woensdag 10 februari 2016

I'm gonna kiss you all over Wednesday


Ja girls vandaag deed ik speciaal knalrode lippenstift op en niet één keer maar tig keer moest ik mijn lippen opnieuw stiften. 

Wellicht hebben jullie het al ergens gezien of gelezen, er is weer een leuke valentijnsaktie van PostNL. 
Je kunt op vrijdag 12 februari je valentijnskaarten gratis versturen met een zoen als postzegel. 

Je stift je lippen en smakt een kus op de plek van de postzegel en huppelt er vrijdag mee naar de brievenbus (wel alleen voor je valentijnspost binnen Nederland ;)). http://www.postnl.nl/Images/actievoorwaarden-PostNL-valentijnactie-2016_tcm10-74746.pdf


Vorig jaar deed ik al mee met deze leuke actie en was al benieuwd of hij dit jaar ook weer zou zijn...yesss!
Ik heb al zo'n twintig kaarten gezoend en mag nog eens zo'n aantal gaan zoeken in mijn kaartenbakken en nog meer gaan zoenen. 
Vriendinnen en familie uit reallife worden verrast, maar natuurlijk ook blogdinnen zullen verrast worden. Ik blogde er al gisteren over op mijn 365 dagen creatief blog http://365dagencreatief.blogspot.nl/2016/02/love-is-on-it-way.html, wie weet krijg jij ook een kaart! Mijn brievenbus vind dit soort valentijnspost natuurlijk ook heel leuk :). 


Vandaag draag ik een van mijn lievelingsjurken...ik heb er natuurlijk een heleboel in mijn kast hangen ;)...een rode jurk met roze rozen gecombineerd met een roze top een roze legging (voorheen panty) en mijn groene Sendra laarzen, later nog mijn knalroze Tante Betsy hoodievest aan gedaan. 

Lots of love from Susan

21 opmerkingen:

  1. Je rode lip[pen zijn mooi bij je rode jurk! ;-))
    Ik wil ook gaan zoenen maar ik weet niet eens of ik wel lippenstift heb!
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. *Proest* Hier hetzelfde! :-)))
      Ik vind mezelf heel raar met lippenstift. Maar jou staat het fantástisch, zeker in deze outfit!

      Verwijderen
    2. Hihi ja ik heb normaal ook nooit lippenstift op, vind het maar vies spul...maar heb die eens gekocht voor bij een Elf Fantasy Fair outfit...
      En een lippenstift bij de Action of zo kopen is goedkoper als postzegels...tsja je kunt ook kaarten bij de Primera en Readshop kopen en zo'n gratis kuszegel krijgen maar dan wordt het een duur grapje. Ik heb gelukkig heel wat kaarten in mijn verzameling :D. Dikke knuffels aan jullie!

      Verwijderen
  2. Ik hou van die jurk!!! Hij staat je fantastisch!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ook, hij is echt superrr. Is wel een jurk die pillerig wordt...waasje eroverheen (was probleem bij de oudere collecties)...but love it! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Je ziet er weer zo leuk uit vandaag....om te zoenen ;-)
    En het staat je echt goed die lippenstift , al heb je het geloof ik nooit op toch?
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks lieverd :). Hihihi nee ik heb nooit lippenstift op, maar voor verkleedsessies/Elfia outfits heb ik het wel eens op (maar nooit lang ;)). Staat zo idd wel mooi, maar heb best een volle kleur lippen dus vind het zelf niet nodig :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Jaaa zo flieft op die kleurtjes. Zijn mijn lievelingskleuren, rood en roze <3. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Leuke aktie! Staat je goed die rode lippen, zeker bij deze jurk, wauwwwww!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuke actie hè?! Is voor mij een beetje als kerstkaarten sturen, maar dan zonder dure postzegels ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Oh dat is wel een hele leuke actie van postnl. Die kende ik niet.
    Prachtige jurk, staat je super. Zo'n mooie rode staat hier op mijn wish list!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks ja mooi rood is niet lelijk hihihi. Ja super actie en daarom vond ik het ook wel leuk om die met jullie te delen :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed idee om aan die actie mee te doen van de post. Je brengt me op ideeën!
    Je jurk vind ik super, heb hem zelf ook maar is me net een beetje te klein. Daardoor pak ik er nu niet naar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat jammer want het is idd echt een leukerd. Heel veel plezier met die ideëen! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  9. Ja, ik ben ook al op zoek gegaan naar kaarten. Ga er nog een paar bijhalen morgen. Komt helemaal goed! Kussen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zo leuk hè, ik heb gelukkig een hele verzameling...ook al begint de spoeling dunner te worden qua kaarten die ik als valentijnskaarten kan versturen ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.