zondag 2 oktober 2016

De Kunstboer giveaway Sunday

Hey girls wat leuk dat jullie zo enthousiast mee doen met de winacties. Vandaag heb ik ook weer een leuke winactie voor jullie van een van mijn sponsors. Je maakt namelijk kans op een tas naar keuze van De Kunstboer


Ik snap dat deze vrolijke tassen niet voor iedereen iets is, ze zijn natuurlijk voor kids ontworpen. Maar er zijn ook tassen ontworpen door de mannen van De Kunstboer die je ook heel goed als volwassene als dagelijkse schoudertas kan gebruiken. 


Ik geniet al een aantal maanden van mijn schoudertas Parrots, heerlijke kleurtjes die perfect passen bij veel verschillende Tante Betsy jurkjes en bij mijn hoodies. En ook bij mijn nieuwe jas van Danefae. 
Eigenlijk ben ik stiekem ook wel zelf toe aan een nieuwe schoudertas. Ik heb een paar favorieten;
Ik vind de schoudertas Flowers heel mooi, met die prachtige rozen ook heel passend bij die mooie bloemenpatronen op de jurkjes en rokjes van Tante Betsy. 


Schoudertas Knollenland vind ik ook nog steeds te gek, maar die is meer iets voor het voorjaar en de zomer vind ik ;). Die combo van knalroze (mijn favoriete kleur naast knalrood) en dat grasgroen vind ik super. 


Schoudertas Cupcakes in die mooie grijstint is dan wel weer meer een tas die ook bij het winterseizoen past en ook bij mij past qua knalkleurtjes. En die leuke cupcakes en vogeltjes print én madeliefjes een van mijn favoriete bloemen :). 


Vanmiddag ging ik heel even met manlief naar de stad en er zijn in Heerlen twee verkooppunten, dus ik wilde even bij eentje binnenlopen om er foto's te maken. 
Bij Berden hebben ze verschillende leuke tassen hangen op de kinderkleding afdeling. 


Schoudertas Goldcat, schoudertas Goldfox heeft meer een rose gouden look. 


Schoudertas Fishbone en oh die leuke bambi tas (Squarebag Bambi) is to cute, maar goud is niet mijn kleurtje.


Dan zou ik liever voor schoudertas Bambi gaan met knalgroene achtergrond, yihaaa to cute die tas <3. Die gaat op mijn wishlist :D. 


Wat moet je ervoor doen om een kans te maken op zo'n leuke De Kunstboer tas naar keuze?
* Mijn Tante Betsy blog volgen, via Blogger of via Bloglovin (dat kan met je Facebook account en krijg je iedere dag mail), leuk is ook als je mijn Facebook pagina volgt en/of mijn Instagram account...daar deel ik ook dagelijks mijn nieuwste blogpost. 

* De Kunstboer volgen via Facebook en/of Instagram

* Laat een reactie hier onder deze blogpost achter dat je mee doet. Neem eens een kijkje in de webshop van De Kunstboer en vertel welke tas jij zou willen winnen. Ik ben heel benieuwd of jullie er ook een leukerd vinden. 

* Delen van de winactie op Facebook of Instagram zou leuk zijn voor mij en De Kunstboer en geeft extra kansen. Bij Facebook deze Facebook post graag openbaar delen (zodat ik ook kan zien dat je hem gedeeld hebt, klik op de wereldbol ipv alleen vrienden). Tag bij Instagram mijn Instagram account @365happytantebetsydresses en dat van De Kunstboer @de_kunstboer

Ook deze winactie loopt tót 10 oktober. 


Lots of love from Susan

36 opmerkingen:

  1. Jaaa!!!! Weer geweldig!!!! Super gave tassen. Marit en ik zijn beide verliefd op de groene met het hertje! Dat wordt dan delen samen...Maar ook de rugzakken zijn favoriet!
    Top!!!

    XxxxX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jeetje wat een toffe acties allemaal!! ik doe graag mee en zou gaan voor de flowers al vind ik die jij hebt ook leuk!
    x jet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer zo'n leuke acties! Lekker bezig Suzan... en heerlijke tassen!flowers en knollenldnd vind ik geweldig....
    Fijne avond x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke actie. Alleen ik heb net bij Hippe Dingen een uber gave minitas van Sticks&Stones gekocht. De roze, net een portemonnee. Enne, de grote uitvoering is onderweg😂😂😂
    Ik kon het niet laten. Ik laat deze actie voor andere dames. Succes allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke actie weer. Hier is de schoudertas space favoriet. Kan ik dan voor de verandering eens delen met mijn zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goldcat is mijn favo, verrassend heh hahaha (not)
    Ik vind de tassen ge-wel-dig
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helaas heb ik geen Facebook, maar wat een leuke tassen heeft de kunstboer. Ik denk dat ik er gewoon eentje ga kopen voor de feestdagen voor dochterlief. Die zal waarschijnlijk helemaal weg zijn van SQUAREBAG UNICORN.

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige actie!! Ik hield al van de Kunstboer!! En nu deze actie!!! Ik vind de tas met Parrots/papegaaien helemaal super!!! Ik zal de actie zoveel mogelijk promoten, en anders ga ik 'm voor mijn verjaardag vragen...😬😊 Groetjes Esther van Ham

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe graag mee want ik vind tas flowers geweldig. Leuk hoor al deze acties en nieuwe dingen leren kennen.

    Groetjes rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeioeioeioei wat moeilijk kiezen, maar ik vind de squarebag Bambi toch echt wel een juweeltje... Wat zou ik daar de blits mee maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze keer doe ik ook niet mee. Dit is niet echt mijn ding alhoewel die turquoise met bloemen wel een hele leuke print is. Of ik moet meedoen en als ik dan win krijg jij hem😉
    Wat staat die jurk jou toch weer goed. Leuk in combinatie met die laarzen en jas!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave actie weer, ben helemaal weg van de tassen van de Kunstboer, trouwens ook van hun jurkjes voor mijn dochter! Mijn favoriet van tassen is schoudertas Gold Cat, love it!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een fanTAStische tassen! Ik vind de 'big rose' en 'small rose' allebei erg leuk. Dat zou nog lastig kiezen gaan worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja leuk!! Gave tassen zijn het! Ik vind "flowers" de leukste al is t moeilijk kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hevige dubio goldcat versus knollenland. .knollenland versus goldcat ... moeilijk moeilijk.. zware keuze. . Maar man oh man wat een leuke give away! .. ..uiteindelijk zal ik toch goldcat kiezen denk ik. .. ( Of toch knollenland. )...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. MOOI! Ik kende dit merkje al. Een leuk winkeltje in de buurt verkoopt de jurkjes!
    Ik doe zeker en vast mee met deze actie! Big rose en flowers vind ik prachtig!
    Groetjes
    Elke De Vlaminck

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig tassen vind ik het. Mijn favoriet is de schoudertas Flowers, de blauwe met die prachtige bloemen. Als ik de actie zou winnen, zou ik deze heel graag aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. jjjaaaaa supermooie tassen ben al in bezit van die mooie groene met bambi ;-)...wil heel graag nog die met die rozen...maar als ik zou winnen denk ik toch dat mijn dochter er 1 uit mag kiezen die vindt ze ook fantastisch

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook al zo Leuk Deze wi Actie. Nog even snel op reageren voordat ik ga slapen.
    De schoudertas flowerpower vind ik geweldig en de squarebagage bambi..
    Nu maar hopen...
    Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ben d'r ook weer bij, want deze tassen zijn wel heel leuk.
    De tas die jij heb vind ik leuk maar ook de rose en london. En eigenlijk nog wel een paar.
    Gedeeld op fb.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel veel succes voor de dames die mee doen! Ik vind het leuke tassen, maar ze passen niet bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met je blog. Ik 'volg' meestal op afstand maar nu laat ik even van mij horen ;-) Wat gaaf allemaal! Eigenlijk zijn ze allemaal geweldig! De schoudertas birdies vind ik wel geweldig ....dus daar doe ik graag voor mee (of misschien wel voor mijn dochter, of deeltijd , of ...). Groetjes, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met je blog. Ik 'volg' meestal op afstand maar nu laat ik even van mij horen ;-) Wat gaaf allemaal! Eigenlijk zijn ze allemaal geweldig! De schoudertas birdies vind ik wel geweldig ....dus daar doe ik graag voor mee (of misschien wel voor mijn dochter, of deeltijd , of ...). Groetjes, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind ze heel erg leuk maar er zit er niet eentje tussen die bij mij past. Veel succes dus voor jullie dames! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Er komt geen eind aan al die mooie winacties. Leuk hoor. Ik vind de tassen erg leuk maar zou niet voor een opzichtige tas gaan maar iets neutraler denk ik. Ik ga eens even kijken welke ik leuk vind. Ik volg de kunstboer al een tijdje via FB.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  27. En alwéér een mooie actie! Al laat ik deze aan mijn neus voorbij gaan. Ik vind ze wel leuk, maar weet dat ik ze in de praktijk niet of nauwelijks zal gebruiken en da's zonde. Succes dames!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een super mooie tassen! Ze zijn allemaal mooi. Maar mijn favoriet is toch echt de Flowerpower!

    Groetjes, Karen Hoedjes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dit vind ik ook heel leuk! Met bloemen is erg leuk, maar de tas met de kaart van Europa vind ik ook erg leuk. Doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beach bag Marilyn!! Deze vind ik echt te geweldig! Ik volg de Kunstboer ook al een tijdje, en had deze al voorbij zien komen. Ik doe dan ook graag mee met deze fantastische aktie.

    Liefs Wen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hi Susan ,wouw wat een gave actie, ik doe graag mee en zou of voor een Bambi tas gaan of de gold cat, ik zou in de winkel gaan kijken, misschien dat ze dan eindelijk ook zo' n super leuk T shirt in dames maten hebben. Toen ik in het voorjaar in de winkel in Amsterdam was vertelde de eigenaar mij dat ze op zoek zijn naar een goede producent daarvoor, dus wie weet. Lieve groet, Nicky

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Nog een actie?!? Geweldig!! Als ik er een zou mogen kiezen.... ga ik voor de "tas parrots". Wat een geweldige kleurstelling.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Schoudertas Flowers vind ik echt het einde, dus doe ik graag mee voor deze tas. Ben gek op bloemen en kleurtjes en deze tas past perfect bij de kleurrijke jurkjes en polkadot jurkjes van mij...

    Groetjes, Shirley :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ja! Ik doe mee! De bloementas zou helemaal geweldig zijn!
    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi susan,
    Ik.doe graag mee.
    heb de kunstboer een like gegeven.
    dank je wel voor je tip

    wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Susan, veel te gek al deze winacties! En ze zijn allemaal zo leuk! Moet ik nou gaan voor 'squarebag poezen' die precies mijn stelletje laat zien, of schoudertas flowers in mijn lievelingskleur? Ik doe gewoon weer mee! Knuffels��

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.