maandag 20 maart 2017

More Tante Betsy Summer collection to come


Hey girls deze week is het weer zover, dan wordt aan het einde van de week de tweede lichting van de Tante Betsy zomercollectie uitgeleverd aan de diverse Tante Betsy verkooppunten door het land. 
Wist je al dat ik een pagina heb met de hele lijst met alle verkooppunten in Nederland, maar ook enkele in België?! En daar zitten ook enkele webshops bij. Klik hier voor de lijst. 


Er komen nog heel wat gave Tante Betsy jurken aan, maar natuurlijk ook gave tops en rokken...spannend wat er deze lichting bij zou zitten...


Zouden de klavertjes jurken erbij zitten?! Die komt er als mouwloze jurk maar ook als overslag model. Maar ook als blousje en rok...


In donkerblauw, lichtblauw en zo te zien ook in zwart met groene klavers. Ik vind zelf die zwarte zo gaaf, maar die donkerblauwe lijkt wel jeans...ook mooii!


Oh en die leuke songbird jurken, in Lola model én in overslagmodel...in roze, groen en blauw...


Én zouden de rokjes er nu ook bij zitten?!


De Lola Songbirds in roze en groen staat heel hoog op mijn wishlist, het lola model is mijn favoriete model...daar hoef ik geen top onder ;). 




En natuurlijk de Zippie Sunny, die andere leuke zippie jurk met leuke print! Je weet wel die van de ansichtkaart...ook al zo'n geweldig leuke jurk!


En niet te vergeten dit leuke modelletje doorknoopjurk, zucht ook al zo'n jurk waar ik spontaan van begin te stuiteren...vooral natuurlijk in de rood roze versie, maar de grijs zwarte is ook mooii!



Hier komen ook tops van en rokjes...en zie ik dat nu goed dat die in vijf kleuren is?! In lichtgrijs met groen, in lavendel blauw lijkt me en een fellere blauwe kleur?!


Én niet te vergeten die mouwloze jurk die het plus size model aan had...


én die zou ook nog wel eens in dit v-hals modelletje kunnen komen 


én als Signorita jurk...drie modellen? Het zal me benieuwen...
Ik vind zelf de roze en de zwarte heel gaaf...


Zal ik jullie iets verklappen? Ik heb gehoord dat álles erbij zit...behalve de streepjes...die komen in april!


Ik verkeer er meteen in stuiterstand van en oh dat wordt nog even een hoop kleding die ik toch niet meer draag (rokken, tops...enzo) op MP zetten. Ik heb budget nodig...whahaha :D. Dit is een gedeelte van mijn wishlist ;). 


Hoe zit het met jullie girls, heb ik jullie nu ook in stuitertoestand gebracht én krijg je prompt keuzestress? Of begin je nu als een gek een trip te plannen voor het weekend om een Tante Betsy verkooppunt te bezoeken? Tante Betsy haar webshop volgt op een later moment.


Op Tante Betsy haar Facebook pagina loopt trouwens een gave winactie.
En doe je al mee met mijn winactie in samenwerking met Tante Betsy verkooppunt ART Den Bosch? Klik hier om mee te doen.


Lots of love from Susan

22 opmerkingen:

  1. Goh Susan, ik kan je wishlist 1 op 1 kopiëren 😉 Het zwart met groene klavertje vind ik ook leuk. En wat ben ik blij met n v hals!!! Dat plussize model laat zien hoe stoer een zacht kleurtje kan zijn, leuk!
    Pffff ik hoop bijna dat n aantal jurken weer klein vallen... Kan toch niet àlles kopen?!?
    Bedankt weer voor de inspiratie x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh god, die zwarte met klavertjes.....ZUCHT, waar blijft die geldboom hahaha. Mooi weer allemaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De blauw gebloemde Senorita of de roze rode doorknoopjurk 💗
    Ik ben ook benieuwd naar de klompjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O dat ziet er geweldig uit. En dan moet je daar een keus uitmaken... pfff.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He Susan, zit inderdaad te stuiteren op de bank!! Al dit leuks, moois komt deze week, het gaat nu helemaal niet meer goedkomen met mijn bank saldo!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Femke v. Oudheusden20 maart 2017 om 20:46

    Ohhhhh ik kan niet wachten. Of aan het eind van de week webshop op of idd zaterdag naar Breda of Eindhoven. Songbirdsjurk lola groen, zipper Sunny rood/roze, mouwloos klavertje, roze signorita. Zucht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook ik ga voor de groene met vogeltjes....Of toch de rode? En de vrolijke zippie. Super voor de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh die Lola songbirds en die v hals rozen supergaaf! Ik vond de senorita ook zo leuk. Helaas past die mij niet goed bij mijn buste :-( Maar er komt weer genoeg moois aan yeah groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ojee wat een leuke jurken zou ze bijna allemaal willen,,gelukkig,, ik even niets kopen omdat ik er toch de eerste 3 maanden niet inkom ivm schouderoperatie maar 2 het klavertje en de zippie kan niet aan mijn neus voorbij laten gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh, keuzestress en timing stress!! Hopelijk kan ik wat leuks bestellen, wat dan op tijd binnen is, zodat mijn man het volgende week voor me kan meenemen. Er komt iig een doorknoopjurkje (misschien 2...) en ik vind de zwart/blauwe sunny zippy stiekem toch ook erg leuk! En misschien het zwarte klavertjes rokje... Ik ben niet zo van de romantische bloemenprints, dus voor het mouwloze jurkje wacht ik nog even op de streepjes in april. Ik stuiter (en droom) nog even lekker verder en duim voor een vlotte levering aan de verkooppunten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Al dat moois wat gaat komen, heerlijk om te zien op zo'n herfstachtige dag als vandaag.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Margreet Hietkamp20 maart 2017 om 22:26

    Oei ik stuiter ook van hot naar her! Prachtig allemaal weer. Dat wordt weer keuzestress Susan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mouwloze zou goed in mijn collectie passen! Alhoewel ik nu in de herfststand sta whahahaaa!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bij deze lichting zitten toch wel de leukste jurkjes!! Krijg er helemaal zin in. Leuk zo'n overzicht, Susan. Lieve groetjes, Linda (van Laar)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh HELLUP, ik kan niet kiezen. Die mouwloze streepjes jurk staat zo wie zo op de lijst (met stip bovenaan). Maar jam, die zit er dus nog niet bij. De klavertjes lijken me wel wat, maar ook dalia green of doorknoop in rood of groen, of zippie groen of misschien wel een keertje rood. Arg, kiezen. Wat moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat een collectie om ons op te verheugen hè. Was zaterdag nog bij Eigen Stijl, met lege handen en veel schouderklopjes van mezelf (en zus) weer weggegaan. Had al een paar van deze leukerds door mijn hoofd spoken. Dat wordt zaterdag weer een bezoekje aan mijn favoriete winkel, jehhh. Liefs Geral x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben gek op het mouwloze modelaten jurk. Die donkerblauwe met klavertjes is toegevoegd aan de wishlist 😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hihi, het had van mij net wat meer gespreid mogen komen. Nu gaat het geld kosten. 😉 Ik heb de mouwloze, de zippie met de lichte bloemetjes en de bloemen doorknoopjurkje nog hoog op mijn verlanglijstje staan. Stiekem zit ik nu heel hard te stuiteren op mijn stoel. 😂 Nu nog mooi weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb nog steeds de zippie op mijn lijstje staan. Maar er zijn wel veel andere jurken en rokjes die ik erg mooi vind.

    Lieve groet dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat ongelooflijk veel keuze dit seizoen! Waaaaaaaah!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De rode bloemetjes zippie aub! Komt die ook in een rokje? Weet jij dat? XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.