zaterdag 4 maart 2017

Quality time


Hey girls vandaag wordt echt toch een korte blogpost. Vandaag aan het shoppen met dochterlief in Heerlen en straks uiteten met manlief in Duitsland. Dus weinig tijd om een uitgebreide blogpost te maken. 


Vandaag draag ik Dress Tweety black en ik heb nog even overwogen om die morgen aan te doen naar de SoMuch Betsy lovers meeting in Utrecht, maar jullie snappen al dat die het niet gaat worden. 


Oh girls ik zag heerlijk vrolijke jassen bij de TKMaxx en moest meteen aan al die moeders denken die hier helemaal van zouden stuiteren. Dus dames TKMaxx is the place to be en die leuke jasjes kosten maar €20.


Verder vandaag uitgebreid verschillende bh's gepast en ook gekocht en tussendoor even lekker gaan lunchen. 
Het was een heerlijke qualitytime dag met dochterlief. 


En kijk eens wie ik tegenkwam...ik kwam Moniek tegen (de eerste keer dat we elkaar in het wild tegenkomen, leuk!).
Ik herkende haar al op een afstand en zag opeens ook het Tante Betsy rokje en zij had me al herkend aan mijn knalgroene Danefae jas. 
En ze zei tegen haar vriend, 'kijk Susan heeft het meest gewilde jurkje aan' hihi. Ja zo blij met mijn tweety jurk, I love it!


Jammergenoeg geen tijd om uitgebreid te praten met Moniek, maar dat gaan we zeker binnenkort eens overdoen.
Ze wenste me een hele fijne meeting morgen :). 
Nou girls nu zit ik alweer in de auto met manlief, geen tijd om links te plakken. Heb een fijn weekend en tot morgen voor de Tante Betsy girls die ik morgen in Utrecht ga zien. 

Lots of love from Susan