donderdag 4 februari 2016

OOTD and Sneakpeak Thursday


Hey girls vandaag is het weer eens OOTD dag en jullie krijgen nog wat sneakpeaks van de inzendingen. Hieronder sneakpeaks van 5 inzendingen :). 
Ik geniet van jullie leuke foto's en collages en heb vandaag mijn lijst eens even up to dat gemaakt. Welke dames zich hebben aangemeld, of ze al een foto hebben ingestuurd, de actie gedeeld hebben op Facebook (openbaar) of Instagram...
23 aanmeldingen tot nu toe, 3 dames moeten wel nog even een reactie achterlaten onder de blogpost van de winactie, 9 foto's heb ik binnen, 13 keer gedeeld op Facebook. 
Maar ik mis nog heel wat lieverds, kom op girls twijfel niet langer en doe gewoon mee! 
Laat alvast weten dat je mee doet onder de winactie blogpost, die foto daar heb je nog een week de tijd voor ;). Op Valentijnsdag maak ik de winnares bekend! http://365daysofhappytantebetsydresses.blogspot.nl/2016/01/tante-betsy-saturday-give-away.html


Ik heb ook gezien dat ik 26 nieuwe Instagram volgers heb en 54 nieuwe Facebook likers. Ik heb namelijk contact met hopelijk een nieuwe sponsor en de dame in kwestie wilde graag weten hoeveel bezoekers ik per maand heb. 
Toevallig had ik begin januari al een mail gestuurd met aantallen, dus kan het verschil zien in een maand tijd qua volgers en ook aan bezoekers, zo'n 5800. 
Nu zullen die aantallen niet altijd perfect kloppen, want sommige dames komen ook al eens kijken of ik al een nieuwe blogpost heb gepost ;). 
Maar lieve Tante Betsy girls ik wil jullie echt heel hartelijk bedanken dat jullie gezellig op bezoek komen en een kijkje komen nemen. En natuurlijk nog leuker als je regelmatig een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig. 


Het moge duidelijk zijn dat jullie enthousiast Tante Betsy jurkjes kopen, maar ik hoor en zie ook regelmatig de Apollo panty's van Sokken-online.nl terug komen. En ik heb toch ook alweer foto's gezien van dames die zich een een hip pocket hebben gekocht bij Urban Hippies, alsook de leuke leren bloemenarmband en roosjes. Thanks Lizette en (ons fotomodel) Hilde :). 
Hebben jullie nog mee gedaan met de ontwerpwedstrijd en de hip pocket van je dromen ontworpen? Ik wel en ik hoop heel hard dat er een knalroze hip pocket gaat komen...


Vandaag had ik mijn Bibi Red jurk aan met mijn rode hip pocket (even niet op de foto, want die had ik al af gedaan ;)), mijn blauwe Tante Betsy hoodie vest, een rode Apollo legging en mijn rode Sendra laarzen.


Gisteren had ik een zwarte Tante Betsy jurk met roze polkadots aan, die had ik al een hele tijd niet meer aangedaan...ik merk dat ik liever een vrolijkere print op mijn zwarte jurkjes heb, maar met mijn knalroze hoodievest en roze legging en lila laarzen is het toch een leuk geheel geworden. 

Allright girls het is zeven uur, ik ga collages maken...de OOTD's heb ik gelukkig al klaar. 

Lots of love from Susan