dinsdag 6 september 2016

Black Tante Betsy Tuesday

Hey girls vandaag heb ik weer een van mijn favoriete jurkjes aan van dit seizoen. De Shirt Dress Black is zo'n gave jurk, vanmorgen was het nog frisjes en had ik de jurk aan met mijn zwarte hoodie vest erover aan op de fiets en een rode panty (nu legging) van Sokken-online. En natuurlijk met mijn handige Urban Hippies Hip Pocket Polka Blossom.
Het was me net wat te frisjes om met blote benen op de fiets naar mijn werk te gaan. 


Oh ja hebben jullie mijn gave 'nieuwe' cowboylaarzen gezien, ik ben flieft...het lijken wel Queen of Hearts laarzen <3.
Dikke dankjewel knuffels voor jullie lieve berichtjes gisteren, vanmorgen was er toch weer een moment (nou ja een paar) dat het me teveel werd maar al bij al toch een fijne ochtend op mijn werk gehad.


Maar ik ben niet de enige die houdt van zwarte Tante Betsy jurkjes en rokjes. Zwart blijft voor mij toch een all time favourite kleur, maar tegenwoordig dan wel graag met vrolijke kleurige prints. Natuurlijk hou ik ook erg van al die kleurige jurkjes, maar een vrolijk jurkje met zwarte ondertoon vind ik ook heel gaaf. 


Ik heb een negenluik gemaakt van foto inzendingen van Tante Betsy girls, nou ja merendeel waren foto's die op de Facebook actie gedeeld zijn. 
Hier komen ze...

Joyce heeft ook zo'n gave Shirt Dress Black, haar allereerste Tante Betsy jurk en ze is er heel blij mee. Een super keuze maakte je Joyce. 

Eline is door mijn blog helemaal verliefd geworden op de jurk 'Birdie'. Dit is ook een te gekke jurk!

Linda showt hier Dress Tweety Black, nog zo'n gave jurk van dit zomerseizoen en heerlijk te dragen door het hele jaar :). 

Corry hangt haar jurkje Dress Folky Black graag even over de paspop. Deze staat nog steeds stiekem op mijn wishlist ;). 

Carola is ook heel blij met haar Dress Folky Black. Heeft ze hier nu ook een vestje van Tante aan ;). 

Wendy heeft een wikkeljurkje van een oudere collectie. 

Ook Anita is gek op haar polkadot jurkje van een oude collectie. 

Ingrid heeft hier of een polkadot rokje of een polkadot jurkje aan van een oude collectie. 

Nog een foto van Ingrid met een prachtig bloemenprintje op een polkadot ondergrond. 

Lots of love from Susan

19 opmerkingen:

  1. Leuke jurkjes komen weer voorbij. Ik heb zelf nog geen zwarte Tante Betsy, ik heb het merk pas sinds dit voorjaar ontdekt en ging voor de vrolijke kleurtjes. Wie weet dit najaar...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou ik zeker ook gedaan hebben hoor Alexandra lekker voor voorjaarskleurtjes gegaan zijn. Ik zit natuurlijk tegenwoordig in een luxe positie met die lieve Tante van me en ik was meteen verliefd op Birdie Black. Maar ben ook dolblij met die heerlijke knalkleurtjes van de zomercollectie, de peacock jurkjes, de hartjes jurken, de shirt dresses, de sakura print, oh dit seizoen waren er wel heel veeeeel gave kleurige en fleurige jurken :D. Love it!

      Ik moet eerlijk bekennen dat ik altijd enorm moet wennen aan het winterseizoen met donkere kleuren. Maar gelukkig gaat Tante ook altijd voor kleur, die weet dat wij er gek op zijn en ons niks aantrekken van wat de trent is whahaha. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. O en wat een gave laarzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk !!! Die jurk met die laarzen , vind het super staan zo.
    en natuurlijk vind ik de inzendingen ook weer leuk.Oude of nieuwe tante betsy's , ze zijn tijdloos.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad Patricia de jurkjes zijn tijdloos, vooral de zwarte natuurlijk. Dat kan altijd! A little black dress hihi.
      Alhoewel wij ons natuurlijk weinig aantrekken van wat wel kan en niet kan, wij zijn niet mainstream en volgen geen trends. Wij doen lekker aan waar we ons goed in voelen! Yihaaa! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Ha, zo lijken mijn benen nog best leuk :) en ik durf het bijna niet te zeggen, maar de eerste is een afgeknipte jurk ;) die ik héél veel draag nu! Vandaag ook weer net een mooi groen shirtje.
    Jouw jurk en laarzen zijn super!! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha lekker doen toch waar jij je goed bij voelt! Ik zag ook pas bij iemand online die een rok had gemaakt van een zomer 2015 jurkje van Tante, moet kunnen toch?! Ieder zo zijn eigen ding en dat maakt ons lekker uniek :D. En jazekers heb je mooie benen! Nu kan ik van mijn eigen benen niet echt zeggen dat ze mooie benen zijn, maar ik heb ook absoluut geen lelijke benen whahaha. Gewoon lekker onszelf zijn en blij zijn met wat God ons gegeven heeft. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Ha, zo lijken mijn benen nog best leuk :) en ik durf het bijna niet te zeggen, maar de eerste is een afgeknipte jurk ;) die ik héél veel draag nu! Vandaag ook weer net een mooi groen shirtje.
    Jouw jurk en laarzen zijn super!! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zwart is één van de weinige kleuren die ik juist niet draag�� Het accentueert mijn kringen die ik nog wel eens kan hebben als ik moe ben. Ik voel me er grauw en flets in. Leuk hoe ieder zijn voorkeur heeft....
    Ik loop een beetje achter in het lezen van je blogs, door omstandigheden. Ik ga gauw even een inhaalslag maken��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh nee dan moet je dat juist niet doen hè, zo heeft iedereen zijn eigen kleuren die haar het beste staan. Ik zag bijvoorbeeld een grijs jurkje in de nieuwe collectie, dat moet ik dus niet doen ik word dan een grijs muisje, en als er een ding is wat ik niet ben is het dat whahaha.
      Lees maar gezellig bij lieverd en dikke knuffels voor jou!

      Verwijderen
  7. Ben ook benieuwd naar de najaarscollectie met de zwarte jurken. De voorproefjes zijn veelbelovend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa de voorproefjes zijn leuk hè, ik ben ook heel benieuwd maar ik heb er al een paar gezien en er zitten weer hele leuke jurkjes bij. Ik hou van zwart met een kleurig en fleurig printje, maar ik kijk enorm uit naar de rode en de kleurige jurkjes. Hopelijk kan ik snel een sneak peek delen. Knuff!

      Verwijderen
  8. Wat een leuke bloemenprint heeft dat jurkje van Ingrid!
    Wat heb je een gave laarzen! Daar zul je zeker veel bekijks mee hebben.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa gaaf is die print hè, heerlijk fleurig en kleurig en toch heel stemmig. Ja whahaha ik liep gisteren even door de stad en er keken genoeg mensen naar mijn laarzen whahaha. Ik ben natuurlijk de enige gek die er zo bij rondloopt hihihi, maar liever dat als een mak lam de menigte volgen en alleen dragen wat in is. Knuff!

      Verwijderen
    2. Je hebt groot gelijk. Zeker gekocht in Duitsland?! Vroeger toen ik nog in België woonde gingen we vaak winkelen in Aken. Daar heb ik 30 jaar geleden ook gave cobowlaarzen gekocht. Wit met Bordeaux. Ik zie ze nog zo voor me.🤔

      Verwijderen
  9. Toffe laarzen heb je gevonden! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh die laarzen zijn zo ontzettend leuk en grappig! :)
    Ze staan echt superleuk bij die Tante Betsy jurk! ;) En bij jou natuurlijk! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.