donderdag 29 september 2016

Dress Red Day Thursday


Hey girls ik sla even een dagje over met de winacties. Manlief is zo op tijd thuis en dan gaan we lekker weer eens in Duitsland eten, ze waren twee weken dicht ;).
Morgen kom ik weer met een nieuwe winactie...ik heb er nog een paar te gaan. En het is ook wel even lekker om over Tante Betsy jurkjes te kwebbelen...ik poste al op mijn Facebook pagina en op Instagram een foto van mijn ROOTD Rode Outfit Of The Day. Het is vandaag namelijk Dress Red Day.



Ik deed vanmorgen Tante Betsy dress Lola hearts red aan met een rode Apollo panty (nu legging door de voetnaad eraf te knippen) van Sokken-online en mijn rode Sendra laarzen. 
Natuurlijk met zo'n handige Urban Hippies hip pocket Porto Clover (wel zo handig op mijn werk, mijn iPhone 6S past er net in) en zelfs een rode onderbroek aan; 'Pure Color Lace Short van RJ Bodywear


Vanmorgen had ik ook mijn Danefae jas aan :).


En vanmiddag kreeg ik leuke post van die lieve tante; Dress Bibi Cornflower Red😍 van de nieuwe herfst/winter collectie😊. 
Zo'n prachtige jurk, ik had achteraf toch wel spijt dat ik die niet kocht bij Pantalone...maar ben heel blij met mijn andere twee jurken die ik er wel kocht hihi. 
Ja de wishlist blijft groeien hoor...hopelijk morgenavond de nieuwe collectie in de webshop van Tante Betsy, er wordt keihard achter de schermen gewerkt door de dames. 


Er zat nog een prachtige jurk in: Dress Tammy Bouquet Brown...hoop dat ik de naam goed heb. Ook die paste ik bij Pantalone, maar gaf ik mee aan Else die er helemaal verliefd op was. 
Allebei de jurken in mijn eigen maat, maat L. 



Zo girls ik ga er een eindje aan breien...aan deze blogpost dan hè. Leuk dat jullie zo enthousiast mee doen met de winacties, houdt je niet in ;). 
En heb je vandaag ook een rode Tante Betsy outfit aan post hem dan onder mijn Facebook post ;). 

Lots of love from Susan

18 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je de jurk nu toch hebt! Mazzelaar, hij is je gegund. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verwennerij. Ik kan me voorstellen dat je wil vertellen over die lieve tante. Je bent er ook druk zat voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat heerlijk dat je er weer 2 jurkjes bij hebt. Ze staan je beide heel goed.
    Ik wens je een fijne avond in Duitsland en eet smakelijk.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa gezellig weer wat jurkjesklets :)
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk dat je twee jurkjes hebt gekregen van die lieve tante. Ze staan je prachtig. Ik vond die groene van gisteren je ook zo mooi staan, met dat leuke kraagje. Dat vergat ik nog te melden. Jij kan met de herfstdagen je nieuwe outfits al aan. Geniet ervan! Ik droeg vandaag de Dress Holiday moet rode aardbeien en een rood vestje en legging. Een heel rode jurk heb ik namelijk niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh jeee... Ik was helemaal in Tante Betsy blue vandaag... :-))
    Wat super dat je die fantastische rode jurk gekregen hebt! En die bruine is natuurlijk ook tof!
    Heb jij geen 'last' van het feit dat de jurkjes in deze collectie iets groter vallen?
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor heb gewoon L in de jurken die ik nu heb. Oh nee de Fraulein jurk heb ik in M. De anderen allemaal in L, ik kreeg gisteren twee in M, maar was net een Michelin mannetje uhm vrouwtje volgens manlief ;).
      Ben wel heel benieuwd hoe de Ola jurken gaan vallen. Knuff!

      Verwijderen
    2. Typisch... Ik heb de zwarte doorknoop in M, terwijl ik normaal echt een L heb... Cornflower green L heb ik gepast; te groot, moest een M hebben. Bij Pantalone bevestigden ze dat de nwe collectie iets groter uitviel...??

      Verwijderen
    3. Ik heb zelf in allebei die jurken gewoon mijn eigen maat, maar wij hebben allebei een ander figuur...nou ja bij jou hoeft er veel minder lijf in de jurk als bij mij. Dus heb jij nu een eMmetje en ik heb nog gewoon een eLletje...alhoewel ik de Ola bouquet jurk heb laten opmeten bij 38 dresses en voor die ga ik voor een M.
      Zo nu is het bedtijd, straks nog eens de site van Tante checken. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Hoi, wat zie je er weer stralend uit in je rode jurken. En wat is die bouwt jurk toch mooi (zucht......)
    Eerste in Duitsland!
    Knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw mooi hoor!!! Ik hoop dat de rode print nog in een ander modelletje komt maar ik wacht met smart op de Ola red!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw mooi hoor!!! Ik hoop dat de rode print nog in een ander modelletje komt maar ik wacht met smart op de Ola red!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben zo super blij dat ik door jou aangestoken ben door het Tante Betsy virus hihi...... Wendy xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben zo super blij dat ik door jou aangestoken ben door het Tante Betsy virus hihi...... Wendy xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Staat je weer leuk , die nieuwe jurkjes !!
    Ze vallen niet allemaal op maat begrijp ik. Hoop echt dat ik vanavond kan shoppen bij tante :-)
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk vrolijk al dat rood! De Danefae jas heb ik bewonderd bij Pantalone, maar ik weet vrij zeker dat ie mij in de winter te koud zal zijn. Dus helaas.... laten hangen. Dress bibi cornflower red vind ik érg leuk en zal mij vast ook goed kleuren, al vraag ik me af of de print mij niet wat te groot is. Maar daar kom je maar op 1 manier achter natuurlijk..... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind die rode nieuwe jurk van tante betsy helemaal geweldig en hij staatje ook heel erg goed. De andere jurk vond ik erg mooi maar twijfel er wel erg over. Ik vind het pasje met de knoopjes niet zo... Nu zag ik op FB dat er ook een jurk is met alleen maar die bloemen... :-D die is heul mooi. Ik ga staks wel even buurten bij tante... er zal vast nog veel meer moois aankomen...

    Eet smakelijk..

    lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.