maandag 27 maart 2017

An ART Den Bosch shopping dream come true


Hey girls vandaag is het dan de dag dat ik bekend ga maken welke twee Tante Betsy girls hun ART Den Bosch shopping droom uit komt.
Er hadden niet zo heel veel dames mee gedaan, maar voor sommigen is Den Bosch misschien toch wat ver weg, alhoewel er waren genoeg dames die bereid zijn om van verder weg te komen shoppen in Den Bosch. 


Ik moet er zelf ook anderhalf uur voor reizen met de trein maar vind het wel een hele leuke stad om lekker te gaan shoppen. Ik hou wel van zo'n stad met veel oude gebouwen en oude straatjes, met vaak hele leuke winkeltjes. Ik kan me de straat van ART Den Bosch niet meer herinneren want mijn oog was alleen voor dit leuke Tante Betsy verkooppunt hihihi. 


Ze hebben vorige week ook de tweede lichting van de zomercollectie binnen gekregen. 
En ik las al her en der op Facebook dat dames elkaar aan het tippen waren dat bij ART Den Bosch Dress Betsy Big Flower Red te koop is. Op hun Facebook pagina deelden ze een paar nieuwe jurkjes. 


Maar er zijn natuurlijk nog meer jurkjes te koop, zoals bijvoorbeeld deze jurk.


Én zelfs nog een aantal mooie modellen van de wintercollectie, die je heel goed ook in andere seizoenen kunt dragen. 


Het was heerlijk om al die leuke enthousiaste verhalen te lezen hoe jullie shopping dagje zou gaan uitzien. 
Stiekem zijn er een heel aantal dames die ook zo'n Bossche bol willen gaan eten of lekker op het terrasje willen gaan zitten. 
Het is er dan nu ook heerlijk weer voor! Hier zie je mijn outfit van vandaag, Dress Betsy Red die stiekem hetzelfde model is als Dress Betsy Big Flower, alleen heeft de laatste een taille lint. 


Maar wie oh wie gaat er met €40 shoptegoed shoppen bij ART Den Bosch en mag zichzelf in deze gave spiegel gaan bekijken?
Ik mocht twee keer een shoptegoed weggeven twv €40. Ik besloot dat ik er eentje op mijn blog zou weggeven en eentje op mijn Facebook pagina. Er waren wel heel wat slimme dames die bij allebei de winacties een kansje hebben gemaakt. 


Bij de blogwinactie heb ik ook extra kansen gegeven aan Tante Betsy girls die regelmatig een reactie achterlaten op mijn blog en een van die dames bleek ook de winnaar te zijn geworden met haar extra kans. 
Ze wil gezellig samen met haar moeder gaan shoppen...wie oh wie zou dat zijn. Claudia jij hebt gewonnen! Gefeliciteerd! Ik wens je alvast heel veel plezier met je €40 shoptegoed. 



Daarna waren alle dames aan de beurt die met de Facebook winactie meededen. Ik kopieerde mijn lijst met namen en knipte alle naamstrookjes en vouwde ze op. 


En nee dames het leukste shopping verhaal wint niet...dat zou voor mij veel te moeilijk zijn om uit te selecteren...maar het is natuurlijk helemaal niet verkeerd voor jullie om zo'n leuk shopping uitje te visualiseren. 
En weet je wat grappig is, ook deze Tante Betsy girl wilt samen met haar moeder gaan shoppen! Én die moeder is zelf ook een Tante Betsy girl ;). 
Evy jij hebt het tweede shoppingtegoed twv €40 gewonnen! Gefeliciteerd!



Dankjewel aan alle Tante Betsy girls die hebben mee gedaan en ook dankjewel aan ART Den Bosch voor deze leuke samenwerking. 
Ik hoop dat er meer Tante Betsy verkooppunten jullie voorbeeld zullen volgen en we samen nog meer Tante Betsy girls blij kunnen maken én natuurlijk die leuke winkels in de spotlights kunnen zetten. Naar mijn idee is zo'n samenwerking een win-win situatie, dus neem vooral contact met me op. Op mijn Tante Betsy shops pagina heb ik er ook wat over geschreven. 


Lots of love from Susan

Ps oh ja Evy en Claudia nemen jullie even contact met me op ;).