maandag 8 februari 2016

Old Memories Monday

Hey girls het is heel vroeg in de ochtend (toen ik dit typte ;)) en ik werd wakker van mijn snurkende man dus maar weer verkast naar dochterlief haar oude kamertje. Daar kan ik zo in een warm bed stappen en me vleien tussen twee fleecedekens, maar soms wil de slaap niet zomaar weer komen dus ging ik even bij de jurkjeszusjes groep op bezoek. 
Keek ook nog even bij jarige jet of daar nog foto's of zo gepost waren, is en blijft toch wennen om je dochter niet op haar verjaardag te zien. 23 jaar is ze alweer geworden...gisteren...heb haar gelukkig wel zaterdag een paar uurtjes gezien en we gaan dinsdag op verjaardagsbezoek.
 

Ik zag op MP een leuk jeansjurkje te koop, ik heb precies dezelfde, en wilde voor de jurkjeszusjes even op zoek naar een foto...
Maar ik heb zo'n vijfduizend foto's in mijn mobiele staan en dat is flink scrollen dus ik google'de op jeans jurkje tante betsy 365 dagen creatief en hupsakee daar vond ik hem. http://365dagencreatief.blogspot.nl/2015/02/ik-heb-me-suf-gezoend.html?


En ja dan ga je eens even de blogpost lezen, alweer een jaar geleden bleek ik die geschreven te hebben. Zo leuk om dan weer eens te lezen wat ik allemaal deelde op mijn 365 dagen creatief blog. Door dit blog is mijn creatief blog toch wat op de achtergrond komen te staan, want hier iedere dag bloggen neemt toch heel wat tijd in beslag. Maar ik probeer er een keer per week te bloggen, daarnaast nog creatief zijn is iets wat me niet altijd lukt. 


Vind je het eens leuk om te gaan lezen hoe het allemaal begon, dan is dit mijn eerste Tante Betsy blogpost http://365dagencreatief.blogspot.nl/2014/11/dankbare-dinsdag-geefdag.html
Op de collage hierboven in mijn eerste Tante Betsy, ik haalde er zelfs de krant mee (nou ja niet echt hihihi, we waren op bezoek bij een pop-up store weggeefwinkel) en ik stond op een creatieve markt, mijn eerste en tot nu toe mijn enige ;). Al verder klikkend kun je gezellig gaan lezen over hoe mijn liefde voor Tante Betsy jurkjes begon. 

Lots of love from Susan