dinsdag 20 september 2016

Dress Red Tuesday

Hey girls nee het is nog niet de officiëlle Dress Red Day, die is volgende week donderdag 29 september.
Die dag is er om aandacht te vragen voor hart en vaatziekten bij vrouwen door iets roods te dragen. 
Rood is nu eenmaal mijn favoriete kleur en vandaag was ik de lady in red, met mijn rode Tante Betsy jurk met rode Apollo panty (nu legging), mijn rode Sendra laarzen én ik had voor het allereerst mijn rode Danefae jas aan, mijn verjaardagskado welke ik kocht bij Pantalone. Zo happy ermee! 


Oh ik draag zelfs een rode onderbroek realiseer ik me nu, de RJ Pure Color Lace Short van RJ Bodywear. Een rode bh en rode sokken ontbreken nog aan het geheel whahaha. Oh ja ik had ook nog mijn nieuwste hip pocket om, Porto Clover.


Vandaag was ik bij de huisartspraktijkondersteuner voor de uitslag van mijn cholesterol gehalte...het blijkt toch nog iets te hoog (voor iemand die op jonge leeftijd een herseninfarct heeft gehad...een Young Stroke), dus zal ik andere tabletten moeten gaan slikken. 
Tsja dat hoort ook bij mijn leeftijd hoorde ik, ik zit toch al in de overgang (ja girls ik ben 49 jaar voor wie dat nog niet wist en niet dacht ;)) en dan kan je cholesterol hoger worden. 


Vorige week was ik toevallig ook in het rood toen ik met mijn moeder mee ging naar haar afspraak in het hart en vaatcentrum in het AZM te Maastricht. Realiseerde ik me daar pas toen ik overal rood om me heen zag. Ik vroeg mijn moeder een foto van mij te maken op zo'n rode bank. Die dag droeg ik mijn rode mouwloze Tante Betsy jurk, Dress Sakura Red. 


Volgende week draag ik natuurlijk ook rood, eigenlijk had ik een nieuwe Tante Betsy jurk willen aan doen...oh stom ook dat ik me die rode Bibi Cornflower jurk niet gekocht heb bij Pantalone. 
Maar wilde eens out of the box denken...maar komt goed die jurk gaat er zekers nog komen. 
En als het effe kan ook de andere rode jurk, met dat kleine motiefje...Dress Ola Flora <3. 


Gaan jullie ook rood dragen op Dress Red Day en heb jij er ook iets mee of hou je helemaal niet van rood?



Lots of love from Susan

16 opmerkingen:

  1. Ik ben volgende week aan het werk op 29 september, maar een rode onderbroek kan natuurlijk wel! ;-))
    Ik dacht bij al deze foto's, Susan moet een rode bril! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toevallig gisteren even voor gaan kijken...heb jarenlang een rode bril gedragen, maar nog steeds geen leuk model kunnen vinden dat mij mooi staat. Dus daarom vorig jaar voor blauw gegaan.
      Oh ja snap hem helemaal dat jij voor je werk geen rood kan dragen :). Knuff!

      Verwijderen
  2. Oh, rood heb ik genoeg in de kast. Nog geen rode Tante Betsy jurk. Maar dat komt vast ook goed. Ik houd alleen totaal niet van roze. Staat me ook niet. Dus deze jurken zijn leuk, maar niet mijn ding. Maar een rode jurk zal ik op dress red day zeker aandoen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk. Samen het land een beetje rood kleuren. Op zich al een vrolijke kleur en ook leuk als je anderen tegen komt die ook rood dragen een gevoel van verbondenheid. Knuff!

      Verwijderen
  3. Ik wel! Houd van rood. En van t goede doel 🎈🌹❤️💋

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wist niet van die dag af. Ga zeker iets roods aandoen, maar geen rode jurk, want die heb ik niet. Maar de Dress Holiday met de rode aardbeien zou natuurlijk wel kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh natuurlijkk, gewoon je eigen draai eraan geven...een paar rode schoenen of een rode bloem in het haar is ook leuk...maar niks hoeft alles mag. Knuff!

      Verwijderen
  5. Dag Susan, ik ga zeker rood dragen op de 29e! Ik houd er ook erg van: zelfs mijn bril is deels rood.
    Ik vroeg me af: valt de Deense merk Danefae op maat? Of juist wat kleinerustiger of groter? Ik heb de zwarte TB HOODY in L. Ben meteen op hun website gaan kijken : prachtig! Ben ook zo dol op de jassen van Ilse Jakobsen. Jassen maken dat kunnen de Scandinaviers wel!
    En, rood staat je fantastisch! Mooi gestyled die 1e foto!
    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik draag bij Tante Betsy tegenwoordig maat L omdat ik het mooier vind als een jurk mooi aansluit en je vrouwelijke vormen benadrukt. De L zat me ook goed van Danefae maar ben toch voor een XL gegaan omdat er in de winter ook meer onder moet ;). En heb er geen spijt van...bij Pantalone...als je daar een beetje in de buurt woont zag ik nog een XL hangen achter de trap...kun je gaan passen ;). Knuff!

      Verwijderen
  6. Helaas heb ik geen rode jurk. Ik heb helemaal geen rood trouwens. Jawel een rode bh. Maar zo onder mijn kleding ziet niemand mijn statement. Je ziet er mooi uit Suzan. Die cornflower jurk vind ik prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi och ook al ziet niemand hem is het voor jezelf al een statement en ook nog eens heel kort bij je hart! Ja die cornflower is mooii. Knuff!

      Verwijderen
  7. Als ik me een rode jurk dan in huis heb, misschien wel. : )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik duim voor je maar dat moet toch vast gaan lukken...is over een week ;). Ik hoop ook dat Tante haar webshop dan gevuld is :). Knuff!

      Verwijderen
  8. Wat heb je een prachtig setje aan!
    Ik zal de 29e geen rood dragen. Ten eerste heb ik geen rood in mijn kast hangen en ten tweede staat die kleur mij niet of het moet een rood rokje zijn dat zou nog wel kunnen denk ik😉
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi natuurlijk kan een rood rokje ook...iets roods. En niks hoeft hè ;). Gewoon lekker je ding doen! Knuff!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.