vrijdag 10 maart 2017

I can do it!


Hey girls als ik dit stukje schrijf ben ik lekker aan de wandel in het bos, nou ja okay ik zit nu op een boomstronk ;). 
Wat is het prachtig lente weer, I love it! 
Het trok me naar buiten het bos in en natuurlijk verwisselde ik wel even mijn laarzen voordat ik aan de wandel ging.


Vanmorgen droeg ik nog cowboylaarzen naar mijn werk, maar nu heb ik mijn Fuchsia roze ZOO Adventure outdoor laarzen aan gedaan. 
Zo fijn om een paar outdoor laarzen te hebben (nou ja heb inmiddels meer dan één paar :)) om onder mijn Tante Betsy jurkjes te dragen en om ermee het bos in te gaan. 


Ik vertelde wellicht al eens dat ik vroeger van mijn vader altijd saaie kleuren aan moest als we gingen wandelen. Ik moest groen, bruin of donkerblauw dragen, terwijl ik vroeger al hield van knalkleurtjes, wat was het een straf voor me als kind. 
Maar ik heb me er jaren later overheen kunnen zetten, over mijn jeugd trauma's. 
Ik heb heeeeel lang een grondige hekel aan groen gehad, maar tegenwoordig draag ik wel vaker groen, het liefst knal groen...ik moet knallen hè ;). 


En nu heb ik zelfs een Tante Betsy jurk in legergroen, Dress Sporty Roses Army, maar hij heeft wel een prachtige bloemenprint. 
En natuurlijk wel gecombineerd met een van mijn favoriete kleuren, knal roze oftewel Fuchsia. 
En ik ben ook dolblij met mijn grasgroene Danefae jas, wat is het een heerlijke jas. Dankjewel nogmaals Karin van Pinka.nl voor de leuke samenwerking. 


Ik heb me ook voorgenomen om vaker te bewegen.
Oh girls I have a confession to make...ik heb een maand lang niet in mijn Purpuz planner gekeken...hihi
De kilo's zijn er weer flink aangekomen de afgelopen maanden en het is tijd om weer een aantal kilo's af te vallen. Niet dat dit iets met die purpuz planner van doen heeft, maar wel met doorzetten en doelen behalen. 


Er is trouwens weer een nieuwe Tante Betsy Facebookgroep bijgekomen; Tante Betsy: val op en val af
Karin heeft hem opgestart om samen te zorgen dat we in die mooie Tante Betsy jurkjes blijven passen (of gaan passen) en zodat de Tante Betsy jurkjes onze mooie lijven nog beter flatteren. 


Ik ga de challenge aan om meer water te drinken, meer te bewegen en minder te snoepen en zo een aantal kilo's af te vallen. 
Vorig jaar was het me goed gelukt om een paar kilo af te vallen, maar deze winter ben ik ze toch weer stiekem bij gekomen. 
Ik ben niet iemand die dieet, daar heb ik nog nooit aan mee gedaan en ga ik ook niet doen. Ik hou me ook nog steeds aan de hoeveelheid aardappelen, rijst en pasta die ik vorig jaar heb doorgekregen van de dietiste. Maar dat snoepen hè dat doet het hem bij mij en weinig bewegen en stiekem ook weiniger water drinken...daar wil ik dus een halt aan toe roepen en omzetten. I can do it! Yes I can!


Oh ja by the way nog wat anders, als je mij nu ziet in die Sporty Roses jurk met mijn 1.57m en 77 kg of zo, dan denk je wellicht hey die jurk valt kort. 
Maar als je naar de foto van Hilde van Hillybilly beauty kijkt, ze heeft eenzelfde jurk en ze meet 10 cm langer (1.67m lees ik) en haar jurk valt langer. Hier is haar OOTD blogpost, Dress Sporty Roses Blue
Het verschil is dat er bij mij meer lijf in die jurk wordt geperst en daardoor wordt de jurk korter ;).


Vanmorgen deelde ik op Tante Betsy Facebook groep Tante Betsy happiness in a dress, een foto om te laten zien hoe ver mijn jurk open staat, voordat ik dat gevulde lijf van mij erin pers whahaha. Frederike schreef al dat dit het leukste corrigerende jurkje ooit is...whahaha heerlijk! De jurk wijdt by the way wel uit hoor al dragend, van 42 cm in de taille naar 45 cm ;). 


Lots of love from Susan

Ps oops helemaal vergeten de foto toe te voegen met mijn Urban Hippies Peony armband; https://www.urbanhippies.nl/3-armbanden