donderdag 11 februari 2016

A few days left on Thursday

Hey girls de leuke foto inzendingen stromen binnen op mijn emailadres 365happytantebetsydresses(apestaartje)gmail.com, oh zo leuk wat iedereen ervan maakt. 
Iedereen uniek op haar eigen manier, ik geniet ervan stuk voor stuk. 
Jullie krijgen weer een sneakpeak, niet dat jullie er veel van kunnen zien, maar je eigen inzending zul je wel herkennen hihihi. Oh ik geloof dat ik er nog eentje vergeten ben...komt er aan lieverd ;)...een andere keer...


Ook de aanmeldingen stromen nog binnen zag ik, leuk! Leuk dat jullie mee doen!
Morgen ga ik de lijst bijwerken...effe checken van wie ik nog een foto krijg of een aanmelding. 
Wil je mee doen met deze leuke winactie, laat dan een reactie onder de blogpost van de winactie achter http://365daysofhappytantebetsydresses.blogspot.nl/2016/01/tante-betsy-saturday-give-away.html
Essebes doe jij dat ook nog even, zo leuk dat je toch mee doet :). 
En girls als je nog geen foto hebt ingestuurd, doe dat alsnog even...je hebt tot zondag de tijd!
Mijn emailadres staat hieronder in de afbeelding en helemaal bovenaan in deze blogpost. 


En girls natuurlijk kan er maar een winnaar zijn, maar bedenk dat jullie kansen veel hoger liggen als dat je mee doet bij een winactie op Tante Betsy haar Facebook pagina, daar doen duizenden mee. 
Oh ja ben je nu niet uit Nederland, dan mag je toch mee doen hoor, je maakt namelijk kans op een kadobon die te besteden is in Tante Betsy haar webshop en Tante Betsy verstuurd wereldwijd. 
En geloof me er komt een supergave lente/zomer collectie aan, Tante Betsy heeft echt geweldige jurkjes, rokjes, tops en vestjes ontworpen...heerlijke vrolijke kleurige printjes maar ook effen kleuren. 
Hopelijk kan ik jullie snel vertellen wanneer die komt, hij is nog niet binnen dat weet ik dan wel weer ;). 
Vandaag kocht ik toch nog een jurkje van de 2015 zomercollectie, ik heb die print al, maar dit is een model dat me denkelijk mooier zal staan, met een wijdere hals.

Lots of love from Susan

10 opmerkingen:

  1. Jaaa je hebt helemaal gelijk voor wat betreft de nieuwe collectie.. ik kan niet wachten! 17 maart ben ik jarig.. hoop dat ze dan binnen zijn! Ik heb al een pinterest bord gevuld met een wensenlijstje voor komende zomercollectie :-)

    En ben ook erg benieuwd naar andere inzendingen, leuk om te zien hoe iedereen de jurkjes weer anders combineert

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lach me suf en Susan weet waarom! Zie ik daar nu ... in de ... staan??
    Nog drie nachtjes slapen! :-)))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk voor jou dat er lekker veel inzendingen komen- hoe leuk is dat !
    Meedoen is belangrijker dan winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super spannend en zo'n geweldige nieuwe collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super dat de actie lekker loop Susan! Leuk al die dames die meedoen!! Ik kan ook niet wachten op de collectie...mijn wishlist is veeeeeeels te lang in ieder geval. Heb wel 4 jurkjes die er als eerste gaan komen denk ik. Maar dat kan misschien nog wel tig keer wisselen tot de datum van bestellen..haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie een stukje van mezelf, leuk! Dit keer was ik hem niet vergeten mee te zenden hahaha. Ben heel benieuwd naar alle collages, zo leuk om ideeën op te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie een stukje van mezelf, leuk! Dit keer was ik hem niet vergeten mee te zenden hahaha. Ben heel benieuwd naar alle collages, zo leuk om ideeën op te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahaha, ik heb z'n lol gehad met het maken van mijn inzending.. maar ik zeg niks.. zie wel dat er een klein stukje te zien is.. Ben ook benieuwd naar alle andere inzendingen.. zo leuk om te zien en lekker creatief ook..
    En dan de nieuwe collectie spannend... hoop op voorjaarskleuren.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, ik zie mijn eigen inzending. Leuk leuk leuk!

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik dacht een paar dagen weg met alleen maar Tante Betsy in mijn tas, die foto komt wel goed. Helaas pindakaas. Alleen met een dikke winterjas er overheen. :) Morgen thuis nog gauw aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.