zaterdag 17 september 2016

Tante Betsy shopping at Pantalone Saturday

Hey girls ik las gisteravond laat dat Pantalone, Tante Betsy verkooppunt in Eindhoven vandaag de Tante Betsy wintercollectie in de winkel zou hebben. 
Tsja als groot Tante Betsy fan en Tante Betsy blogster wil je dan erheen. Gelukkig was manlief zo lief om met me erheen te rijden. 


Oh het is wel even wennen hoor, de zomercollectie ken ik natuurlijk uit mijn hoofd. Dus even zoeken waar de Tante Betsy jurken hingen tussen allerlei andere merken.
Er hangen natuurlijk ook Tante Betsy vestjes, rokjes, deze collectie zelfs blouses...en die zijn ook leukk ;). Weten jullie trouwens dat Pantalone ook een heren afdeling heeft?! 
Eigenlijk kun je gewoon helemaal gekleed de deur uit, schoenen, winterjassen, tassen...wat hebben ze nu niet bij Pantalone...



Ook al was het natuurlijk heel druk vandaag op zo'n zaterdagmiddag, Mariken maakte meteen een paar leuke foto's van mij in diverse jurken (manlief nam de foto's binnen bij het pashokje ;)).

Update op zondagochtend; deze groene jurk ging ook mee, wel in een maatje kleiner als de allereerste foto. 



Op de allereerste foto bovenaan dit blog sta ik samen met Mariken en Else, die toevallig ook aan het shoppen was, op de foto. Helemaal gestyled door Mariken hihi, ik kreeg een retro look en Else zag er prachtig uit in haar bruine Tante Betsy jurk die dus ook mee naar huis ging. 

De jurk stond mij bij the way ook prachtig, maar je moet keuzes maken hè. 

Uiteindelijk koos manlief de zwarte doorknoopjurk, die vond hij zelf heel mooi, die kreeg ik van hem kado.
Is hetzelfde model als mijn geliefde shirt dresses van de zomercollectie. 

Dit prachtige zwarte vest die ik bij me zelf mooier vind vallen als jurk moest ook even gepast worden ;). 

De zwart witte jurk stond me ook leuk (had ik niet verwacht), sorry girls ik weet even nog geen namen en heb geen tijd om ze op te zoeken...we zijn nu onderweg naar vrienden die in de buurt wonen. 
Dus het wordt een hak op de tak fotoblogpost, och kijken jullie gewoon even mee naar mijn Pantalone shopping experience!

Dankjewel lieve Mariken voor je super foto's en je enthousiasme, dankjewel Else dat je mee op de fotoshoot ging. 


Ook dankjewel Gerda die met me mee op de foto ging. 

En ik zie ook nog een foto van Loes die met deze Tante Betsy naar huis ging. 


Ik sta vandaag ook zomaar op de Facebook pagina van Pantalone hihi, waar ik het nieuws las ;). 
En ja deze jurk wilde ook echt mee naar huis, maar voor nu koos ik dus eens voor anders als anders jurken (de zwarte en de groene). 
Maar deze staat nog steeds hoog op mijn wishlist evenals diverse overslagjurken die Pantalone niet had, die op mijn wishlist staan...dus daar nog geen aan foto's van. 

Lots of love from Susan

36 opmerkingen:

  1. O wat leuk. Die met de omslag aan de mouw is mooi zeg. Die staat je goed. En die rode vind ik je ook geweldig staan. Leuk. Ik ga binnenkort in Zutphen kijken. Bij Hippe dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi die groene is ook mee naar huis gegaan. De rode vind ik ook super en ook de bruine jurk, maar die blijven lekker op mijn wishlist staan. Heel veel plezier bij Hippe Dingen! Knuff!

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige foto's Susan, en mooie jurkjes! Net als Heidi vind ik je de rode en die met de mouwomslag geweldig staan! Maar je man heeft ook een goede keus gedaan, vooral met die felgekleurde schoenen erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi die groene met omslag is ook mee naar huis, alleen wel in een maat kleiner als anders ;). De rode staat nog steeds op mijn wishlist, maar heb eens out of the box keuzes gemaakt :). Knuff!

      Verwijderen
  3. Dankjewel voor deze prachtige impressie! xxx
    Mooi cadeau kreeg je van Manlief, staat je goed! Goede keuze Manlief! Een beetje on-Susan-zwart, maar prachtig en met knal- accessoires word je vanzelf weer écht Susan. :-)))
    Heb je er nog meer gekocht?
    Liefs,
    Sandra xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa de groene ging mee (van verjaardagscentjes)..de rode wilde ook mee maar heb ik daar gelaten. En de bruine liet ik met Else mee naar huis gaan, die is ook superr! Knuff!

      Verwijderen
    2. En ja inderdaad de zwarte is heel anders als al mijn andere Tante Betsy jurken, met een print en ook in een knalkleur wil ik die meteen hebben. Want dit is hetzelfde model als de shirt dresses van de zomercollectie waar ik er drie van heb ;).
      Vind dat zo'n gaaf model. Dus die moest toch mee ook al is hij helemaal zwart hihi. Maar als die er ook in het rood, blauw of zo is/komt of met een leuke print wil ik die hebbennn whahaha. Knuff!
      Ik heb de blogpost nog een beetje aangepast ;).

      Verwijderen
    3. Goede keuze!
      De rode is écht een jurk die we van je gewend zijn en staat je super. Knap dat je de groene hebt gekozen. Die is ook super, maar voor jou een iets minder voor de hand liggende keuze. Super!

      Verwijderen
  4. Heb genoten van je blog, wat een leuke foto's ! En ik zie toch wéér nieuwe jurkjes. Dat maakt me nog nieuwsgieriger naar de hele collectie.
    Die zwarte met witte streep had ik niet gedacht dat ie zo leuk zou staan, wel zakelijk.
    en wat lief dat je een jurkje kreeg van manlief. :-)
    De eerste heb je vast binnen....;-)
    Fijne avond
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa ik was ook verbaasd hoe mooi die stond, maar is wat te klassiek voor mij. Ja was weer een heerlijke passessie, drie uur lang daar geweest en manlief zat daar maar op een houten stoeltje hihi...ik had gezegd dat hij op de bank moest gaan zitten of op een andere stoel. Die heeft zich geamuseerd op zijn telefoon en natuurlijk al die andere dames kunnen bekijken hihi. Knuff!

      Verwijderen
  5. Oh Susan, heerlijk dat je al hebt kunnen passen, die groen met kraag en manchetten staat je ook fantastisch net zoals de rode!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi die is ook mee naar huis gegaan...ik had zelf ook verjaardagscentjes bij me. En de rode die komt er ook nog ;). Knuff!

      Verwijderen
  6. Hahahaha ja ik moet ook even wennen in Susan on black!
    Maar net wat Sandra zegt paar leuke knallende laarzen, ketting enzovoort.....
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja hij stond zo mooii...eigenlijk ga ik tegen mijn eigen principe in dat ik alleen zwarte jurken wil met drukke kleurige print, maar het is zo'n gaaf model <3. De groene ging ook mee hoor ;). Knuff!

      Verwijderen
  7. Groen staat je prachtig zeg!! Hele leuke foto's weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja ik was er ook verbaasd over...ook bruin stond me heel mooii. Jammer genoeg geen overslagjurken daar dus geen foto's daarvan, maar gaan vast binnenkort komen. Knuff!

      Verwijderen
  8. Ik moet zeggen dat die zwarte jou heel goed staat . Ik zie jou vaak inde gekleurde - maar dit is heel verrassend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja ik dacht doe eens wat anders als anders en manlief vond hem me zo mooi staan. Evenals de zwart witte, maar die is me net wat te klassiek ;). Knuff!

      Verwijderen
  9. Wauw, wat een mooie foto's. Dat zal moeilijk kiezen zijn geweest. Manlief heeft een goede smaak ;-)
    Ik vind die laatste jurk in het groen wel leuk. Maar zag ook takkie black die me interesse wekt. Maar Takkie black met een zwangere buik gaat hem niet worden. Dus dat is echt een jurk voor erna. Mmmm, toch eens nadenken wat het wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh jaa die Takkie Black en zo had ik ook willen passen, ze hadden geen overslagmodellen... Vind die zelf zo gaaf, maar die gaan er wel komen hoor ;). In een maat groter zou de overslag wel kunnen of straks met borstvoeding geven...ik ben er ook zo benieuwd naar.
      En ja de groene jurken zijn ook mooii! Knuff!

      Verwijderen
  10. Wat een mooie foto's en mooie jurkjes. Ik zie ook veel nieuwe die ik nog niet had gezien. Die zwarte met witte band in het blauw met rood vind ik ook heel gaaf. Ik word al nieuwsgieriger naar de nieuwe collectie. Prachtig cadeau die zwarte jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja leuk is dat hè, ik zie ook dat ieder verkooppunt toch hun eigen favorieten hebben gekozen. Ik ben blij met mijn zwarte doorknoopjurk, in hetzelfde model als de shirt dresses. En ook blij met mijn groene jurk die ik zelf uitkoos...eigenlijk ook een kado...gekocht van verjaardagsgeld ;). Knuff!

      Verwijderen
  11. Susan wat ontzettend leuk allemaal! Ik snap dat de keuze moeilijk was, het is weer een geweldige collectie zeg. Staan je ook weer super

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oops ik zag twee keer Esther achter elkaar en dacht reageer ik op de andere wat langer whahaha. Ja de keuze was heel moeilijk en ik weet natuurlijk in mijn achterhoofd dat ik nog een lieve tante heb :).
      Ik wilde een jurk kopen, daar had ik budget voor meegenomen...verjaardagsgeld ;) toen zei manlief dat ik er twee kon meenemen...dat ik een van hem kreeg. Was mijn feestje zei hij toen ik vroeg welke ik zou nemen, maar heb even doorgevraagd en hij kwam toen op de zwarte die ik mezelf ook super vond staan ;). Knuff!

      Verwijderen
  12. Wat leuk om alle jurken aan te zien. De rode is nog naar mij onderweg, daar ben ik zo benieuwd naar. De groene had ik in het zwart in het model met de knoopjes bovenaan bestelt maar die gaat geruild worden voor de groene. De overslag modellen gaan het voor mij niet worden (pasvorm is niet gemaakt voor peertjes), maar de print is geweldig. Stiekem hoop ik dat die straks in de webshop van Tante Betsy zelf nog in een ander model komt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ps leuke keuzes heb je gemaakt en heel knap dat je die rode hebt laten hangen.

      Verwijderen
    2. Oh jammer dat de overslagmodellen je niet mooi staan als peerfiguur, ik heb gelukkig een zandloper figuur en weet dat die me wel prachtig staan. Eigenlijk iedere jurk van Tante Betsy :D. Daarom ben ik er ook zo'n fan van ;). En die rode die gaat er ook komen hoor, is een top jurk...maar Tante weet dat ik gek op rood ben dus dat komt helemaal goed. Knuff!

      Verwijderen
  13. Wat een toffe jurken weer en wat leuk om je in zoveel jurken te zien. Leuk om te zien hoe mooi die zwart/witte je staat tussen al die gekleurde.
    groetjes
    Chrsitel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks :). Jaa daarom wilde ik er eens vroeg bij zijn dit seizoen...meteen de eerste dag dat ze bij Pantalone in de winkel hangen hihi. Zo kunnen meteen diverse Tante Betsy girls zien hoe de jurken uitzien bij een volslank model...ziet er toch heel anders uit als op XS/S modellen ;).
      En die zwarte is zo'n super model die moest gewoon ook mee en is ook wel eens leuk dat manlief enthousiast wordt van een jurk...die ziet me natuurlijk alleen in printjes en veel kleurrr hihi. Knuff!

      Verwijderen
  14. Hey girls ik heb de tekst nog iets aangepast en nog een foto toegevoegd...ik heb de blogpost als een gek zitten te typen in de auto op weg naar vrienden die in Noord Brabant wonen. Foto's heb ik daar ter plekke toegevoegd duss is een beetje een onsamenhangende blogpost geworden...maar het belangrijkste was dat jullie kunnen zien hoe de jurken op een volslank model staan.
    Ik weet dat veel Tante Betsy girls daar heel blij mee zijn, vandaar ook gisteren een drie uur lange passessie bij Pantalone.
    Oopsss ik zag het pas toen we naar buiten liepen hoe laat het was...drie uur lang...ik heb natuurlijk ook een paar keer staan te wachten op Mariken en ben in de styling gegaan met Else...bijpassende schoenen...ook bij de foto met Gerda...zo leuk girls dat jullie mee op de foto gingen! En ik heb meteen Gerda ook een kleinere maat geadviseerd...ze is een peer model en de Twiggy jurk die ze aanhad zat haar te los bij de kraag. Ik vind zelf dat we onze vrouwelijke vormen gerust mogen benadrukken :D. Dikke knuffels aan jullie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat heb ik weer genoten van je blogpost. Die jurkjes zijn echt op jouw lijf geschreven. Die eerste foto! Fantastisch, die jurk staat je prachtig en leuk met je haar omhoog!
    Ja, die rode jurk is toch echt jouw kleur hoor.
    Heerlijk, die mannen zijn toch allemaal hetzelfde he. Lekker veilig voor zwart kiezen maar wel lief dat je een jurk cadeau kreeg en dat hij zo veel geduld opbrengt.
    Jammer dat ze nog geen overslagjurkjes hadden, die miste ik gelijk in de foto reportage ;-)
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks graag gedaan :). Ik denk ook niet dat die overslagjurkjee gaan komen bij Pantalone, ieder verkooppunt heeft toch weer andere items. Ook wel zo leuk ;). Knuff!

      Verwijderen
  16. wat word je hebberig als je jou in al die leuke jurkjes ziet zeg!! echt supergaaf!! ik ga toch ook eens naar eindhoven ... kei leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat weer een prachtige collectie! Je hebt een goede keus gedaan met de jurken maar eerlijk is eerlijk de rode staat je het allermooist. Ik hoop dat je hem nog eens kunt scoren maar dat gaat vast lukken! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk dat je me vereeuwigd hebt in je blog. Ik ben ook zo ontzettend dol op Tante Betsy. XXX Loes

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.