zaterdag 24 september 2016

Tante Betsy blog birthday giveaway Saturday

Wow girls ja dat is een mond vol hè die titel van deze blogpost. 
De girls die me dagelijks volgen en me al langer volgen voelden hem natuurlijk al aankomen...vandaag is mijn blogverjaardag...vandaag bestaat mijn Tante Betsy blog één jaar!
Én vandaag start dan ook een mega winactie!
Je kunt kans maken op 5 Tante Betsy kadobonnen die ik hier ga weggeven.



Ik heb zes mouwloze Tante Betsy jurken op marktplaats verkocht die je kon zien op mijn 'Unboxing Tante Betsy' Youtube filmpje. 
Ze hebben stuk voor stuk €45 opgebracht, okay eentje wat meer en eentje wat minder.
Maar kom zo op 6 x €45 dat is een totaal van €270 wat ik ga weggeven aan Tante Betsy kadobonnen! Daarvan ga ik er 4 van verloten met deze winactie!


Máár ik heb ook nog even met Tante Betsy herself contact gehad en ik mag ook nog een jurk weggeven...ja je leest het goed :). 
Je kunt dus ook kans maken op een jurk naar keuze uit Tante Betsy haar webshop
Een mega giveaway dus :D. 


Nu staat de nieuwe wintercollectie nog niet in Tante's webshop dus eigenlijk is het ook nog een beetje een mystery jurk die je kunt winnen. 
Als je mijn blog volgt weet je dat inmiddels alle Tante Betsy verkooppunten voorzien zijn van de nieuwe wintercollectie, dus jullie hebben wellicht al wat leuke jurken gezien en op je wishlist gezet...wie weet zelfs al gekocht bij een Tante Betsy verkooppunt. Maar er gaat vast meer leuks komen als wat we tot nu toe hebben gezien. 

Wat moet je ervoor doen om een kans te maken op een van deze Tante Betsy kadobonnen?!
* Mijn Tante Betsy blog volgen, via Blogger of via Bloglovin (dat kan met je Facebook account en krijg je iedere dag mail).
Of mijn Facebook pagina volgen/liken en/of mijn Instagram account...daar deel ik ook dagelijks mijn nieuwste blogpost. 

* Een reactie hier onder deze winactie blogpost achterlaten dat je mee doet...doe dat meteen als je dit leest girls! 
Let op! Reacties op Facebook en Instagram tellen niet mee als deelname. 

* Stuur een Tante Betsy foto/afbeelding/collage naar mijn emailadres 365happytantebetsydresses(at)gmail.com   
Het zou super zijn als je misschien al foto's van jezelf hebt in een jurk van de nieuwe collectie, maar een andere Tante Betsy outfit of wishlist is ook goed! 
Wees creatief als je dat kan en leuk vind, maar een enkele foto is ook prima :). Je hebt tót 10 oktober de tijd, maar wacht niet te lang! 

Extra winkansen:
* Ik zou het superleuk vinden als je deze Facebook post over deze winactie op je Facebook account deelt, dit levert een extra winkans op. Graag de Facebook post openbaar delen anders zie ik het niet ;). Vermeld het hier even als je dat gedaan hebt. Daar hoef je geen openbaar profiel voor te hebben als ik het goed heb.

* De winactie delen op je Instagram account, met tags #tantebetsyblog, #tantebetsygiveaway en vergeet niet mijn IG account te taggen @365happytantebetsydresses

* Natuurlijk krijgen actieve volgsters die regelmatig hier een gezellige leuke lieve enthousiaste reactie achterlaten extra winkansen. Dankzij jullie is het een feestje om te bloggen!



Zo girls dat is toch wel een mega giveaway niet?! Ik kan deze keer een heel aantal Tante Betsy girls blij maken met een kadobon. Zo leuk om te doen :).  
Máár dat is nog niet alles hoor...er komen nog veel meer leuke winacties deze week. 
Er komt iedere dag een andere winactie blogpost, die iedere dag een andere sponsor in de spotlights zet!



Ja ik schreef al dat achter het gordijn, achter de schermen hard gewerkt wordt ;). Ik maak er gewoon een groot feest van, van mijn allereerste Tante Betsy blogverjaardag. Doe vooral lekker mee girls dit is om jullie te bedanken!
Ben je nieuw op dit blog dan ben je natuurlijk ook van harte uitgenodigd om mee te doen!


Lots of love from Susan

77 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Susan, met de eerste verjaardag van je blog!! Iedere dag lees ik het met plezier, soms lees ik er een paar tegelijk :) Vandaag in een schattig winkeltje in Velp, een splinternieuwe TB gekocht, zo blij.mee! Studio Eigenzin, misschien heb je dit verkooppunt nog niet in je lijstje staan. Ik doe graag mee uiteraard, mail je zo snel.mogelijk! Knus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Susan, van harte gefeliciteerd met het eenjarige bestaan van je blog. Superleuk om te lezen, iedere keer weer. Jij bedankt daarvoor. Je pakt flink uit, ben benieuwd naar de foto's die gaan komen.
    Ik doe graag mee, foto volgt! Je Facebookpost is inmiddels gedeeld door mij. Succes deze week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hieperdepiep gefeliciteerd met dit prachtige jubileum van dit mooie lieve fijne blog. Uiteraard doe ik graag weer mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hieperdepiep hoera mijn favo blog bestaat 1 jaar! En natuurlijk doe ik mee!!!! Super leuk blog weer en ik verheug me op de rest van de week!! Natuurlijk gedeeld op Facebook en Instagram!! Foto komt eraan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat Susan!
    Al 1 jaar een geweldige blog. Door jou heb ik kennis gemaakt met onze tante Betsy en I LOVE IT! Altijd super leuk om jouw foto's te bekijken ze geven altijd super veel inspiratie! Ga zo door!! En mocht je af en toe schrijfhulp nodig hebben dan geef me maar een gil!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Susan, wat een mooie prestatie! Elke dag een mooi blog en dat een jaar lang. Proficiat! En fijn dat je doorgaat, ;) lees je blogs met plezier. Megagave verjaardagsactie ook, wat een feest! Ik doe uiteraard mee. Heb nog geen jurkje uit de nieuwe collectie, maar pas nog een schatje gekocht op mp, dus foto volgt snel!
    Hieperdepiep, knuf Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooooo wauw wat een gave acties!!! natuurlijk doe ik mee want mijn wensenlijst van tante betsy nieuwe collectie is enorm! haha ik heb er nog geen dus foto van een nieuwe jurk gaat het niet worden.

    en ook gefeliciteerd! ! alweer 1 jaar, wat gaat het snel! en wat een verzameling heb je intussen, om jaloers op te worden!

    dikke knuffels jet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een jaar lang elke dag een blog over ons favoriete jurkjesmerk....petje af hoor ! en natuurlijk gefeliciteerd :-) en zoals je wel verwacht doe ik ook weer mee ! Foto volgt natuurlijk nog { hoop van de nieuwe collectie} en heb gedeeld op Facebook.
    Lfs Patricia


    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat leuk ik kijk nog niet zo heel lang mee in het blogleven van jou maar vind het erg leuk.Inmiddels had je al 2 foto`s van me ontvangen

      Verwijderen
  10. Gefeliciteerd met je jubileum! Een hele prestatie! Ik bekijk het elke dag wel even. Ik zou het nog wel leuk vinden om nog een keertje mee te doen als dit inmiddels weer mag?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor gewoon lekker mee doen met de winacties! Knuff!

      Verwijderen
    2. Leuk! Dan bij deze. Ik doe graag weer mee. Ik zag net bij pinka ook weer een ander model van de stippenjurk verschijnen. Ben heel erg benieuwd wat Tante Betsy voor ons in petto heeft in haar eigen shop. En de grote vraag aan jou natuurlijk, ga je ook de broeken proberen? 😊

      Verwijderen
    3. Actie ook gedeeld op Facebook trouwens.

      Verwijderen
  11. Gefeliciteerd Susan! Wat een feest! Je pakt groots uit! Al weer een jaar aan het bloggen. Wat lezen we dat met veel plezier! Ik doe graag mee en zal de actie openbaar tonen! Veel succes met deze feestweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe weer mee. En heb op fb gedeeld. Ik ga bedenken wat voor foto ik instuur. En dan maar weer duimen he? ;)
    Succes met je leuke actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Susan, van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal! Ik volg je dan wel niet vanaf dag 1, maar toch al een aardig tijdje. Ik ben gek op de ECHTE foto's van de jurkjes, zoals ze staan bij gewone mensen zoals jij en ik. Ik hoop dat je nog lang doorgaat, het lijkt me een hele klus, elke dag weer. Be-you-tiful! Groetjes, Esther Horst

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd Susan, Wow wat een giga actie en het wordt dus een feestweek. Laat maar komen! Ik moet dadelijk weg maar ga het morgen delen op FB en IG.
    Fijne avond!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hieperdepiep Hoera! 🎂 Gefeliciteerd. Wat een mooie mijlpaal. Voor mijn gevoel heb je het blog al jaren. Zo vertrouwd. Op naar nog vele mooie Tante Betsy Blog jaren...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd lieve Susan! Wat een prestatie!! Ik waag ook een kansje, aangezien mijn wishlist huge is ;-) dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd met je 1 jarig Blog bestaan!!
    Wat een ontzettend leuke actie weer. Ik ga eens kijken wat voor een foto ik in ga sturen. Mijn jurkjes zijn al een keertje op de foto geweest voor een actie maar ik kan vast nog wel wat leuks bedenken. En zo stom... 1,5 mnd in Duitsland gezeten maar geen foto's van mij in mijn jurkjes 😌 Ik sta te veel zelf achter de camera hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En natuurlijk doe ik mee. Wat een mega stoere actie! Wat bijzonder dat je dat voor elkaar hebt gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoeperdepoep hiera! En daar moet op gedronken worden Hi ha ho! Van harte Susan. Keep up the good and happy work. Vanzelfsprekend wil ook heel graag meedoen met deze give away! Foto zal volgen! Ik hou de vingers gekruist!
    Fijn weekend allen ga lekker genieten!
    Groet uit het hoge noorden.
    Karbunkel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd! En leuke actie met lekker veel kansen. Dat wordt weer even in mijn foto's duiken of een fotosessie er op los laten...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Susan. Allereerst gefeliciteerd met je jubileum. Zo he al een jaar. Gelukkig blijf je verder gaan, want ik kijk elke dag uit naar je gezellige blog. En met deze leuke actie doe ik natuurlijk weer mee. Ik ga hem zo delen op facebook. Ik kreeg laatst al een complimentje over al die leuke jurken die hij langs zag komen op Facebook. Hij vond het een goed initiatief. Ik ook. Ik geniet elke dag dat ik mijn jurkjes draag. Susan dank je wel voor alle gezelligheid. Ik heniet er van. Kunnen we niet ook een 365 dagen Betsy jurken appgroep oprichten met een foto van de jurk van de dag? Geniet nog lekker van je jubileum. Dikke knuf.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd Susan!Een jaar lang elke dag een blog over jurkjes en dat het dan ook nog leuk is om te lezen.. Heel knap!
    Uiteraard doe ik mee met de actie, een nieuwe tante Betsy past nog best in mijn kast, aan mijn lijf, aan mijn waslijn. Ik ga het zeker ook proberen te delen via Fb en instagram.
    Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Susan, wat een fijne acties ter ere van de eerste verjaardag van je blog! Ik doe graag weer mee en zal zo je fb bericht delen. De nieuwe collectie van Tante vind ik super en het was ook erg leuk om haar in levende lijve te hebben gezien in Arnhem. De wishlist groeit!
    Nogmaals gefeliciteerd en geniet van je succes. Ik wens je er nog vele happy dress days bij! 😘 Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Joehoeoeoe! Eén jaar! Van HARTE gefeliciteerd! Dat er nog maar heel veel mooie blogjes en jurkjes voorbij mogen komen!
    Natúúrlijk doe ik graag mee met deze Jofele Jurkenactie!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Van harte gefeliciteerd Susan! Ik volg je nog geen jaar, maar sinds ik je blog heb ontdekt, lees ik het elke dag met veel plezier. Ook ik ga er elke avond even voor zitten. Ben altijd benieuwd wat je te melden hebt. Wat een gave, grote actie heb je in petto. Natuurlijk doe ik daar graag aan mee. Ik ga de komende dagen even bedenken wat ik zal insturen. Fijne avond, geniet van alle leuke reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Susan, allereerst gefeliciteerd met dit kleurrijke eerste jaar. Een mooi blog met een hoop inspiratie. Ik ga dit keer toch maar weer een kansje wagen met een wishlist collage. Want de jurkje zijn heel gaaf dit seizoen. Mijn inzending komt naar je toe.
    Groetjes Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw wat een Feestje! Nu is het lezen van je blog altijd een feestje, dus je hebt helemaal gelijk dat je je jubileum uitbundig viert. Wat een prestatie! Op naar verjaardag 2! Je kunt weer een inzending van met verwachten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd! Super knap en ga vooral door, we worden blij van jou ;) Ik doe ook weer mee, dikke knuffel jurkenzusje Sas kia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Susan, vandaag echt gefeliciteerd met je blog-verjaardag! En wat een superacties weer. Heb je al gedeeld op Facebook en ga nu broeden op een leuke inzending. Inmiddels heb ik al een heleboel leuke Betsy's om op de foto te zetten, maar ook de wishlist groeit gestaag. Dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Lieve Susan.
    Wat een geweldige winactie weer, ik doe zeker mee. Ik lees vaak jouw blogs ook al reageer ik niet altijd. Ik volg je overal en heb ook op Facebook en Instagram deze winactie gedeeld. Ik heb nog geen jurk van de nieuwe collectie, maar de foto komt er nu aan!
    Liefs,
    Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw! Wat een superleuke winactie ! Ik ga zeker meedoen! Vandaag enkele nieuwe Tante Betsy jurkjes gepast, en nog aan het twijfelen welke nou eigenlijk het leukste was....

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een feest ! En wow wat een win aktie weer ! Geniet met volle teugen & maak er een mooi feestje van - ook voor jezelf ! & ik doe mee & heb gedeeld - dikke verjaardagzoen x

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hieperdepiep hoeraaaaa Susan van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal. Erg leuk. Je bent auto's super enthousiast en je steekt de hele boel aan af en toe. Ik ken je van de Facebookgroep maar inmiddels volg ik ook je pagina en je instagram account. Je blog lees ik heel regelmatig. Altijd gezellig. Ik ga ook maar weer eens meedoen, zo'n winactie is toch wel erg verleidelijk... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Beste Suzan,
    Proficiat met de eerste verjaardag van jou leuke blog!
    Natuurlijk doe ik weer mee met de winactie en dit met een foto van een jurk van de nieuwe collectie! Ik like jou facebookpagina.
    Groetjes Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Wat een feestje maak je ervan. Ik zal weer eens nieuwe foto's maken. Nieuwe jurkjes heb ik nog niet gescoord. Ik wacht nog even op de jurken in Tantes winkel.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ook een linkje op mijn blog gezet ;-)

      Verwijderen
    2. Leuk leuk leuk super gefeliciteerd met je 1e verjaardag. Ik wil de rode jurk zoo graag #luvred. Gedeeld op fb en insta en nu duimen..

      Verwijderen
    3. Van harte gefeliciteerd en wat knap dat je de 365 dagen gehaald hebt! Je hebt er dit jaar zelfs een dag bij gekregen in februari ;-)
      Intussen ben ik een echte Tante Betsy fan geworden. Haar jurken zijn super retro, de kwaliteit is erg goed en verder dragen ze heel erg lekker.
      Dus ik doe graag mee en kom graag in aanmerking voor een jurk of een cadeaubon! Ik heb geen instagram of blog maar natuurlijk deel ik je winactie op mijn facebook. Foto komt er aan!
      ...Spannend!...

      Verwijderen
    4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    5. Oh, ik ben vergeten dat ik niet anoniem ben, want dat schiet niet op natuurlijk, maar ik ben dus Thea Böckling!

      Verwijderen
  36. Superleuke actie! Gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan en ik hoop dat je nog maar veel jaar mag doorgaan, want is is telkens weer een feestje om al die leuke verhalen en foto's te bekijken.

    Groetjes, Jolanda Reezigt

    BeantwoordenVerwijderen
  37. He Susan, ik doe weer mee hoor, ben weer benieuwd naar alle foto's. Gefeliciteerd met het een jarig bestaan van het blog, altijd hartstikke leuk om te lezen en inspirerend!!! groetjes en een grote knuf van mij, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hi Susan,

    Proficiat met je eerste 365 dagen! Ik ga ervan uit dat er nog veel leuke blogs en foto's volgen. Inmiddels ook erg enthousiast geworden over de Tante Betsy jurkjes. Dus lekker doorgaan met posten en ik doe graag mee.

    xxx Lenie Bos

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Natuurlijk doe ik mee. :-) mijn collage komt binnenkort naar je toe.
    Nogmaals gefeliciteerd met je 1 jaar Tante B blog..

    Lieve groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hieperdepiep hoera! 1 jaar! Van harte!!
    Blij vooral doorgaan met je leuke blogs susan!!!
    Natuurlijk doe ik weer mee! Foto is al verstuurd naar je!
    Dikke knuffel miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Van harte gefeliciflapstaart met het 1 jarig bestaan van je blog!
    Ik doe graag mee met de actie!!
    Lfs, Hanne

    BeantwoordenVerwijderen
  42. De foto mail ik deze week trouwens even want het eerste jurkje uit de wintercollectie hangt in de kast!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hiephiephoera! Gefeliciteerd! Ik heb nu pas tijd om even bij te lezen in blogland. Maar wat een feest is het hier! Genieten hoor. Ik doe graag mee en stort me 1 dezer dagen op een mooie foto dus die volgt nog. ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Reacties
    1. Hi Susan, in de herhaling nogmaals mijn reactie, ik heb de laatste tijd heel vaak dat mijn reactie niet blijft staan, weet niet hoe dit komt. Maar: heel veel dank voor 365 blogs, ik geniet dagelijks van de foto's en teksten, ik die graag weer mee aan de winactie, waarschijnlijk met een foto van een jurkje uit de nieuwe collectie, waarin enkele modellen weer groter lijken te vallen ( ik heb nu soms weer S ipv M), lieve groet, Nicky

      Verwijderen
  45. Hai Susan, Erg leuk, gefeliciteerd! Ik lees iedere dag mee en dat heeft mij iig de jurk opgeleverd die ik maar niet gekocht kreeg. Door jouw tips van de webshops toch voor elkaar...jippie..bedankt! Ik heb nooit iets gewonnen, maar goed...ik doe wel gewoon mee, wie niet waagt, wie niet wint zeg maar. Ik zou graag dress selma denim winnen, (je weet wel, mijnes heeft gloor vlekken gekregen), maar die is echt uitverkocht ofzo... Afijn, de nieuwe collectie is ook weer errug mooi, ik kan nog maar niet kiezen. Nou Susan, ga iig zo door, ik geniet er echt van, leuk dat je dit doet, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Susan, gefeliciteerd met je 365 dagen Blog!! Ik lees het altijd met plezier! Enig nadeel is.... saldo van mijn bankrekening gaat snel omlaag door deze leuke verslaving ;)
    Blijf alsjeblieft doorgaan met je leuke blogs.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Yeah ! Wat een leuke actie zeg! Nu nog even uitvogelen hoe ik alles moet liken en doen :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi susan!
    Ik h3b mijn deelname via de mail naar je gestuurd! Super leuk weer!!!! Jorina

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi Susan,

    Ik ga toch maar eens een gokje wagen ;) Heb geen Facebook, maar volg je nu wel op IG.
    Dankzij jouw advies en wat zoekwerk op het internet, heb ik uiteindelijk de retro go dot jurk in het blauw kunnen scoren uit de nieuwe wintercollectie, maar er is meer moois, dus wie weet.

    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Tuurlijk doe ik mee!! Dit zou mijn eerste tante Betsy jurk worden nu ik 30 kg afgevallen ben... Zo cool! Ik ben verliefd op de jurkjes. Ik ben lekker creatief geweest en ik stuur je zometeen mijn favoriete jurkje op! Groetjes, Mascha Jongman ps: natuurlijk ook gedeeld op fb!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Antoinette vissers7 oktober 2016 om 13:37

    Oooh ik doe graag mee! Zo blij met m'n eerste Tante Betsy jurk! Hij past, overal! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Super toffe actief, maar het is ook een tof merk en een super blog !

    G

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wauw... top actie. Ik heb je zojuist een foto gemaild en doe mee. Ook ben ik heel benieuwd naar alle inzendingen

    Groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Gefeliciteerd met het eenjarig bestaan van je gezellige, enthousiaste blog! Ik volg je nog niet zo lang, en houd me normaal gesproken liever een beetje op de achtergrond, maar deze mooie actie kan ik niet aan me voorbij laten gaan :)
    Ik draag graag zwarte kleding met een twist (vintage printje, fel kleurtje) en Tante Betsy past daar uitstekend bij! Ik ben blij dat de kledingstukken ook in grotere maten verkrijgbaar zijn en niet door kinderhandjes worden gemaakt! Ik heb nu een paar stukken in de kast hangen en vandeweek werd ik zelfs op een internationaal congres in Engeland op mijn groene zippy jurk aangesproken :). Foto van de jurk ga ik zo mailen.

    Groetjes, Alma Lily

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hehe, eindelijk weer een keer de blogs aan het lezen en eindelijk de kans om te reageren dat ik graag meedoe met je give away! Van harte met je blog-jaardag meis! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O ja, ik heb je actie ook op Facebook gedeeld. :) X

      Verwijderen
  56. Volg je blog (en Instagram) sinds kort, en ben groot fan van vrolijke jurkjes en heb tante Betsy nu ook ontdekt. Vind het erg leuk je enthousiaste blogspot te lezen. Met zo'n toffe winactie kan een reactie niet achterblijven. De wintercollectie ziet er fantastisch uit! Veel succes met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Volg je blog (en Instagram) sinds kort, en ben groot fan van vrolijke jurkjes en heb tante Betsy nu ook ontdekt. Vind het erg leuk je enthousiaste blogspot te lezen. Met zo'n toffe winactie kan een reactie niet achterblijven. De wintercollectie ziet er fantastisch uit! Veel succes met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Deze week kennis gemaakt met je fb site en gisteravond je site bekeken. Ziet er leuk uit ! Ik hoop dat ik ook snel een tante Betsy in mijn garderobe kan toevoegen. (Die nu vooral zwart/grijs is, maar daar wil ik graag vanaf sinds ik 45 kilo kwijt ben). Ik ga je zeker volgen. Je schrijft leuke blogs.

    Groetjes Tanja van Doorn

    Voor de derde x ga ik proberen te reageren. Ik hoop dat het nu wel lukt en het bericht te lezen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Jaaaah! Ik doe natuurlijk heel graag mee, Susan!
    Groetjes Karen Hoedjes-den Draak

    BeantwoordenVerwijderen
  60. hebbes, gevonden Susan!
    ik doe heeeeeel graag mee:)

    grtjs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Op de valreep nog een reactie plaatsen. Vast iets fout gegaan vorige week met plaatsen..... Bij deze dan. Gefeliciteerd met je 1 jarige blogjaardag.... Succes met alles.... Lieve groetjes Milja Eijkman

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Op de valreep nog een reactie plaatsen. Vast iets fout gegaan vorige week met plaatsen..... Bij deze dan. Gefeliciteerd met je 1 jarige blogjaardag.... Succes met alles.... Lieve groetjes Milja Eijkman

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hey lieve Susan,

    Ik doe op de valreep nog mee met deze gave actie! Ik dacht nl dat ik al op deze gereageerd had........

    Lieve groetjes van een tante betsy girl Wendy xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hey lieve Susan,

    Ik doe op de valreep nog mee met deze gave actie! Ik dacht nl dat ik al op deze gereageerd had........

    Lieve groetjes van een tante betsy girl Wendy xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Alweer 365 dagen aan het bloggen over al die mooie tante Betsy jurken! Respect en van harte gefeliciteerd! Je enthousiasme is aanstekelijk; dit heeft mij er zeker toe gezet om eens te kijken naar die mooie, vrolijke jurken!
    Ik doe daarom graag mee aan deze winactie, (heb ook je post gedeeld op facebook) omdat ik graag weer een te gek winters jurkje aan mijn verzameling toevoeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.