vrijdag 3 maart 2017

Who are the lucky Tante Betsy girls


Hey girls vandaag is het dan zover en maak ik de twee winnaressen bekend van de Tante Betsy Blog Giveaway. Wow er deden wel 100 Tante Betsy girls mee, alhoewel ik twee reacties toch uiteindelijk niet heb laten mee tellen.
Twee keer deed 'Unknown' mee en tsja ik weet dan toch echt niet wie je bent als je er geen naam bij vermeld, en er waren een paar dubbele reacties die tellen ook niet mee.
Maar er zijn natuurlijk wel een heel aantal dames die extra kansen hebben, op de allereerste plaats Tante Betsy girls die hier onder mijn blogposts regelmatig een reactie achterlaten, maar ook girls die zo af en toe een reactie achterlaten.


Voor de statistieken is het natuurlijk heel leuk dat zoveel Tante Betsy girls mijn blog vinden, sponsors willen dit soort dingen graag weten.
Nu heb ik zelf wel Google Analytics van de zomer geïnstalleerd, maar echt verstand ervan heb ik niet. De afgelopen maand had ik zo'n 24.570 pagina weergaven, 3204 gebruikers en 8987 sessies, het zegt mij niet veel tot weinig.
Dagelijks krijg ik zo'n 250 - 500 bezoekers per dag, ligt er ook helemaal aan wat voor een soort blogpost ik schrijf heb ik gemerkt. Maar daar laat ik me lekker toch niet door leiden...ik ben hier niet om te scoren, ik ben hier om jullie te inspireren en gewoon om lekker tegen jullie te kwebbelen over mijn liefde voor Tante Betsy jurkjes ;).


Maar al die leuke reacties op mijn blogposts en ook op de gastblogposts zijn leuk en maken het zo leuk om te bloggen, dus wil ik dat extra belonen.
Had ik al verteld dat ik het leuk vind whahaha?! Ik ga die zin toch maar niet aanpassen, want tsja ik vind het nu eenmaal leuk om van jullie te horen hihii.
De laatste tijd heb ik zelf niet meer gereageerd op jullie reacties, maar dat komt omdat ik echt even goed op mezelf moet letten, goed voor mezelf moet zorgen.


Er gaan stiekem heel wat uurtjes in het bloggen zitten, vooral nu ook met de Tante Betsy Facebook groepen waar ik ook actief op ben. Veel Tante Betsy girls die me volgen zitten daar ook en ik zie ook regelmatig daar berichtjes van hun voorbij komen met hun outfits en vind het leuk om daar op te reageren.
Maar weet dat ik jullie reacties hier op mijn blog heel erg waardeer en er heel blij mee ben. En dat ik daarnaast ook nog een privé leven heb hihii (manlief wordt maandag vijftig en morgen ga ik met dochterlief even de stad in, ik ben nu mijn hoofd al aan het breken hoe ik dan mijn blogpost online zet en wat ik ga delen).


Ik verheug me dan ook enorm op aanstaande zondag, de SoMuch Betsy Lovers meeting in Utrecht.
Het gaat vast een feest van herkenning worden, al die stuiterende Tante Betsy girls samen in een zaaltje met de nieuwe collectie, oh heerlijk!
Ik had eerst met de trein willen gaan, maar heb besloten om toch samen met manlief met de auto te gaan. Manlief gaat wellicht naar familie toe...maar zo hou ik genoeg energie over voor die dag en manlief vind het gezellig om tijd met mij samen te besteden ipv een hele dag alleen thuis te zitten.
Mezelf kennende zal ik vrij slecht slapen vooraf, dus dan is dat wel fijn om gewoon lekker in de auto naast manlief te hangen.


Oh girls ik ben by the way enorm afgeleid vanmiddag doordat de nieuwe collectie bij Tante Betsy online is gekomen, ik was de lijst aan het schrijven met alle namen van alle girls die meedoen met de winactie en werd iedere keer naar de webshop van Tante getrokken.
En oh opeens stuiter stuiter, nog meer jurkjes online, heel wat prachtige jurkjes maar ook ik moest keuzes maken.
Pff zo moeilijk om te kiezen, maar dan toch maar voor de zippie Sporty Roses gekozen in Blue en in Army (de groene en de lichtblauwe). Vind dat zo'n gave jurk!


Maar oh Dress Senorita Black is mooii, Dress Patsy Stripe Red is prachtig (ja rood is nu eenmaal mijn lievelingskleur), maar wellicht is die me toch te hoog gesloten twijfel twijfel...


Dress Snappie Dalia Red ook (zo'n mooie print!)...maar er is een jurk die ik nog liever wil en dat is de rood roze doorknoopjurk, waar je het shirt van ziet op Polyskirt Red, fliefttt.
En de overslag jurkjes Penny Poppy en de Betsy Poppy doorknoop jurkjes zijn ook zo gaaf.


Ik zag trouwens dat de Songbird blouses er al uit zijn gevlogen, menn dat gaat enorm snel.
Dan moet ik toch zorgen dat ik vooraan sta als de Lola Songbird komt, want die wil ik toch echt in roze en ook in groen. Oh ja niet vergeten die zippie die nog moet komen in het rood, die op de ansichtkaarten staat die ik verstuurd heb voor valentijn.
En girls hebben jullie ook wat besteld vandaag bij Tante Betsy in de webshop?


Tsja die lijst oh daar moet ik toch echt aan verder, maar er moet natuurlijk ook nog eten op tafel komen...en deze blogpost moest getypt worden...maar als ik dadelijk terug kom maak ik de winnaars bekend ;).
Yeah girls het is eindelijk tijd om de winnaressen bekend te maken... Ik heb na het eten nog even verder gekeken wie nu allemaal actief is en heb extra lootjes gemaakt voor de actieve dames en besloot toen om die lootjes apart te trekken...dus een van de winnaressen is iemand die actief op mijn blog is, zo leuk...ga ik een volgende keer weer doen, zodat die dames ook echt extra kansen hebben.
Heidi you are the Lucky one! Manlief trok jouw kaartje met nummer erop :).


De notaris was een beetje lui, die wilde alleen lootjes trekken, dus de secretaresse moest alsnog alles zelf doen en moest eerst 100 kaartjes knippen. Ik was wel zo slim geweest om carbon papier te gebruiken toen ik de namen vanmiddag opschreef...ja dat bestaat nog...nou ja bij mij in de kast dan hihihi. Flink gerammeld met het leuke blikje (de Mini Cooper mok die erin zat had ik eruit gehaald ;)) en manlief trok Anneke Peters haar naam.
Gefeliciteerd Heidi en Anneke, Heidi jouw emailadres heb ik dus ik stuur je zo de kadobon toe en Anneke mail jij me even.



Lieve Tante Betsy girls niet getreurd er komt alweer een nieuwe winactie aan, ik ben benaderd door Tante Betsy verkooppunt Art Den Bosch en ik mag twee kadobonnen weg geven. Die actie start ik na de actie van Love, Peace & Joy. Ik ben er wel over na aan het denken om een gecombineerde actie te doen (blog en Facebook), maar dat ga ik nog even overleggen.

Lots of love from Susan