woensdag 1 maart 2017

Shopping at Diezijner is a party

Hey girls vandaag deel ik wederom een gastblog, deze keer is Tante Betsy girl Wendy gaan shoppen bij Tante Betsy verkooppunt Diezijner te Groningen. Kijken en lezen jullie gezellig mee?
 
 
Dé snoepwinkel voor grote meisjes: dat is Diezijner in Groningen. Vandaag had ik de eer een bezoek te mogen brengen aan deze mooie winkel. In het kader van ‘een dagje uit met ma’ toog ik vroeg in de ochtend van Heiloo (NH) naar het verre Groningen, met mijn mams. Het weer was nat en koud maar mijn hart warm door de gedachten aan de nieuwe ‘snoepjes’ van Tante. 
 
 
En ja hoor, daar zag ik het logo van Diezijner opdoemen in de winkelstraat. Mijn hart maakte een sprong, ik was er eindelijk! De etalage beloofde mij al veel goeds: een mooie Tante Betsy Sporty Roses Black, omhuld door een groene, door Susan zo geprezen Danefae jas. De Sporty wilde ik zeker passen.
 
 
Binnen werd ik hartelijk welkom geheten door Ellen van Diezijner, die mij doorverwees naar achter in de winkel, waar de nieuwe collectie op 1 rek overzichtelijk bij elkaar hing.
Zucht, wat zijn ze mooi! De Sporty Roses Black was mijn eerste keuze om te passen.
Zoals op de verschillende groepen al gemeld werd, viel deze bij mij ook iets aan de kleine kant (XL). Toch mocht hij met mij mee naar huis, want ik ben gewoon hartstikke verliefd op het model en de kleuren. 
 
 
Terwijl ik aan het passen was, zag ik in mijn ooghoek een bekend gezicht.
Het bleek Zandra te zijn, van een van de Tante Betsy groepen! Ik herkende haar aan haar gezicht, maar ook zeker aan de 3 meter (!) lange kleurige sjaal die ze ook op de door haar geposte foto’s weleens draagt. Zo leuk, een feest der herkenning.
Zandra paste ook de Sporty Roses Black, en ook dezelfde maar dan de groene variant. Keuzestress! Uiteindelijk koos ook Zandra voor de Black versie. Goede keuze! Ellen hielp intussen fijn mee, dacht mee, hing terug en gaf weer aan.
 
 
Verder met passen, kijken en keuren. Rokje Dalia met groene button top kon mij ook erg bekoren. Ik hou erg van groen en hoewel ik deze online niet direct aantrekkelijk vond, kon ik hem ‘in real life’ niet weerstaan.
Die schattige bloemetjes zijn heerlijk zomers. En de groene Tante Betsy button top flatteerde mijn figuur erg fijn. Normaal met een strak t-shirt zie ik nog weleens wat rolletjes maar bij deze top worden ze heerlijk ‘optisch verzacht’ zoals ik het graag noem.
Ook de rode versie mocht mee, want ik heb een paar TB rokjes waar deze heel mooi bij kan. Happiness in a dress (of rokje)!
 
 
Om te kijken of het iets voor mij zou zijn, paste ik ook nog de Tante Betsy Poly skirt en bijbehorend vest Vera in blauw. Erg leuk, maar niet voor nu. Keuzes!
De Retro Go Royal was toen aan de beurt. Wat een heerlijk jurkje, pure retro (vandaar waarschijnlijk ook de treffende naam haha) Die blijft zeker op mijn wishlijst staan.
 
 
Tussen het passen door liep ik heerlijk door de winkel te struinen, want natuurlijk heeft Diezijner niet alleen Tante Betsy, maar ook veel andere leuke merken zoals Froy & Dind, Petit Louie, Vrolijke Famkes en Lien & Giel.
Echt een paradijs voor een snoeperd als ik en ik denk ook vast velen van jullie.
Diezijner verkoopt echt heel veel leuks, ook de Apollo Panty’s in vele kleuren niet te vergeten.
En superleuke oorbellen, met onder andere ijsjes eraan… Als dat niet zomers is. En terwijl buiten de regen tegen de ramen striemde, was het binnen bij Diezijner al zomer geworden. 
 
 
Blij en verheugd ging ik naar huis met een aantal prachtige ‘snoepjes’ die ik de komende tijd met gepaste trots zal gaan dragen. Bedankt Diezijner, tot snel!
Wendy
 

Heerlijk toch zo'n leuk enthousiast verslag van Wendy haar shoppingexperience bij Tante Betsy verkooppunt Diezijner en zo leuk dat ze Zandra tegenkwam en die mee op de foto ging (Thanks girls :)).
Maar er is nog een reden waarom Wendy zo mega enthousiast op de foto staat met haar tas met aankopen.
Ik had namelijk begin december al contact met Nynke, eigenaresse van Diezijner, die had gelezen dat ik gastbloggers zocht, zodat ik meer Tante Betsy verkooppunten in het zonnetje kon zetten.
Nynke bood aan dat ze de gastblogger die Diezijner zou komen bezoeken, een Tante Betsy jurk van de nieuwe collectie wilde aanbieden.
Dat was natuurlijk wel een hele lieve actie, maar ja hoe zouden we dat gaan aanpakken. Nynke ging in die tijd net op vakantie, dus werd het plan op de lange baan geschoven, ook omdat de nieuwe collectie er eerst moest zijn ;).
Toen Wendy vorige week nav mijn oproepje me een berichtje stuurde dat ze dinsdag 28 februari naar Diezijner zou gaan en een verslagje wilde maken met foto's, leek me dat dé kans.
Achter de schermen regelde ik met Nynke dat ze dan wel zou zorgen dat de zippie, die Wendy graag zou willen hebben in haar maat beschikbaar zou zijn, en eventueel ook wat andere jurken van de nieuwe collectie zodat ze heerlijk kon passen en wat te kiezen zou hebben.



Nou jullie hebben gezien dat het heel goed gelukt is en ik kan jullie vertellen dat Wendy blij verrast was toen ze dress Sporty Roses niet hoefde af te rekenen. 
Ik had haar gezicht wel eens willen zien! Whahaha :D.


Nynke schreef ook nog een stukje over het feest bij Diezijner op zondag 12 maart aanstaande:
Toen ik hoorde dat Susan, op zoek was naar Tante Betsy girls om te bloggen over alle leuke Tante Betsy verkooppunten. Bedacht ik dat het wel erg leuk zo zijn om de gastblogger in kwestie te verrassen met een cadeautje. Het is tenslotte erg leuk om als winkel even in the picture te staan. Bovendien wordt Diezijner dit jaar alweer 3. En bij jarig zijn horen cadeautjes.
Ik vond onlangs een stukje uit de krant terug, waar ik als 18 jarige jonge meid. Vertel over de winkel die ik later wil openen, met een assortiment zoals ik nu heb bij Diezijner. Toen heb ik alleen kunnen dromen, dat dit werkelijkheid kon worden.
Ik vind het nog elke dag bijzonder om mijn eigen mooie winkel te hebben, met zo’n mooi assortiment en een geweldige klantenkring. Daarom vier ik elk jaar trouw de verjaardag van Diezijner, zodat ik iedereen kan trakteren.
Van harte gefeliciteerd alvast met jullie geweldig leuke shop en zo lief deze actie van je voor gastblogger Wendy :).
Op de Facebook pagina van Diezijner vind je het evenement.


Wie weet woon jij wel in de buurt of heb je ook plannen om er binnenkort te gaan shoppen en is deze feestdag een leuke aanleiding! Maar let wel op de Tante Betsy collectie vliegt de deur uit!
Hierboven een foto van Nynke en Jeannet allebei met een Vera Jacket en een Tante Betsy rokje, Jeannet draagt Poly Skirt Blue (net zoals Wendy) en Nynke draagt Skirt Dalia Red.

Lots of love from Susan

Ps jullie snappen natuurlijk wel dat dit een hele grote uitzondering was hè, dat een gastblogger een Tante Betsy jurkje kreeg.
Ik merk aan Wendy dat ze zich een beetje bezwaard voelt, maar lieverd dat is nergens voor nodig! Ga maar lekker van je jurk genieten en een volgende keer regel ik wel een leuke winactie ;).