maandag 20 maart 2017

More Tante Betsy Summer collection to come


Hey girls deze week is het weer zover, dan wordt aan het einde van de week de tweede lichting van de Tante Betsy zomercollectie uitgeleverd aan de diverse Tante Betsy verkooppunten door het land. 
Wist je al dat ik een pagina heb met de hele lijst met alle verkooppunten in Nederland, maar ook enkele in België?! En daar zitten ook enkele webshops bij. Klik hier voor de lijst. 


Er komen nog heel wat gave Tante Betsy jurken aan, maar natuurlijk ook gave tops en rokken...spannend wat er deze lichting bij zou zitten...


Zouden de klavertjes jurken erbij zitten?! Die komt er als mouwloze jurk maar ook als overslag model. Maar ook als blousje en rok...


In donkerblauw, lichtblauw en zo te zien ook in zwart met groene klavers. Ik vind zelf die zwarte zo gaaf, maar die donkerblauwe lijkt wel jeans...ook mooii!


Oh en die leuke songbird jurken, in Lola model én in overslagmodel...in roze, groen en blauw...


Én zouden de rokjes er nu ook bij zitten?!


De Lola Songbirds in roze en groen staat heel hoog op mijn wishlist, het lola model is mijn favoriete model...daar hoef ik geen top onder ;). 




En natuurlijk de Zippie Sunny, die andere leuke zippie jurk met leuke print! Je weet wel die van de ansichtkaart...ook al zo'n geweldig leuke jurk!


En niet te vergeten dit leuke modelletje doorknoopjurk, zucht ook al zo'n jurk waar ik spontaan van begin te stuiteren...vooral natuurlijk in de rood roze versie, maar de grijs zwarte is ook mooii!



Hier komen ook tops van en rokjes...en zie ik dat nu goed dat die in vijf kleuren is?! In lichtgrijs met groen, in lavendel blauw lijkt me en een fellere blauwe kleur?!


Én niet te vergeten die mouwloze jurk die het plus size model aan had...


én die zou ook nog wel eens in dit v-hals modelletje kunnen komen 


én als Signorita jurk...drie modellen? Het zal me benieuwen...
Ik vind zelf de roze en de zwarte heel gaaf...


Zal ik jullie iets verklappen? Ik heb gehoord dat álles erbij zit...behalve de streepjes...die komen in april!


Ik verkeer er meteen in stuiterstand van en oh dat wordt nog even een hoop kleding die ik toch niet meer draag (rokken, tops...enzo) op MP zetten. Ik heb budget nodig...whahaha :D. Dit is een gedeelte van mijn wishlist ;). 


Hoe zit het met jullie girls, heb ik jullie nu ook in stuitertoestand gebracht én krijg je prompt keuzestress? Of begin je nu als een gek een trip te plannen voor het weekend om een Tante Betsy verkooppunt te bezoeken? Tante Betsy haar webshop volgt op een later moment.


Op Tante Betsy haar Facebook pagina loopt trouwens een gave winactie.
En doe je al mee met mijn winactie in samenwerking met Tante Betsy verkooppunt ART Den Bosch? Klik hier om mee te doen.


Lots of love from Susan