maandag 26 september 2016

Urban Hippies Giveaway Monday


Zo girls jullie zijn vast benieuwd welke winactie er vandaag op stapel staat. Vandaag gooi ik de winactie van Urban Hippies de lucht in :). 
Jullie weten vast allemaal wel dat ik erg blij ben met de hip pockets van Urban Hippies en dat ik ze bijna dagelijks met veel plezier gebruik. 


Super dan ook dat ik een Urban Hippies Hip Pocket naar keuze mag gaan weggeven, daarbij mag ik ook een vilten roosje en een setje dots oorbellen naar keuze weggeven. 
Femke heeft een paar leuke combinaties als voorbeeld gemaakt. 
Ook deze winactie loopt tot 10 oktober. 


Wat moet je ervoor doen?
* Mijn Tante Betsy blog volgen, via Blogger of via Bloglovin (dat kan met je Facebook account en krijg je iedere dag mail), leuk is ook als je mijn Facebook pagina volgt en/of mijn Instagram account...daar deel ik ook dagelijks mijn nieuwste blogpost. 

* Urban Hippies volgen via Facebook en/of Instagram. Heb je allebei niet dan is het leuk als je je inschrijft voor de Urban Hippies nieuwsbrief. Je wordt via de nieuwsbrief regelmatig op de hoogte gehouden van kortingsacties en nieuwe produkten. 

* Laat een reactie hier onder deze blogpost achter dat je mee doet. En vertel welke hip pocket je zou willen winnen en welke combinatie jij zou leuk vinden met roosje en dots oorbellen. Dat mag een geheel eigen combinatie zijn, hoeft dus niet zoals de voorbeeld setjes te zijn.

* Delen van de winactie op Facebook of Instagram zou leuk zijn en geeft extra kansen. Bij Facebook deze Facebook post graag openbaar delen.  Tag bij Instagram @365happytantebetsydresses en @urbanhippiepics


Let op: Hou er rekening mee dat de hip pocket van jouw keuze uitverkocht kan zijn bij bekendmaking van de winnaars van alle winacties op 10 oktober. 
De nieuwste hip pockets vliegen namelijk de deur uit. Die worden ook niet opnieuw gemaakt, maar er komen wel nieuwe ontwerpen. 
Ook de dots oorbellen gaan snel, maar daar komen wel nieuwe van. 


Daarnaast wil ik even aandacht vragen voor een creatieve uitdaging waar Femke van Urban Hippies hulp bij nodig heeft. 
Ze is op zoek naar een leuke zwart wit foto voor de kaartjes van de roosjes. 
Ben je prettig gestoord en goed in gekke gezichten trekken en kun je een grote knot op je hoofd maken (dat mag ook nep zijn) dan is dit iets wat op je lijf geschreven is. 
Graag zonder iets in je haar van versiering...op die plek komt een roosje op het kaartje ;). 



Lees even wat de bedoeling is op deze afbeelding die ze plaatste op haar Facebook pagina
Ik heb al een poging gedaan om jullie een voorbeeld te geven...kunnen jullie even lachen whahaha. Heb mijn foto's even in een collage geplaatst en op de laatste foto een roosje in mijn 'knot' gedaan. Die hoort er dus niet in op jullie foto, die foto niet naar mij sturen maar naar Urban Hippies ;). Dit heeft niks te maken met de winactie, maar dat begreep je vast wel.


Lots of love from Susan

47 opmerkingen:

  1. Gave actie en setje porto is helemaal geweldig :-) Graag doe ik mee. Lieve groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ik doe mee voor red !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super ik doe graag mee vind de kobalt blauwe geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow weer zo`n leuke actie.
    Ik heb inmiddels ook al 2 hippockets van Urban hippies en de set Porto zou ik helemaal geweldig vinden om te winnen. Diepe warme kleuren zijn het voor mij helemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh de porto is prachtig. Ook bij deze doe ik heeeel graag mee! 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Omdat mijn lievelingskleur blauw is ga ik voor de set Kobalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gedeeld op mijn Facebook ! Ik kan niet zo goed kiezen een rode, zwarte,petrol of een groene, allemaal goed,met bijpassende roos erbij.
    Word weer een spannende tijd !
    Die foto's van je ! geweldig ,niks meer aan doen, helemaal goed zo alleen de bloem er nog op.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi susan,
    Leuk Weer Deze Actie!
    Lastig kiezen.... ik zou graag de kobalt winnen of de polka blossom.
    En fuchsia roosje en oorbellen.

    Als ik zou mogen kiezen welke kleur pocket urbanisatie hippies in productie moet nemen, is dat zeker een fuchsia roze! Die zou ik gelijk aanschaffen!
    Liefs miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ik ookk! Mis die echt nog als leuke combinatie met veel Tante Betsy jurkjes. Ben gek op knalroze💞 Knuff!

      Verwijderen
  9. Verliefd op setje RED ❤️ Ik doe graag mee!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Owwww weer zo'n leuke actie! Uiteraard ben ik hier wel voor te porren. Ben gek met mijn urban hippies spulletjes. Hip pocket, roosjes, armbanden....te gek!

    Ik zou denk ik gaan voor de set porto. Of de petrol basic met classic green roosje en fuchsia oorbellen.

    Enne ik ben voor een roze hip pocket. Whahahaha maar ja wat heb ik niet in het roze.....

    XxxxX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja wij zijn gek op roze hè en gelukkig heeft Tante deze herfst wintercollectie rode jurkjes met roze bloemen❤️💞❤️ Knuff!

      Verwijderen
  11. O, wat leuk weer, zou dolgraag een petrol of donkerrood setje winnen :) ben benieuwd!! Knus!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey lieve Susan,

    Allereerst gefeliciteerd met je 1 jarig jubileum! Op naar de 10!

    Wat een leuke actie weer. Ik ben verslaafd aan de urban hippies hippockets! Ik doe dan ook erg graag mee! Ik heb zelf al 4 hippockets, maar nog niet de porto. Deze zou ik ontzettend graag willen winnen.

    Lieve groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Cool! Als ik zou winnen, dan zou ik gaan voor een black hippocket, met dragonfly roosje en emerald dots. Geen idee of dat mag, maar ik vind het mooi! :-)))
    Volgens mij volg ik Urban Hippies al, maar ik check het voor de zekerheid nog even :-))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat we nu ook een hip pocket kunnen winnen. Ik gebruik de mijne al vaker. Gisteren nog in De Efteling met mobiele telefoon en portemonnee erin. Wel zo veilig. Inmiddels heb ik er al drie in mijn bezit, want ik heb de bordeaux rode toch besteld. Die vind ik ook heel mooi bij mijn jurk Sakura White staan. Ik zou graag de Hip Pocket Red Plus in combinatie met de kobalt oorbellen en roosje winnen als ik de gelukkige ben. Wat een leuke, grappige foto's heb je van jezelf gemaakt. Verder geen foto's meer nodig, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hahaha Susan... Die foto's.... Ik lach me suf! Wat mij betreft hoeven ze bij urban hippies niet verder te zoeken! Ik ben ook superblij met mijn hip pocket. gekocht naar aanleiding van jouw blog en nog geen moment spijt van gehad! Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk, leuk, ik zou kiezen voor een zwarte tas e een roze roosje. Oorbellen draag ik niet ivm allergie wat ik erg jammer vind.

    Lieve groet , dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dinah dit is wat bij de dots oorbellen staat; Zo heerlijk; van die oorbellen die je 24/7 kunt inhouden en die mooi en heel blijven èn je oren niet irriteren.
      De oorhaken zijn voor Urban Hippies gemaakt van hoogwaardig rvs, 316L voor de kenners. Dat vlekt en verkleurt niet en is zeer huidvriendelijk. De stenen meten 12 mm

      Misschien kun je er wat mee. Knuff!

      Verwijderen
  19. Oh wat een fijne actie van Urban Hippies.
    Ik zou normaal gesproken zeker meedoen maar ik wil mijn winkans op een jurkje niet in het geding brengen. Stel dat ik deze give away win dan kan ik fluiten naar nog een winkans op een jurk. Dus laat ik deze actie aan me voorbij gaan.

    Wat heb je leuke foto's van jezelf gemaakt. Je bent echt fotogeniek!

    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahahha dan kun je de hele week niet mee doen ;). Je kans verminderd er natuurlijk niet door en vermeerderd er ook niet door...maar je moet lekker doen wat je gevoel ingeeft. En je hebt nog kans tot 10 oktober om je te bedenken :D. Knuff!

      Verwijderen
    2. Ach weet je, je hebt gelijk. Ik doe gewoon lekker de hele week mee. Het loopt toch zo als het moet lopen. Wel een moeilijke keuze hoor. Die ik leuk vind zijn allemaal uitverkocht. Laat ik eens gek doen en voor de gele met bloemenprint gaan en dan met een groene of blauwe roos en oorbellen :-)

      Verwijderen
  20. Ik ben gek op deze tasjes ik heb er al 2 de groene met een roos en de rode met de zwaluw. Ik zou zo graag de zwart wit met Polkadots willen hebben, die vind ik zo gaaf in combinatie met een rode roos en rode oorbellen. Heerlijk rock & roll.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind de hippockets prachtig, maar niet voor mijzelf. Mijn heupen hebben geen accent nodig. 😁 Urbanhippies heeft trouwens ook altijd leuke kettingen en armbanden voor de liefhebbers. Succes voor de dames die wel meedoen met deze leuke actie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De hip pockets zijn ook als schoudertas of zo te dragen ;). Knuff!

      Verwijderen
  22. Wat een gave actie!!! Ik ben 30 kg afgevallen en kan eindelijk zo'n gave hip pocket dragen en als echte urban hippie door het leven gaan... Vooral met die schattige belletjes en roosje. #justbeyou
    Ps: ik ga voor de gele hippocket met de kobaltblauwe oorbellen en roosje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  23. O wat super leuk. Wat een leuke acties allemaal. Ik vind de Hip pocket polka dot uber leuk. Die wil ik graag winnen, samen met het turquoise roosje en de minty marble dots. En als ik mag stemmen ga ik voor een knalroze hippocket. Ik hou zo van roze❤

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh knappe actie en toffe blog, ik volg je met plezier en de nodige curieuziteit (?) Voor mij graag de portoset, maar als die uitverkocht zou zijn... Maak je mij ook wel blij met de kobaltversie ;) Veel succes nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een leuke acties toch allemaal susan!!! ik ga voor de hip pocket yellow plus, matte mustard dots en roos honey! !
    knuffels jet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke actie! Ik ben momenteel erg van het blauw, dus ik ga voor de blauwe hip pocket plus bijpassende bloem en oorbellen. Ik ben sowieso fan van urban hippies, want die hebben me na tig jaar weer aan de oorbellen gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke actie. Ik vind de green blossom super. Maar zie dat die uitverkocht is. Mijn voorkeur gaat toch wel uit naar groen, groen en nog meer groen, hihi.

    NEeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toch eens goed gaan kijken en de green basic, met roos bosgroen en olive marble Dots lijkt me een super combinatie.

      Verwijderen
  28. Wauw.... ze zijn zo mooi . En handig bovendien. Ik maak graag kans op de mooie porto set.
    groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Weer zo'n geweldige winactie! En de hippockets zijn zo fijn, vooral als ik moet werken. Nu nog kiezen tussen de kobalt of de porto

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Weer zo een leuke actie. Op mijn wishlist de green basic hippocket, met een bloedrode roos en shiny emerald dots. En dat is dan weer goed te combineren met mijn favo tante Betsy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hi Susan, dank voor alweer zo'n leuke actie, ik doe graag mee, ik ben al in het bezit van een rode en een zwart wit dots hippocket, dat blauwe setje lijkt mij heel leuk. Ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrie van urban hippies en volg je blog al, lieve groet, Nicky

    BeantwoordenVerwijderen
  32. O, zie nu pas dat ik hier niet zelf een collage kan neerzetten. Ik had de groene hippocket met bloem uitgezocht, en dan de zeegroene bloem en oorbellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke actie. Ik vind de porto wel heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh, weer zo leuk! De hip pocket Polka blossom staat nog steeds op mijn verlanglijst. De Matte Dragonfly Dots oorbellen lijken mij geweldig, met roos dragonfly.... En nu duimen???

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Zelf heb ik nav een blog van jou al een blauwe hip pocket gekocht. Een mooie groene als de green blossem zou ik ook nog wel kunnen gebruiken ... in de oren is plaats voor Emerald shimmer dots en vanzelfsprekend doen we er een donker groen roosje bij ( de overige kleuren heb ik al ...��

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ach, en ook hier ga ik toch een gokje wagen. Ik heb afgelopen zomer al een hip pokket gekocht en deze zijn reuze handig :)
    Als ik dan mag kiezen, dan zou het de Polka blossom worden. De mat cinnamon dots en de cinnamon roos vind ik ook helemaal het einde.... en nu, fingers crossed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik doe mee! Ik vind de Kobalt erg leuk, maar de polkadot ook. Nu maar hopen..lieve groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik doe mee! Ik vind de Kobalt erg leuk, maar de polkadot ook. Nu maar hopen..lieve groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oef, net op tijd! Met deze actie zou ik ook graag mee willen doen :)
    Ik vind de Porto hip pocket (zonder applicatie) erg mooi, met bijpassende roos en oorbellen. Ik volgde UrbanHippies al met hun nieuwsbrief en facebookpagina, dus dat komt goed uit ;)

    Groetjes, Alma Lily

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.