donderdag 15 september 2016

Tante Betsy new collection shopping Thursday


Hey girls jaaaa het is dan zover...ik zag opeens op mijn Facebook tijdlijn dat het Tante Betsy verkooppunt, Kunstig Kitschwerk in Kampen al Tante Betsy jurkjes heeft ontvangen en zelfs vanavond een Toffe Tante Betsy avond houdt...van 19.00-21.00 uur. 





Wie weet woon je wel dichtbij en lees je mijn bericht op tijd, dan kun je er nog heen sjeezen. Oh ik zie prachtige jurkjesss, yihaaa! Dit is haar website/webshop

En ook SoMuch Fashion in Heerenveen heeft vanavond koopavond en ook die heeft Tante Betsy jurkjes gekregen :D. Tot 21 uur kun je bij haar terecht, maar ze zullen ook heel snel online in haar webshop staan. 
Ze stuurde me al foto's toen ik erom vroeg...oh ik zie leukerds! Dus kijk even mee. 






Update: Foto's van SoMuch Fashion ;). 

Maar het zit er ook dik in dat ook een Tante Betsy verkooppunt bij jou in de buurt reeds dozen vol Tante Betsy jurkjes/items heeft ontvangen. 


Betty van 38 Dresses te Leeuwarden heeft het zowaar voor elkaar gekregen om ook een heleboel Tante Betsy jurkjes online te zetten en er komen nog meerrrr. Kijken jullie mee?


Deze is zo gaafff!😍😍😍

Zelfde model ook mooiii!

De jurkjes foto collages in deze blogpost zijn allemaal afkomstig van 38 Dresses haar webshop 



Ik neem aan dat het nu ook niet meer lang duurt dat de nieuwe Tante Betsy collectie bij Tante in de webshop heeft. In de loop van volgende week denk ik, maar kan ook pas volgende week vrijdag zijn. 


Maar zoals altijd zijn eerst alle Tante Betsy verkooppunten aan de beurt en dat zijn er best heel wat. 
Ik heb er speciaal een Tante Betsy shops pagina voor gemaakt, veel verkooppunten hebben ook een Facebook pagina die je dus in de gaten kan houden. 


Wist je al dat je kunt aanklikken bij Like/volgen...als eerste weergeven?!
Zo krijg je in je tijdlijn als allereerst bericht van je favoriete webshops óf...van mijn Facebook pagina https://www.facebook.com/365daysofhappytantebetsydresses


Lots of love from Susan die haar tong ook al uit haar mond hangt...ik heb er al een paar op mijn wishlist :D....en waarom zijn die winkels zo ver weg...

31 opmerkingen:

  1. Net al een paar jurkjes bestelt bij 38dresses nog niet gezien dat er nog meer komen. Oh jee, dat gaat geld kosten. Heb jij al iets gehoord wanneer ze bij tante Betsy zelf in de webshop komen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja er staan al mooierds in de webshops van 38 dresses en SoMuch, superrr. Jaaa had vermeld in deze blogpost dat het nog even duurt. Eerst bevoorraad Tante de diverse verkooppunten en dan is haar eigen webshop pas aan de beurt. Zo krijgen de verkooppunten de kans om al leuk te verkopen ;). Shop ze! Knuff!

      Verwijderen
    2. Zo afgeleid door al dat moois dat ik er overheen gelezen heb. 😉 net bij somuch.nl inderdaad ook al een paar mooie gezien (die rode). Ik zal maar inhouden anders heb ik dadelijk nog niks aan mijn kadobon 😂. Ik hoop nog steeds dat "mijn" model er ook nog tussen zit, helaas nog niet gezien.

      Verwijderen
    3. Hihi ik had al zo'n vermoeden dat dat het geval was ;). Ik ben in ieder geval al heel benieuwd naar de jurken die je hebt besteld en zou foto's ervan (met jou erin) heel leuk vinden :). Knuff!

      Verwijderen
  2. Oh bruin en rose daar hou ik van.En ook groen ! Dit word niet de sobere herfst/winter als ik eerst dacht.Gos ik hoop dat ze gauw op haar webshop staan.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè dacht ik ook effe...ik moet altijd zo wennen aan donkere kleuren, maaar wat is het weer een gave collectie. En er komt vast nog meer mooiss. Heb die rood roze print die ik ook zo mooi vind nog niet terug gezien. Maar oh Ola Black en Green zijn superrrr. Bibi model rooddd is ook gaaf....heb net bij Mevrouw Janne ook een gave jurk gezien...okay niet mijn kleur bruin...maar zal er vast ook in een andere kleur zijn ;). Knuff!

      Verwijderen
  3. Ohhhh die Ola Flora is leuk! En ik ben ook wel benieuwd naar die pipa black - die is wel heel apart en weer heel wat anders !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha moest aan jouw opmerking bij Hilde denken...Tante heeft echt wel veel nieuwe modellen dit seizoen...of net weer anders als anders. Die Ola Flora wordt volgens mij een topper...mijn wishlist groeit en groeit hihi. Knuff!

      Verwijderen
    2. Ja die eerste jurken daar van dacht ik idd mmmmm- maar gelukkig er is weer hoop! X

      Verwijderen
  4. Oh, wat een moois, ik zie al een leuke rok en een mooie jurk. MAar die dikke buik zit er nog, mmm. Binnenkort maar eens naar een winkel om de kleuren in het echt te zien en misschien toch maar alvast eentje in de kast hangen. De vorige collectie ging er zo snel uit :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh mijn reactie aan jou wilde maar niet...jaaa zou niet te lang wachten als je een mooierd hebt gezien. Heel veel plezier! Knuff!

      Verwijderen
  5. oh wat leuk allemaal, wacht toch totdat er meer op de webshop staan, hoop dat Tante er komende week mee komt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zal volgende week zekers gaan gebeuren...maar wanneer... Knuff!

      Verwijderen
  6. Oooooh de Ola Flora is gaaf!!
    Zijn dat overslagjurkjes Susan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa die is gaaf hè <3, ik was ook op slag verliefd toen ik een foto van deze zag...zwart is gaaf, maar groen eigenlijk ook bijzonder mooii.
      Jaa wel overslag, maar geen wikkeljurk ;). Knuff!

      Verwijderen
  7. Wat een leuke printjes, ik word er helemaal blij van. Ik vind het niet vervelend dat Tante Betsy de nieuwe collectie nog niet heeft. Kan ik eerst even rustig bekijken wat er allemaal te koop is en bedenken welke ik het leukste vind.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja heerlijk dat we dankzij de dames van de Tante Betsy verkooppunten kunnen meegenieten. Ik zag al net dat het daar ook heel hard gaat, een jurkjeszusje deelde het. Ik heb echt al een paar gave gezien <3. Succes met kiezen! Knuff!

      Verwijderen
  8. Leuk zeg. Die met die grote bloemen. Prachtig zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja gaaf is die hè tenminste neem aan dat je die bedoeld die ik ook gaaf vind. Dress Ola Flora...oh ja dat is de enigste die ik nu deel met grote bloemen. Ik ben flieftt :). Knuff!

      Verwijderen
  9. Oh, die dress ola zijn leuke modelletjes! Volgende week maar eens langs mijn lievelingskleding in Bergen op Zoom gaan😀
    I can't wait!😜
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja leukk lekker shoppen in een Tante Betsy shop! Alvast heel veel plezierr. Ik moet maar eens snel een treinkaartje gaan scoren om naar Pantalone te gaan ;). Knuff!

      Verwijderen
  10. Reacties
    1. Ja hè en ik heb nog meer leukerds gezien...bij SoMuch op de website/webshop. Knuff!

      Verwijderen
  11. Oh chips ik vind ze allemaal mooi!die Twiggy blue trekt nu vooral mijn oog en die groene : die kan toch zeker ook wel als vest gedragen worden? !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die groene...bedoel je die effen? Dat is een vest. Die groene Ola Flora is een jurk...maar je zult vast het vest bedoelen bij de 38 dresses foto hihi.
      Ik merk dat Twiggy niet mijn model is, op een of andere manier voel ik me oud in die jurkjes. Binnenkort mijn twee jurkjes van dat model op MP zetten...zorgen voor nog wat extra budget ;). Knuff!

      Verwijderen
  12. Hahahaha Takkie!! :D Wat een grappige naam voor die jurk! Vind hem voor mezelf niet mooi, niet mijn smaak. De naam is leuker dan de jurk zelf! ;)
    Er zitten wel leuke jurken tussen, dus ga gauw een passessie doen bij De Keizerin, voordat ze allemaal en in mijn maat zijn uitverkocht! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja ik had ook al zoiets dat heeft ze geweldig verzonnen. Takkie Black vind ik wel mooi, lijkt natuurlijk ook veel op de bomenjurk.
      Vind het wel hele gave modellen van Takkie en van Ola Flora. Bijzonder de overslag zo en dan die mouwenn, mooiii. Oh zoveel leuks :D. Knuff en dankjewel voor al je leuke reacties die je vannacht plaatste.

      Verwijderen
  13. Wat een leuke jurkjes! Ik word hebberig!! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een moois, wat een moois... Ik vind de Cornflower dress heel mooi, en Ola Takkie. Maar de laatste gaat maar tot maat XL zie ik, is dat vaker dat niet alle modellen in XXL verkrijgbaar zijn? Ik denk dat ik volgende maand maar op water en brood ga, veel te veel leuks om te shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De tammy winter flower bruin is voorlopig mijn favoriete.. Maar vind de cornflower ook erg leuk.
    Leuke jurken weer he!!.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.