vrijdag 3 maart 2017

Who are the lucky Tante Betsy girls


Hey girls vandaag is het dan zover en maak ik de twee winnaressen bekend van de Tante Betsy Blog Giveaway. Wow er deden wel 100 Tante Betsy girls mee, alhoewel ik twee reacties toch uiteindelijk niet heb laten mee tellen.
Twee keer deed 'Unknown' mee en tsja ik weet dan toch echt niet wie je bent als je er geen naam bij vermeld, en er waren een paar dubbele reacties die tellen ook niet mee.
Maar er zijn natuurlijk wel een heel aantal dames die extra kansen hebben, op de allereerste plaats Tante Betsy girls die hier onder mijn blogposts regelmatig een reactie achterlaten, maar ook girls die zo af en toe een reactie achterlaten.


Voor de statistieken is het natuurlijk heel leuk dat zoveel Tante Betsy girls mijn blog vinden, sponsors willen dit soort dingen graag weten.
Nu heb ik zelf wel Google Analytics van de zomer geïnstalleerd, maar echt verstand ervan heb ik niet. De afgelopen maand had ik zo'n 24.570 pagina weergaven, 3204 gebruikers en 8987 sessies, het zegt mij niet veel tot weinig.
Dagelijks krijg ik zo'n 250 - 500 bezoekers per dag, ligt er ook helemaal aan wat voor een soort blogpost ik schrijf heb ik gemerkt. Maar daar laat ik me lekker toch niet door leiden...ik ben hier niet om te scoren, ik ben hier om jullie te inspireren en gewoon om lekker tegen jullie te kwebbelen over mijn liefde voor Tante Betsy jurkjes ;).


Maar al die leuke reacties op mijn blogposts en ook op de gastblogposts zijn leuk en maken het zo leuk om te bloggen, dus wil ik dat extra belonen.
Had ik al verteld dat ik het leuk vind whahaha?! Ik ga die zin toch maar niet aanpassen, want tsja ik vind het nu eenmaal leuk om van jullie te horen hihii.
De laatste tijd heb ik zelf niet meer gereageerd op jullie reacties, maar dat komt omdat ik echt even goed op mezelf moet letten, goed voor mezelf moet zorgen.


Er gaan stiekem heel wat uurtjes in het bloggen zitten, vooral nu ook met de Tante Betsy Facebook groepen waar ik ook actief op ben. Veel Tante Betsy girls die me volgen zitten daar ook en ik zie ook regelmatig daar berichtjes van hun voorbij komen met hun outfits en vind het leuk om daar op te reageren.
Maar weet dat ik jullie reacties hier op mijn blog heel erg waardeer en er heel blij mee ben. En dat ik daarnaast ook nog een privé leven heb hihii (manlief wordt maandag vijftig en morgen ga ik met dochterlief even de stad in, ik ben nu mijn hoofd al aan het breken hoe ik dan mijn blogpost online zet en wat ik ga delen).


Ik verheug me dan ook enorm op aanstaande zondag, de SoMuch Betsy Lovers meeting in Utrecht.
Het gaat vast een feest van herkenning worden, al die stuiterende Tante Betsy girls samen in een zaaltje met de nieuwe collectie, oh heerlijk!
Ik had eerst met de trein willen gaan, maar heb besloten om toch samen met manlief met de auto te gaan. Manlief gaat wellicht naar familie toe...maar zo hou ik genoeg energie over voor die dag en manlief vind het gezellig om tijd met mij samen te besteden ipv een hele dag alleen thuis te zitten.
Mezelf kennende zal ik vrij slecht slapen vooraf, dus dan is dat wel fijn om gewoon lekker in de auto naast manlief te hangen.


Oh girls ik ben by the way enorm afgeleid vanmiddag doordat de nieuwe collectie bij Tante Betsy online is gekomen, ik was de lijst aan het schrijven met alle namen van alle girls die meedoen met de winactie en werd iedere keer naar de webshop van Tante getrokken.
En oh opeens stuiter stuiter, nog meer jurkjes online, heel wat prachtige jurkjes maar ook ik moest keuzes maken.
Pff zo moeilijk om te kiezen, maar dan toch maar voor de zippie Sporty Roses gekozen in Blue en in Army (de groene en de lichtblauwe). Vind dat zo'n gave jurk!


Maar oh Dress Senorita Black is mooii, Dress Patsy Stripe Red is prachtig (ja rood is nu eenmaal mijn lievelingskleur), maar wellicht is die me toch te hoog gesloten twijfel twijfel...


Dress Snappie Dalia Red ook (zo'n mooie print!)...maar er is een jurk die ik nog liever wil en dat is de rood roze doorknoopjurk, waar je het shirt van ziet op Polyskirt Red, fliefttt.
En de overslag jurkjes Penny Poppy en de Betsy Poppy doorknoop jurkjes zijn ook zo gaaf.


Ik zag trouwens dat de Songbird blouses er al uit zijn gevlogen, menn dat gaat enorm snel.
Dan moet ik toch zorgen dat ik vooraan sta als de Lola Songbird komt, want die wil ik toch echt in roze en ook in groen. Oh ja niet vergeten die zippie die nog moet komen in het rood, die op de ansichtkaarten staat die ik verstuurd heb voor valentijn.
En girls hebben jullie ook wat besteld vandaag bij Tante Betsy in de webshop?


Tsja die lijst oh daar moet ik toch echt aan verder, maar er moet natuurlijk ook nog eten op tafel komen...en deze blogpost moest getypt worden...maar als ik dadelijk terug kom maak ik de winnaars bekend ;).
Yeah girls het is eindelijk tijd om de winnaressen bekend te maken... Ik heb na het eten nog even verder gekeken wie nu allemaal actief is en heb extra lootjes gemaakt voor de actieve dames en besloot toen om die lootjes apart te trekken...dus een van de winnaressen is iemand die actief op mijn blog is, zo leuk...ga ik een volgende keer weer doen, zodat die dames ook echt extra kansen hebben.
Heidi you are the Lucky one! Manlief trok jouw kaartje met nummer erop :).


De notaris was een beetje lui, die wilde alleen lootjes trekken, dus de secretaresse moest alsnog alles zelf doen en moest eerst 100 kaartjes knippen. Ik was wel zo slim geweest om carbon papier te gebruiken toen ik de namen vanmiddag opschreef...ja dat bestaat nog...nou ja bij mij in de kast dan hihihi. Flink gerammeld met het leuke blikje (de Mini Cooper mok die erin zat had ik eruit gehaald ;)) en manlief trok Anneke Peters haar naam.
Gefeliciteerd Heidi en Anneke, Heidi jouw emailadres heb ik dus ik stuur je zo de kadobon toe en Anneke mail jij me even.



Lieve Tante Betsy girls niet getreurd er komt alweer een nieuwe winactie aan, ik ben benaderd door Tante Betsy verkooppunt Art Den Bosch en ik mag twee kadobonnen weg geven. Die actie start ik na de actie van Love, Peace & Joy. Ik ben er wel over na aan het denken om een gecombineerde actie te doen (blog en Facebook), maar dat ga ik nog even overleggen.

Lots of love from Susan

47 opmerkingen:

  1. Wat een werk heb je er toch elke keer weer van, Susan! Zo lief! Dames, van harte gefeliciteerd met jullie bonnen! Ik ben benieuwd wat jullie gaan uitzoeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelfs je blog stuitert van enthousiasme vandaag😉. Wat een verhaal weer. Ik wens je een fantastisch weekend en alvast van harte gefeliciteerd met de verjaardag van manlief.
    Pas goed op jezelf😘
    Lieve groet, Janna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahaha ja ik was in stuitermodus vanmiddag, vooral toen zoveel mooie jurkjes online gingen...ja zelfs ik moet dan een keuze maken en dan maar voor die heerlijk fleurige zippies gekozen ;). Ja ik ga nu ook lekker afschakelen samen met manlief die ik aangestoken heb en die flink verkouden is (als hij beneden niet al ligt te slapen op de bank). Knuff!

      Verwijderen
  3. Iiiiiieeeeeeehhhhh. Jeeeeeeeee. Joepie. Ik ben blij, superblij. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha de kadobon zit al in je inbox en wie weet is hij inmiddels al gebruikt hihihi. Gefeliciteerd lieverd! Dikke knuffels van Susan

      Verwijderen
    2. Woehoe Yayyy!! Lucky you ! Gefeliciteerd, die gaat héél goed besteed worden ;-)
      En natuurlijk zien we graag weer zo een leuke fotosessie tegemoet.

      Verwijderen
  4. Proficiat dames!!! Wat leuk een winactie met Art Den Bosch! Ik houd het in de gaten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja super leuk hè?! Kan ik jullie weer blij gaan maken ;). Dikke knuffels

      Verwijderen
  5. Oh WAUW!!!!! Echt?! Ik zit hier te stuiteren op de bank haha! Ik was net nog bij de nieuwe collectie aan het neuzen en zei nog tegen manlief: er loopt nog een winactie, dat eerst maar eens afwachten, maar ach zal wel niet.....Wel dus! Echt super, ik ga je mailen! ��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha daar doe je het toch voor zulke enthousiaste reacties! Je bon zit ook al in je inbox en wie weet ben je nu ook meteen iets aan het bestellen op de website van Tante Betsy. Leukk! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Gefeliciteerd Heidi en Anneke! Veel plezier ervan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dames, gefeliciteerd!!! Susan, wat kan jij toch lekker kwebbelen zo, verheug me erop iedereen te zien zondag, knuffels, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd dames!
    Ik heb vandaag het jurkje Senorita black binnengekregen, aangedaan en niet meer uit! Zit heerlijk, past precies. Ik ben blij! Ik wacht nog even op de volgende zending voor mijn 2e jurkje van dit seizoen. Helaas geen onbeperkt budget, want dat zou best lukken om nog 10 jurkjes uit te kiezen.😊 Lieve groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh maak me maar gek, ik hoop die zondag te kunnen passen en wie weet kan ik hem ook kopen... natuurlijk wil ik Binnie haar winkel ook steunen nu ze speciaal dichterbij komt. Knuff!

      Verwijderen
  9. Gefeliciteerd dames. En Susan voor je man alvast een heel fijne verjaardag gewenst! Super enthousiast word ik van je blog. Ook ik heb vandaag de site van tante gespamd en zowaar 4 jurkjes besteld... ik ben zo benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niet stressen over zondag! Je hebt genoeg aan je koppie zo te lezen. Fijn en gezellig dat je man je zondag gaat brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi geen stress van hoor, maar ik ken mezelf en weet dat ik dan al in de stuitermodus ben en weiniger slaap, maar stress heb ik er niet van ;). Knuff!

      Verwijderen
  11. Heidi en Anneke gefeliciteerd!! Kies wat moois uit! Maar dat komt vast goed met de nieuwe collectie!
    Zo'n zin in zondag! Gezellig iedereen ontmoeten!!! X miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Heidi en Anneke. Het moet geen probleem zijn om een leuk jurkje uit te kiezen voor deze kadobon. Susan, ook weer bedankt voor je leuke winactie. Helaas niet gewonnen, maar de volgende keer doe ik gewoon weer mee. Veel plezier aanstaande zondag in Utrecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellig dat manlief chauffeurt! Zo kun je mooi de energie besteden voor de dag zelf ipv de logistiek! Geniet er maar lekker van!
    Ik heb er wel 7 besteld! Maar dat komt omdat ik eigenwijs toch maar de Sporty's en de Poppy's in mijn eigen maat heb besteld, maar er was dan ook niets groters (meer)...ben benieuwd!
    Naar de jurken, maar ook naar hoe jullie het hebben zondag, have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh lieverd ik had verwacht dat jij die zippies meteen in je winkelmandje gegooid zou hebben. Maar wie weet past de XL je gewoon...ik duim voor je. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  14. Allereerst gefeliciteerd aan de dames. Ben benieuwd welk jurkje, rokje of blouse jullie gaan kiezen.
    Wat een werk heb je weer verzet Susan. Bedankt maar weer. Misschien een tip om al die papiertjes met namen te bewaren voor de volgende keer. Scheelt een hoop schrijf en knip werk��
    Leuk dat er weer een nieuwe win actie komt!
    Fijne avond en lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd dames! Had in mijn vorige reactie het over dat je 50 werd, verkeerd gelezen je man wordt maandag 50 jaar, ook voor hem een mooie leeftijd natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd meiden!
    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heidi en Anneke, gefeliciteerd! En ik kijk weer uit naar de volgende actie(s)! Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd dames!
    En lieve Susan, jij bedankt voor alle moeite weer!
    Veel plezier morgen, rust (als het kan) een beetje in voren uit voor stuiter-zondag :-)))
    Een toffe zondag gewenst en een heerlijke verjaardag van en samen met je lieve mannetje xxx Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zó te lezen hebben we allemaal superzin in zondag! Wat een leuk vooruitzicht is dat toch ook! En leuk weer een nieuwe winactie 😍 Yayyy helemaal super, dat doorknoopjurkje vind ik zó mooi!! Dat is er nog niet dus nog even op wachten maar, hihi. Die blog stuitert aan alle kanten vandaag, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dames gefeliciteerd met jullie Tante Betsy cadeaubon. Dat wordt lekker shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heidi en Anneke van harte gefeliciteerd met de kado bon. Susan bedankt voor de leuke giveaway. Heb ook al zitten neuzen in de webwinkel. Zoveel leuks gezien. Wordt weer moeilijk kiezen.

    Lieve groetjes Dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd dames en inderdaad ik las het al in een van de reacties: je blog stuitert van enthousiasme. Erg leuk om te lezen en ja die nieuwe collectie is echt geweldig. Ik moet me echt inhouden om niet alvast een bestelling te plaatsen, maar ik ga zondag ook naar Utrecht en zo breed is mijn portemonnee niet (was het maar waar). Fijne avond, doe rustig aan en leuk om je zondag in het echie te ontmoeten groetjes Ida Eling

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke reacties van iedereen hier, lief hoor! Dat maakt het winnen nóg leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. F. v. Oudheusden3 maart 2017 om 21:48

    Gefeliciteerd meiden. Susan weer super leuk meevoelend geschreven. Denk goed aan jezelf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met het winnen van jullie prijs! Het is zó leuk om eens te winnen!
    Susan wat weer een leuke blog om te lezen en wat ben je weer druk geweest met het organiseren van deze winactie!
    Pas goed op jezelf en ik hoop jou en al die andere tante Betsy dames zondag te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heb je toch een ontzettend leuke schrijfstijl Suzan! Ik wens je veel energie toe om alle leuke dingen te kunnen doen die je net schets.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd Heidi en Anneke. Superleuk om te winnen met zoveel nieuwe keus!
    ik heb vandaag bij Subba ook heerlijk gepast en als jurk gekozen voor de Dress Sporty Roses Army. Prachtige jurk die ik weer gewoon in L moest hebben (collectie najaar 2016 viel wat groter uit en zat ik op M). En ik kon niet kiezen dus heb ik de vogeltjes blouse in zowel groen als roze gekocht 😀. Ik zag nu in een webshop dat die er ook nog in blauw is. Maar Subba waar ik was had die niet. De Senorita waar iedereen zo enthousiast over is deed niks bij mij. Ook de Patsy waar ik een oogje op had laten vallen bleek mij niet te flateren: inderdaad Susan denk ik dat bij mij de jurk te hoog sluit. Via FB in de Betsy groep volgen foto's! 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd dames met jullie kadobon !

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd Heidi en Anneke! Veel plezier met jullie kadobon!

    Ik baal zo dat ik er zondag toch niet bij kan zijn. Ik had me er zo op verheugd, maar het is echt niet verstandig. Gelukkig kan ik thuis vast een beetje mee genieten van alle foto's.

    Als ik me weer wat meer fris en fruitig voel, stuur ik je nog wat foto's. Er zijn stiekem toch al 3 jurkjes die mogen blijven. 😁

    Voor alle dames die zondag gaan, heel erg veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd dames, superleuk!
    Gefeliciteerd dames, heerlijk lijkt het me om juist nu met de nieuwe collectie een bon te winnen.
    Je hebt er steeds zoveel werk van Suzan. Doe je het bewust allemaal handmatig? Er zijn ook sites die je kunnen helpen met lootjes trekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh, wat een leuke post weer vandaag. Dames gefeliciteerd. Ik zag de jurken bij Tante. Maar heb mijn oude figuur nog niet. Weet dus niet welke maat ik moet kopen. Ik ga dus zondag kijken en passen. Hopelijk ook iets kopen en anders later bestellen. Ik vind de groene en rode dalia jurk leuk. Maar ook de groene poppy. Maar ik ben ook benieuwd naar de klavertjes. Of die als jurk komen? Mmm keuzestress.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dames, gefeliciteerd! Veel plezier met de bonnen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat leuk Anneke en Heidi, van harte gefeliciteerd! Succes met wat moois uitkiezen, maar dat is jullie vast toevertrouwd! :P

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.