maandag 12 september 2016

Sleeveless Tante Betsy Dress Monday

Hey girls ik geniet met dit nazomerse weer heerlijk van mijn mouwloze Tante Betsy jurkjes. Ik heb er als ik goed tel in mijn hoofd nu 5. 
Natuurlijk kun je ze ook prima met een vestje dragen in het voorjaar en najaar...en we hebben deze zomer wel heel wat koudere dagen gehad. 


En zoals ik al eens in een van mijn Youtube filmpjes vertelde zijn ze ook mooi gekleed, je kunt ze op je werk dragen zonder dat je er te sexy bij zit. 


Natuurlijk ben ik niet de enige Tante Betsy girl die plezier beleefd aan de mouwloze jurkjes. Ik heb wat collages samengesteld van foto's die ik al scrollend tegenkwam op mijn telefoon. Hierboven een collage met Tante Betsy girls in Dress Betsy Summer Grey (die blauw is ;)). 


Dress Betsy Summer Black


Dress Betsy Summer Red



Dress Sakura Blue


Dress Sakura White


Dress Sakura Red


Ik heb geen foto of vind hem niet zo 123 van een Tante Betsy girl in Dress Betsy Summer Petrol. 
Deze foto is van het Belgische Tante Betsy verkooppunt Boutique Sourire. 


Ben je ook zo blij met jouw mouwloos Tante Betsy jurkje ? Als je er al eentje hebt ;). Ik snap dat er deze collectie wel heel veel leuke jurkjes waren hihi.

Lots of love from Susan

20 opmerkingen:

  1. Oh nu wel! Ik heb er 1, maar eigenlijk wil ik er veel meer...hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja ik kan me voorstellen dat je nu wel nog smacht om een mouwloos eMmetje. Ik ben blij dat ik die van mij nog heb kunnen scoren bij hippe dingen in de sale (de Betsy Summer Black en Red).
      Het kan zomaar zijn dat ze nog te koop zijn bij verkooppunten die geen webshop hebben ;). Retroboutique heeft de Petrol nog in S zie ik, maar daar heb jij niks aan hihi. Knuff!

      Verwijderen
  2. Ik heb geen mouwloze TB maar als ik dit allemaal zo zie....XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja wie weet bij een verkooppunt bij jou in de buurt, Holy Cow wellicht. Knuff!

      Verwijderen
  3. Vandaag had ik de Sakura White aan, mijn enige mouwloze Tante Betsy. Heerlijk met dit warme weer. Mooie foto's van allemaal mooie dames met vrolijke jurkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh leuk jij hebt ook een Sakura white! Mooi is die hè? Zo blij dat ik hem heb kunnen passen bij Pantalone in Eindhoven en meteen flieft. Maar ik koos voor een paar schoenen...bleek manlief me een jurk te hebben willen kopen...alleen vertelde hij dat pas toen we thuis waren whahaha.
      Gelukkig bleek Tante er nog eentje voor me te hebben :D. Helemaal happy mee! Geniet maar van de jouwe. Knuff!

      Verwijderen
  4. Ik ben er zeker blij mee, prima weer voor en inderdaad ook geschikt om op mijn werk te dragen. Ik heb er eentje (Dress Summer Grey), maar een TB-rokje met shirt doet het ook altijd goed met dit weer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja natuurlijk een Tante Betsy rokje met top is natuurlijk ook altijd goed. Ik draag natuurlijk ook gewoon Tante Betsy jurkjes met mouwtjes met dit weer, maar met heel warm weer toch liever een mouwloze. Geniet maar heerlijk van de jouwe en je rokje :). Knuff!

      Verwijderen
  5. Reacties
    1. Whahaha ja het is heel gevaarlijk om mijn blog te volgen :D hihihi. Knuff!

      Verwijderen
  6. Leuke blog weer!
    Ik heb 1 mouwloos tante Betsy jurkje en heb hem nog geen 1 keer aangehad! Erg he!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh aandoen dan Hennie en wat leuk dat je reageert :). Het wordt deze dagen heel warm weer dus geen excuus meer ;). Ga er maar van genieten! Knuff!

      Verwijderen
    2. Hihi dankjewel! Doe ik! Knuffel terug!

      Verwijderen
  7. Voor het eerst zit een mouwloos jurkje ook echt heerlijk zonder getrek in mijn oksels of te krappe schouders. Dus dames niet twijfelen gewoon kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heerlijk zijn ze hè en hij staat je zo mooii! Vind hem jou echt superrr staan! Geniet er maar van en zoals je zegt hij zit gewoon perfect, je hoeft je nergens druk over te maken of je bh er niet uitsteekt of zo, superr! Knuff!

      Verwijderen
  8. Ik vond de rode erg leuk, maar helaas niet meer in mijn maat te krijgen. Ik wacht nu (on)geduldig op de nieuwe collectie.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja her en der is er nog wellicht een enkele te krijgen of die vliegen er met dit warme weer ook nog uit. Nog even geduld er wordt keihard gewerkt achter de schermen. Knuff!

      Verwijderen
  9. Vandaag is het voor mij sleeveless Tuesday 😀. Heerlijke jurk de Summer Grey! Ik zie nu op de foto's wederom bevestigd dat ik toch ook maar eens de Sakura Blue op de kop moet gaan tikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo ideaal die sleeve less jurken. Ik draag nu mijn rode en straks heerlijk met een vestje erover! Ik vind die roze / rode ook zo gaaf!!!!
    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben erg blij met mijn Summer Red dress die ik nog net in de sale heb kunnen kopen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.