dinsdag 13 september 2016

Thankful Tante Betsy Tuesday


Hey girls ik schreef er hier al eens eerder over, ik doe jurken aan op gevoel. De ene keer neem ik een roze Tante Betsy jurk uit de kast om me te omhullen met een liefdevolle kleur. De andere keer mag ik lekker knallen en ga ik voor rood. Soms mag het ingetogener en ga ik voor zwart, maar dan wel met kleurige print hè ;).
Zo helpen de diverse jurkjes van Tante Betsy me bij mijn stemmingen of gelegenheid. Soms kies ook wel bewust voor een zwarte jurk om niet te veel op te vallen. 
En natuurlijk ruk ik ook bepaalde jurken uit de kast puur omdat ik ze zo mooi vind of omdat ik er eens gezellig over wil bloggen. 


Nu heb ik natuurlijk heel wat jurken in mijn kast hangen waar ik uit kan kiezen, 70 stuks stonden er een aantal weken geleden op de teller. Inmiddels zijn er weer enkele verkocht (4 stuks), maar er zijn ook weer nieuwe bij gekomen sinds ik de Tante Betsy jurkjes fotoshoot deed in de tuin. 
Verjaardagsjurkjes die ik mezelf kocht en jurkjes die ik kocht van de kadobon die ik van mijn lieve Tante kreeg. En ja ik kreeg nog twee jurkjes. 


Jullie snappen natuurlijk allemaal wel dat ik al die jurkjes van dit zomerseizoen niet allemaal zelf heb gekocht. Ik heb er een aantal zelf gekocht, maar ik word ook regelmatig verwend door die lieve Tante.
Nooit verwacht hoor toen ik dit Tante Betsy blog begon dat ik zo verwend zou worden, heel dankbaar voor die lieve Tante van me en vergeet ook niet die lieve nicht...thanks lieverds :D
Ik blogde al langer op mijn creatief blog (waar ik al in geen weken meer op geblogd heb...bloos bloos), daar begon mijn enthousiasme voor Tante Betsy jurkjes. Ik mocht er een give away doen en kreeg dat seizoen twee jurkjes van Tante.


Tegenwoordig organiseer ik zo'n give away door een gekregen jurkje te verkopen op mijn marktplaats account '365 happy Tante Betsy Dresses'. Zo geef ik toch ook weer wat door en kan ik jullie zo af en toe verwennen. 
Zoals jullie allemaal weten is dat meteen een twee vliegen in een klap principe, ik maak iemand via Marktplaats blij en een van jullie blij die de Tante Betsy kadobon wint die ik kocht van de opbrengst. Ik doe het ook zo zodat ook de Esjes, eMmetjes enzovoort ook een kans maken. 


Binnenkort heb ik, hebben we, hier wat te vieren...dit Tante Betsy blog bestaat namelijk op 24 september alweer een jaar. Ik ga jullie verrassen met wel een hele bijzondere winactie, ik ben jullie allemaal enorm dankbaar voor al jullie leuke lieve en enthousiaste reacties. 
Nee girls wees niet ongerust na die winactie blijf ik gewoon doorbloggen en als het even kan ook gewoon iedere dag. Ik geniet enorm van het contact met jullie en natuurlijk ben ik dagelijks zeker zo'n 2 uur bezig met dit blog, maar ik doe het met liefde en met plezier. 



En natuurlijk kijk ik samen uit met jullie naar de wintercollectie...achter de schermen wordt heel hard gewerkt...hierboven een foto van de Tante Betsy fotoshoot ;). 
Deze week zullen ze aan de Tante Betsy verkooppunten geleverd worden en daarna is de webshop van Tante Betsy aan de beurt.
Maar wanneer allemaal precies weet ik niet...dus nog even geduld!


Lots of love from Susan

37 opmerkingen:

  1. Ik kan echt niet wachten! Ik ben zo benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben ook heel benieuwd. Het ziet er veel belovend uit op de foto's die we al te zien kregen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk hè?! Ik ben ook al heerlijk voor aan het genieten...maar ook nog heerlijk aan het genieten van mijn jurkjes van de zomercollectie. Heerlijk dat we toch weer een lekkere nazomer hebben...heb nog nooit zoveel lange en driekwartmouwen jurkjes gedragen in de zomer ;). Knuff!

      Verwijderen
  3. Wat leuk Susan,herkenbaar, iets pakken best bij je stemming past! Leuk dat je doorgaat, een soort 365 days of happy tante Betsy 2.0 :)..''ik blijf lezen, knus!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja inderdaad zoiets, de 2.0 versie...alleen ben ik me heel hard aan het bedenken of ik ga overstappen naar wordpress...ben er nog steeds niet over uit of dat een slimme zet is ;). Knuff!

      Verwijderen
  4. Wat leuk Susan,herkenbaar, iets pakken best bij je stemming past! Leuk dat je doorgaat, een soort 365 days of happy tante Betsy 2.0 :)..''ik blijf lezen, knus!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joepie, weer een winaktie. Gelukkig ga je nog wel door met bloggen na dit jubileum :-)
    Leuke foto van de 2 modellen, komt veel leuker over als op een witte achtergrond.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja natuurlijk ga ik nog door...ik draag nog iedere dag een Tante Betsy jurkje dusss :). Ja leuk hè die natuur foto shoot, ik ben zo benieuwd! Knuff!

      Verwijderen
  6. Prachtig plaatje van al die jurkjes op een rijtje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks...ja heerlijk hè om ze zo bij elkaar te zien hangen. Normaal hangen ze niet zo gezusterlijk naast elkaar. De gekleurde hangers zijn jurkjes die lekker hangen te luchten op een kledingrek in een andere kamer hihi. Knuff!

      Verwijderen
  7. Oh wat spannend. Nu gaat het opschieten met de nieuwe collectie. Een nieuwe winactie! Oh dan hebben we weer wat om naar uit te kijken👍
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa het schiet opeens op hè...ik neem bijna aan dat van het weekend de shops ze wel zullen hebben en dan is de webshop zelf aan de beurt. Maar het zou ook zomaar anders kunnen zijn...we gaan het zien ;). Knuff!

      Verwijderen
  8. Ik vind het altijd klasse dat je de opbrengst van een verkochte jurk beschikbaar stelt aan een win aktie - dat maakt deze blog wel bijzonder x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi wat lieff, ja zo blijft het lekker een mooie kringloop van ontvangen en geven... Voor mij voelt dat heel natuurlijk...niks leukers als jullie ook lekker te laten mee genieten en jullie te verwennen. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  9. Alvast gefeliciteerd met je mijlpaal! Ben zelf morgen jarig... Gisteren werd ik erg enthousiast na het lezen over de mouwloze jurkjes, en besloot dat ik mezelf best mag verwennen met een nieuw jurkje voor m'n verjaardag. Maar nu ik die sneakpeak zie, wacht ik toch maar op de wintercollectie. Mooi!
    Liefs Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van harte gefeliciteerd Esther! Ja dat is een hele goede van je, verwen je zelf maar lekker en wie weet wordt je wel verwend met een Tante Betsy kadobon voor je verjaardag ;). Ik ben heel benieuwd wat je je zelf gaat uitzoeken. Dikke verjaardagsknuffels!

      Verwijderen
  10. Wat heb je een prachtige collectie jurken! Leuk dat je er één uitzoekt die bij je stemming past.
    Ik ben benieuwd naar je nieuwe actie....Fijn dat je elke dag toch de discipline en creativiteit hebt om een blog te maken, daar genieten we van! En oooh die nieuwe collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks...ja vandaag...uhm gisteren liep mijn blogpost niet echt lekker, maar dat komt dat ik hem al voor een gedeelte geschreven had op een eerder moment, maar er kwam toen wat anders ter inspiratie dus heb ik hem even laten liggen...en daarna aangevuld. Normaal loopt het wat makkelijker als je het in een keer typt hihi.
      Maar ik blijf zekers lekker doorgaan ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  11. Is het al bijna winter? Zoveel moois gezien al in al die leuke voorproefjes!♡♡

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha nee gelukkig nog niet, maar er komen genoeg momenten om een jurkje met driekwart mouwen of lange mouwen aan te doen ;). Knuff!

      Verwijderen
  12. Ja de kleding die ik draag, moet ook passen bij mijn gevoel, anders voegt het niet. Heel herkenbaar. Leuk een afbeelding van de fotoshoot. Ben ook heel benieuwd naar de nieuwe collectie. Zeker klasse dat je de verkopen via Marktplaats gebruikt voor een winactie. En ik vind het elke dag weer leuk om je blog te lezen. Mijn complimenten voor alle tijd en creativiteit die je erin stopt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks :D. Ja lekker op gevoel een jurk pakken...heel soms dat ik er eentje aan doe en dat ik hem dan toch verwissel. Ja heerlijk toch dat leuke contact met jullie en gewoon zo fijn dat ik zo af en toe foto's van jullie kan delen. Zo helpen we elkaar, jullie zien bij elkaar hoe een jurk staat en ik natuurlijk ook hihi. Knuff!

      Verwijderen
  13. Lekker weer gelezen. Verder niks aan toe te voegen. Ga zo door. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super!!! n jaar nog maar? en al zoveel opgebouwd!!! ik vind de nieuwe collectie nu al geweldig. wordt weer moeilijk kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa bijna een jaar aan het bloggen op mijn Tante Betsy blog, maar in december blog ik in totaal alweer vijf jaar. Al die jurkjes zijn natuurlijk niet van in een jaar tijd...maar ook nog niet zo heel lang...sinds november 2014 als ik het goed heb...kan ook al iets eerder zijn geweest ;). Knuff!

      Verwijderen
  15. Alvast gefeliciteerd met je jubileum. Ik ben zo benieuwd naar de wintercollectie. Kan ik eindelijk mijn kadobon gaan gebruiken en met een beetje geluk krijg ik er binnenkort nog een voor mijn verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks :). Jaaaa net als Tinie, Margreet en Willeke die neem ik aan ook hun gewonnen Tante Betsy kadobon bewaard hebben. Ik ben benieuwd! Knuff!

      Verwijderen
  16. Alvast gefeliciteerd met je 1e blogverjaardag :) We genieten met je mee en dat er nog vele jaren mogen volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jeetje wat gaat de tijd toch snel. een jaar alweer! Leuk dat je blift bloggen ik kom hier gaag even neuzen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Al weer een jáár... Wauw!!
    En wat een leuke preview van de fotoshoot van Tante! Love love love!!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie foto van de nieuwe collectie. Ik kijk er naar uit want draag sinds deze zomer heel graag Tante Betsy! Mede geïnspireerd door jouw blog Susan. De vele foto's maken het kiezen van een jurk fijn en makkelijker. Veel dank en ga zo door! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie foto van de nieuwe collectie. Ik kijk er naar uit want draag sinds deze zomer heel graag Tante Betsy! Mede geïnspireerd door jouw blog Susan. De vele foto's maken het kiezen van een jurk fijn en makkelijker. Veel dank en ga zo door! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo mooi al je jurken op een rij! Herkenbaar kiezen op kleur.... helpt mij ook als ik niet zo best in mijn velletje zit (zoals nu..)
    En bijna jarig.... 1 jaar..... spannend!!!!!!
    Liefs miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Knap hoor dat je het al bijna een jaar hebt volgehouden deze blog! Petje af! ;)
    Vind het altijd leuk om ze te lezen! Maar, kan ze en jou vaak niet altijd goed bijhouden, aangezien ik ook druk ben met Facebook. Dus, meestal doe ik even een inhaalslag, net als nu! ;)
    Wat heb je toch een mooie en vrolijke verzameling van jouw Tante Betsy jurken! Je boft maar met zo'n Tante die jou af en toe verwend met die leuke jurken! Maar dat verdien jij ook! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb jij een collectie waar elke vrouw (tante Betsy Fan).....vet jaloers op is zeg!!!!......wauw!!!.....Bofkont met zo'n tante....is toch helemaal geweldig. Ja ik ben even aan het kijken bij verschillende blogs van je...zo leuk!....heb jij echt zoveel jurken Susan???..... kwijl kwijl kwijl....;-).....wat geweldig voor jou. lekker van genieten. Trots zijn op de mooie collectie.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.