zondag 19 maart 2017

Tante Betsy visiting Noord Brabant


Hey girls vandaag een dagje op stap naar de British cars & lifestyle beurs in het Autotron Rosmalen én als het goed is straks even op de terugweg naar ART Den Bosch. 
Het is voor mij de allereerste keer dat ik naar deze beurs ga en dan ben ik toch al dik elf jaar samen met manlief. 
Ik vind zo'n beurs ook best prijzig, €17,50 entree (met coupon van de Mini Seven club €2,50 korting), maar het lijkt me leuk om dit eens mee te maken. 
Deze keer niet met onze classic mini erheen...maar we gaan vast wel wat mini's zien en natuurlijk ook mensen uit de mini scene die we kennen. 


Over een paar maanden gaan we wel naar de internationale mini meeting in Ierland (hopelijk mét klavertjes jurk van Tante Betsy). 
Maar voor vandaag in de Nederlandse driekleur, dezelfde kleur als op de Union Jack, in een jurk van de zomercollectie 2016 (Dress Lilly) met een zelfgemaakte ketting met mini cooper, ook union jack mini cooper oorbellen om (ook zelfgemaakt, nou ja het haakje eraan gehangen ;)) en bijpassende armband. 


Inmiddels een aantal uurtjes op de beurs rond gelopen, leuk om eens te bezoeken en mee te maken, maar hoef er volgend jaar niet weer heen. Het is natuurlijk een beurs met veel verschillende Engelse automerken en veelal in een duurdere klasse met dito bezoekers. 


Maar leuk staan te praten met een meneer die prachtige schilderijen heeft gemaakt van Classic Mini Coopers, Wil Nelissen. 
Ik had ze al meteen zien hangen bij Classic Mini Center Brunssum, Sjaak van den Bergh
Een mini garage waar manlief regelmatig komt voor een gezellig praatje, voor advies en om onderdelen te kopen. 





Later ook gezellig gepraat samen met mini vriend Marco bij de clubstand van de Mini Seven club, altijd leuk om even gezellig bij te praten en wellicht gaan we na ons bezoek aan ART Den Bosch, ook even bij hun thuis op bezoek in Waalwijk. 



Nu onderweg naar ART Den Bosch waar Suzanne vandaag in de zaak staat. Heerlijk om al die leuke reacties te zien van de diverse Tante Betsy girls die mee doen aan de winactie en die heerlijk willen gaan shoppen in Den Bosch bij ART Den Bosch. Doe jij al mee? Klik hier om mee te doen. 



Jammergenoeg is de tweede lichting van de Tante Betsy zomercollectie nog niet in de diverse Tante Betsy verkooppunten, anders wist ik het wel ;). 
Nou girls ik heb net anderhalf uur rondgestuiterd door de winkel en ik zag zelfs nog populaire jurken uit de wintercollectie hangen! Nog een paar laatste stuks van Dress Bibi Cornflower Red, ook zag ik nog één Ola Flora Blue in maat L. 
Dress Bibi Flora Black hangt er ook nog.




En natuurlijk hangen er diverse jurken van de huidige zomercollectie. 
Ik heb even Dress Summer Zippie Red aangehad en ik moet toch ook echt van deze maat XL hebben. De eerste foto is maat L en de tweede maat XL. Okay nu ben ik wel een XL'er die zich in een L perst. 
Ik gek op rood, máár ik wacht zelf op de Zippy Sunny ;). Deze jurk is bij Tante al uitverkocht girls. 



Ik heb heerlijk al kletsend met Suzanne door de winkel gehuppeld en ik ben blij dat ik de zwarte Art clogs (The Art Company) even ben gaan passen. 
Ze zitten me jammergenoeg te krap, normaal zou dit wel uitlopen máár bij mij moeten schoenen meteen goed zitten. Mijn voeten willen tegenwoordig nog wel eens opzwellen in de zomeravonden dus toch maar niet gedaan. 
Ik heb ook nog een paar mooie blauwe gepast, die stiekem ook heel mooi waren, maar ook die zijn het niet geworden. 


Leuk dat ik ook hier weer herkend werd door een Tante Betsy girl die Dress Senorita Black kocht. 
Wat stond hij haar prachtig, ja toch blijft deze jurk op mijn wishlist staan...hij is zo gaaf!
En hebben we niet allemaal a little black dress nodig?!


Lots of love from Susan