heb ze ook even gegoogled....nog even doorsparen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa Sendra laarzen zijn zo stoer en oh zo mooi. Love cowboyboots! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Can't wait... Ik denk dat ik nog wat op MP ga zetten :-)))
    Gewéldig, jouw foto's! Heerlijk maf, stralend, mooi mens!
    Mijn Vera Green werd vandaag op precies dezelfde plek nat, brrrr!
    En... Mmmmm..... Dé aankoop van deze winter; beenwarmers van Sokken Online!
    Vandaag binnen gekomen en... Had ik er maar meer besteld... Echt een aanrader. Lekker warm op de fiets en tijdens een wandeling. Dé oplossing bij korte(re) laarzen én ideale bankhang-outfit (en je durft er zelfs de voordeur mee open te doen. Géén Ma Flodder effect, hoogstens een lichte Flash Dance deja vu :-))) Knuf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ik moest gisteren heerlijk vet lachen toen ik je reactie in mijn mail zag, heerlijk! Ja zie meteen Sandra rondhuppelen op Flash Dance ;). Had ook net dat de deurbel ging en ik snel nog een extra dik vest van manlief van me afgooide...maar zag de pakketpost man....hmmm heb ik wat gekocht dan (oh ja twee weken geleden of zo ;)). Binnenkort te zien op mijn blog...dikke knuffels!

      Verwijderen
  8. Je schoenen maken het helemaal af ;) Laat je je Sendra's zien als je ze hebt? Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zo blij met deze roze cowboylaarsjes :). En ja natuurlijk show ik ze...als ze passen ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.