donderdag 25 februari 2016

My OOTD Thursday

Hey girls vannacht heb ik geen oog dichtgedaan, uiteindelijk vanmorgen een paar uurtjes mee kunnen pakken...dus ik ben niks waard. 
Ik heb genoten van al jullie enthousiaste reacties, maar de puf ontbreekt me om op iedere reactie te reageren, maar weet dat ik ze allemaal lees en heel erg waardeer. 


Ik zag een vraag van jufanita over hoe deze hoodie staat voor iemand met een zandloper figuur met brede heupen. Heb jij geluk want ik heb een zandloper figuur :p. 
Ik meet 114 cm om mijn heupen en billen :p, vind niet echt dat ik brede heupen heb maar hoop dat je toch een idee krijgt. 
Ik heb maat L in de Hoodie Black Fit en heb speciaal voor jou ook even een foto gemaakt met de rits dicht ;). 


Ik heb vandaag ook een leuke panterjurk aan die ik nog niet zolang heb (Wendy had hem gedeeld met haar foto inzending). Nee het is geen nieuwe collectie, maar de foto vond ik op Tante Betsy's Facebook pagina (januari 2013). 
Ik heb nog wel een andere maar die is me te groot, maat XXL. Ooit gekocht om smaller te maken, maar dan moet hij teveel smaller gemaakt worden dus hoop een L te vinden, te ruilen, want vind de jurk erg leuk. 
Één jurkjeszusje heeft al aangegeven hem wel zaterdag te willen passen, maar je mag me altijd een mailtje sturen in case of...


Ik ga ervandoor lieverds, nog twee nachtjes slapen. Hoop vannacht beter te slapen, zal nog wel een na wee zijn van de volle maan. Morgen krijg ik nog leuke post, ben stiekem wel heel benieuwd en heb geen idee wat het gaat zijn...maar naar alle waarschijnlijkheid kon ik het gebruiken voor de jurkjesdag zaterdag! Heb er zin in!
Net al een tas klaargezet, morgen eens A4tjes maken voor de jurkjes die ik nog te ruil of te verkopen heb. 

Lots of love from Susan

14 opmerkingen:

  1. Die panterprint jurk is zeker gaaf! Staat je ook fantastisch!!! Ik ben ook blij als het morgen is, dan komt mijn black hoodie binnen...ik vind hem zo gaaf!!
    Kan ook lekker overal bij. Hopelijk slaap je lekker vannacht...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja je hebt er nog eentje kunnen scoren bij 38 dresses. Tante had jouw maat al niet meer ;). Blij voor je!
      En ja gelukkig goed geslapen, nu wel een uurtje eerder wakker maar dat geeft niks kan ik nog even gezellig antwoorden :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Dankjewel lieverd, ik heb gelukkig vannacht weer goed geslapen. Was maar een nachtje. Normaal heb ik vóór de volle maan altijd veel last, deze keer eigenlijk helemaal niet. Alleen waren gisteren twee uurtjes slaap niet genoeg dus een dagje vrij van mijn werk genomen, dat trek ik niet en heb uiteindelijk nog twee uurtjes mee kunnen pikken 's morgens.
      Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. De tijger is niet aan mij besteed - maar ik zeg grrrrrrrrrrr zet hem
    Op
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja we gaan het zien of hij Sylvia past of een andere dame er gelukkig van wordt, anders gaat ie MP op ;). En wie weet scoor ik hem nog wel ooit in een L. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Bedankt voor je foto, altijd zo fijn om iets op een model met echte maten te zien. Ik heb er weer iets bij voor mijn wishlist...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan! Ja daarom ook dat ik op een gegeven moment dit blog begonnen ben én omdat ik iedereen op mijn creatief blog knettergek maakte met mijn Tante Betsy jurkjes whahaha. En heel blij met nu al die Tante Betsy girls die samen met mij de jurkjes, rokjes showen...
      Wacht niet te lang met je wishlist want Hilde meldde dat de M al was uitverkocht bij Tante Betsy, maar ook haar verkooppunten hebben hoodies gekregen...maar overal maar enkele... Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Ben ook niet zo van de dierenprinten maar onder je hoodie met de rits dicht....ja dan vind ik hem wel leuk { grapje ;-) }
    Hoop dat je lekker slaapt vannacht want je moet wel fit zijn voor zaterdag . Zal Klaas Vaak nog even langs sturen...
    lfs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha lachen! Ja zo heeft iedereen zijn dingen hè, ik hou er wel van, hou wel van gekke printjes ;). Lief dat je Klaas Vaak nog hebt langsgestuurd, ik heb goed geslapen! Vannacht hopelijk ook en dan kan ik er tegenaan ;). Gelukkig is manlief niet ook zieker geworden en alleen flink verkouden, hij is namelijk mijn chauffeur en mag nog even handyman spelen :D. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. hé Beterschap. Die hoodies zijn echt leuk. Maar begrijp ik het goed dat je dezelfde maat hoodies als jurk hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa heb dezelfde maat in mijn hoodie als in mijn jurken.
      Van de zomer droeg ik nog XL jurken en wel L hoodies, maar ze geven goed mee. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik me in de jurkjes in maat L wring, ik heb ze graag strak aan mijn lijf.
      Als ze me te los zitten zie ik er dikker in uit omdat ik natuurlijk wel een taille heb (okay ook een buik, maar och ik ben een vrouw met rondingen ;)).
      En lieverd ik ben niet ziek hoor, alleen had ik slecht geslapen, nou ja helemaal niet (2 uurtjes) maar vannacht wel weer goed geslapen :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Ik hoop dat je vannacht beter geslapen hebt?
    O gatsie ik vind de hoodies zo leuk maar een beetje duur.
    Nu zie ik bij jou vorige blog de hoodie over een jurk die ik ook heb...
    Nou ben ik er toch wel helemaal weg van....
    Dilemma! ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop dat je vannacht beter geslapen hebt?
    O gatsie ik vind de hoodies zo leuk maar een beetje duur.
    Nu zie ik bij jou vorige blog de hoodie over een jurk die ik ook heb...
    Nou ben ik er toch wel helemaal weg van....
    Dilemma! ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.