vrijdag 17 maart 2017

Hilde from Hillybilly Beauty in the spotlights

Hey girls gisteren verwees ik al even in mijn blogpost naar het blog van Hilde, Hillybilly Beauty.
Tante Betsy girl en blogster Hilde heb ik in december 2016 mogen ontmoeten achter de schermen bij Tante Betsy, waar we natuurlijk ook het team van Tante Betsy zelf ontmoet hebben.


Hilde en ik hebben regelmatig contact met elkaar en we kwamen op het idee om elkaar een aantal vragen te stellen, in de vorm van een interview.
Hilde stuurde haar lijst al met vragen terwijl ik ze nog moest bedenken, ik besloot bewust mijn mail nog niet te checken en gewoon in mijn stijl vragen aan haar te stellen.

1. Natuurlijk is mijn allereerste vraag hoe ben je verliefd geworden op Tante Betsy? Ik kan me nog heel goed herinneren dat ik mede aanstichter ben van je Tante Betsy verslaving. Maar ik ben vooral ook benieuwd hoe Tante Betsy op je pad is gekomen? (Stiekem dus twee vragen).
Ik ben inderdaad verliefd geworden doordat ik op Facebook jouw pagina tegenkwam. Al snel werd ik verliefd op de vrolijkheid van de jurkjes en de zelfverzekerdheid die je uitstraalde, dat wilde ik ook! Toen via marktplaats mijn eerste jurkje gekocht en toen was het hek van de dam.


2. Zijn er favoriete modellen door de collecties heen? Van die must-have modellen die je super staan?
Mijn favoriete model is de trixie, ik ben gek op dat model. Ook de doorknoopjurkjes vind ik super. En stiekem is de zippie erbij gekomen als favoriet. 3 Modelletjes dus




3. Heb je al een favoriet van deze collectie? Wellicht wel een heel ander modelletje als je altijd hebt gedragen.
In deze collectie denk ik dat de favoriet nu de Sporty Roses dress is. Al vind ik de dress Poppy ook prachtig! De tweede lichting moet ik nog rustig bestuderen.



4. Ik heb zelf het idee dat jij voor de soms iets klassiekere jurken gaat bij Tante Betsy, of zou je ook gewoon voor zo'n super vrolijke print als de Songbird gaan?
Ik draag geregeld wat klassiekere kleuren meer. Zwart ( wel met print ), donkerblauw. Zodra het zonnetje komt ga ik weer vaker voor rood en roze. Meestal wel met bijvoorbeeld een zwarte panty, af en toe een kleurtje wel hoor. Maar vrolijke prints vind ik ook gaaf, en de Songbird gaat er zeker komen!




5. Zijn er ook modellen die je niet zo staan, waarvan je gemerkt hebt dat het toch niet zo je ding is?
Ik merk dat overslag modelletjes mij minder staan omdat ik niet zo'n grote boezempartij heb. Ik vind dan dat er daar teveel ruimte blijft zitten, en oogt nog platter dan dat ik al ben voor mijn idee. Deze modelletjes skip ik dan ook vaak.

6. Oh ja nog een leuke...als je zelf invloed zou hebben op een nieuwe collectie van Tante Betsy, hou zou die dan eruit zien? Waar zou je heel graag meer van zien of wat mis je of wat mag er terug komen?
Oeh, lastig! Ik denk dat ik wat meer vesten en hoodies zou toevoegen. Wellicht ook met een grappig printje op bijvoorbeeld de mouwen ofzo. Dat er dus keuze is in effen en een wat meer bedrukte versie. ( zoals voorheen met de geborduurde plaatjes erop ). Verder ben ik eigenlijk wel reuze tevreden!



7. Wat vind je omgeving, je kids en man, familie en de moeders op school van je Tante Betsy jurkjes?
Op school krijg ik leuke reacties! Er is een moeder van een meisje uit Thomas klas die ook Tante Betsy draagt, zij kijkt altijd wat ik elke dag weer aan heb, en vice versa. Mijn gezin zegt er eigenlijk alleen wat van als ik een nieuw jurkje aan heb. En sommige familieleden vinden het altijd erg leuk om mij weer stralend binnen te zien komen. Uiteraard zijn er ook mensen wiens smaak het niet is, maar dat vind ik eigenlijk niet zo boeiend.


8. Zijn er ook jurkjes die je speciaal aan doet naar bepaalde gelegenheden of daar voor bewaard? Of maak je van iedere dag een feestje en hang je zelf de slingers op?
Ik heb een paar zwarte, nettere jurkjes, die draag ik sowieso wel, maar hou ik ook voor bijvoorbeeld een begrafenis. Verder draag ik alles op de dag dat ik er zin in heb! Nou gaat mijn zusje in September trouwen, dus ik ga in de collectie die in de zomer komt zeker een mooi jurkje scoren!

9. Naar mijn idee draag je alleen nog maar Tante Betsy jurkjes en zo af en toe ook een Tante Betsy setje, rok en shirt/blouse, of hangt er nog meer in je kast dat je kan bekoren?
Helemaal correct! Ik draag alleen maar Tante Betsy! Al sinds ruim een jaar. In het begin nog wel eens een King Louie, maar die heb ik allemaal niet meer. Ik bén Tante Betsy! hahaha



Zo girls nu weten jullie en ik weer een beetje meer over Tante Betsy girl en blogster Hilde van Hillybilly Beauty. Haar antwoorden op haar eigen vragen kun je lezen in blogpost; De grote Tante Betsy Tag!
En natuurlijk kunnen jullie daar ook binnenkort lezen wat mijn antwoorden op haar vragen zijn.

Lots of love from Susan