zondag 28 februari 2016

Collage fun on Sunday



Hey girls zo nu weer terug naar jullie foto inzendingen, ik heb er nog een paar te delen...ik maakte er weer een collage van. 
Weet je wat zo leuk is, nu ik bliksemsnel door de Tante Betsy foto inzendingen kijk is het leuk om Tante Betsy girls te zien die ik gisteren ontmoet heb. 

Jurkjeszusje Maaike (oh ik weet helemaal niet of ze er gisteren was (oops sorry als ik je nu beledig, ik heb gisteren zoveel jurkjeszusjes gezien en op de foto ben je onherkenbaar hihihi), deelt deze collage. Dit is wat ze erover schreef; He Susan, toevallig vandaag mijn eerste tante Betsy vestje binnengekregen. Dus gelijk aan de slag gegaan met een collage voor de actie Dus nu maar duimen......

Jurkjeszusje Martine heb ik gisteren wel gezien én gesproken, in deze fotocollage in haar dress Garden van de zomer 2015 collectie, ze had hem gisteren ook aan, zo leuk. Deze jurk staat haar prachtig, vooral ook zo leuk gecombineerd. 
Eigenlijk was dat ook dé jurk die ik gisteren aan had willen doen, maar ik wilde aan de jurkjeszusjes ook de nieuwste Tante Betsy hoodie showen. 

Jurkjeszusje Melanie deed deze keer niet mee, ze won al een keer een Tante Betsy kadobon, maar wilde graag voor haar moeder meedoen, die een leek is op computergebied schreef ze. Dit is de collage die ze instuurde, allemaal jurkjes die Melanie zelf mooi vind hihi. 

Instagrammer Mariska (CurlyCreative) stuurde deze mooie collage in, dit is wat ze erover schreef; Op de foto heb ik de stoffen verwerkt die ik het mooist vond in combinatie met mijn favoriete sendra boots, mooie kwastjes kettingen en vrolijke randjes met het tante betsy roosje :D

Instagrammer Henrike stuurde deze leuke collage in, zo te zien heeft ze nog heel wat jurkjes op haar wishlist. Dit is wat ze schreef; Hoi Susan, Ik heb dit keer geprobeerd om een grappige collage te maken met jurken die ik graag zou willen kopen hihi!
Groetjes en bedankt voor deze kans 

Instagrammer Sandra stuurde me deze leuke collage in, met haar twee Tante Betsy jurkjes. Retro go Blue is er een van de herfst/wintercollectie 2015/2016 en de polkadot doorknoop jurk is van een oudere collectie. Zo te zien heeft ze echt plezier beleefd aan deze leuke fotoshoot. 


Allright girls ik ga er weer vandoor, heb vanmorgen genoten van de leuke foto's die andere jurkjeszusjes hebben gemaakt (hierboven de groepsfoto vanuit een andere hoek ;)).
Vanmiddag en vanavond is het gewoon lekker qualitytime met manlief...even geen jurkjeszusjes...okay op deze blogpost na dan ;). 

Lots of love from Susan