donderdag 30 maart 2017

Dress Betsy Poppy and running like crazy


Hey girls alweer een dag dat ik mijn blogplannen wijzig, ik ben net boodschappen gaan doen en stuurde manlief een berichtje of hij een idee had wat vanavond te eten. Hij kwam met een voorstel om uit eten te gaan in Duitsland, dat betekent dat ik enorm in tijdnood kom met een blogpost maken. 


Dus wordt het vandaag een outfit post, vandaag draag ik Dress Betsy Poppy Green. En gelukkig heb ik van een aantal dames het okay dat ik ook hun outfit posts mag delen en deel ik ook hun foto's in een Betsy Poppy jurk. 


Heidi heeft hier Dress Betsy Poppy Blue aan en als ik het goed heb kocht ze deze met de hier gewonnen Tante Betsy kadobon :). 


Moniek heeft zo te zien de zwarte versie aan, Dress Betsy Poppy Black...mmm volgens mij is het toch de navy versie.



En Hilde van Hillybilly beauty deelde van de week outfitpost Dress Betsy Poppy Navy.


Maar girls terwijl ik aan deze blogpost bezig was en even op de site van Tante Betsy keek zag ik opeens nieuwe jurkjes staan van de tweede lichting. 
Ohhh als een idioot gekeken welke jurkjes er allemaal online waren, de jurkjes die ik graag nog wilde hebben als een gek in mijn winkelmandje gesmeten en naar de kassa gerend om af te rekenen...nou ja eerst nog wel met een helder moment de kadobon code ingevoerd van manlief zijn kerstkado...scheelde toch weer 90 euries ;).


Hebben jullie ook zo idioot hard door de winkel van Tante gerend en alles in het winkelmandje gesmeten?

Lots of love from Susan