vrijdag 16 februari 2018

Who are the lucky Tante Betsy girls?



Hey girls vandaag ga ik weer een aantal Tante Betsy girls en jurkjeszusjes blij maken. 
Vandaag ga ik namelijk de winnaressen bekend maken van de winactie in samenwerking met Tante Betsy verkooppunt webshop Love, Peace & Joy
Ik ben op de vroege morgen de reacties op Instagram aan het checken en denk bij mezelf 'och zal ik meteen al eens gaan kijken wie de winnares aldaar gaat worden'. 
Maar zo makkelijk is dat nog niet...want ik ben al drie keer op een naam terecht gekomen waarvan de top drie totaal niet overeenkwam met wat er te koop is van de Tante Betsy collectie in de webshop van Love, Peace & Joy



Die top drie uit de webshop van Love, Peace & Joy was een van dé voorwaarden om mee te doen!
Naast mijn blog volgen via diverse kanalen en de pagina van Love, Peace & Joy liken/volgen
Maar het is me gelukt om uiteindelijk bij poging vier op een naam te blijven staan met een top drie die overeenkomt met wat er in de shop te koop is.
Én het is ook nog iemand die me al heel lang volgt en volgens mij nog nooit wat gewonnen heeft...of dat is al weer langer geleden ;). 
Esther ik mag jou blij gaan maken met een cadeaubon twv €25 om te besteden aan de Tante Betsy collectie in de webshop van Love, Peace & Joy. Gefeliciteerd!




Okay dan eens kijken naar alle reacties op mijn winactie blogpost, gisteren kwamen daar ook nog een aantal bij naar aanleiding van een gedeeld bericht in de Tante Betsy Facebook groepen. Leuk!
Hier ook bij poging nummer twee (ik scroll op en neer door alle reacties met mijn ogen dicht op mijn iPhone) blijft mijn vinger staan op de reactie van Corine. 
Ja lieverd je leest het goed, je mag weer enthousiast gaan stuiteren. 
Je won laatst ook een cadeaubon van sponsor Boeties.nl...tenminste ik denk dat jij dé Corine bent die gereageerd heeft en mij van de week ook zo'n lief kaartje hebt gestuurd ter ere van valentijn (dankjewel lieverd). Van harte gefeliciteerd! 




Jouw top drie komt overeen met wat er van de Tante Betsy collectie te koop is in de webshop van Love, Peace & Joy. 
Mocht hetgene wat je graag zou willen inmiddels uitverkocht zijn in je maat (je kunt altijd even bij Ellen informeren of het wellicht nog als nabestelling komt), dan niet getreurd er komt nog meer leuks met de volgende twee lichtingen.
Zoals bijvoorbeeld de gave jurkjes in die vrolijke vogeltjesprint.


Okay op naar mijn Facebook pagina, daar heb ik al langer niet meer tussen de reacties gekeken naar aanleiding van de winactie. 
Soms ben ik bewust niet op Facebook, want anders zijn er zo een paar uren voorbij gevlogen. 
Oh ja even wat anders...ik krijg regelmatig vriendschapsverzoekjes van Tante Betsy girls op mijn privé account, maar daar kan ik echt niet aan beginnen, sorry lieverds. 
Als ik mijn Facebook tijdlijn al open zie ik alleen maar Tante Betsy en bezoek ik regelmatig de Tante Betsy Facebook groepen.
Meestal probeer ik op de Tante Betsy happiness in a dress groep wel te reageren op de OOTD's en posts. Maar op de Tante Betsy Liefde en retro jurkjes groep is zo'n overdaad aan berichtjes en ook andere merken, dat ik daar echt niet aan toe kom en soms dus ook maar weer vlucht.
Vandaar dat ik ook geen Tante Betsy girls verzoeken meer goedkeur, er zitten er al meerdere bij mijn Facebook vriendjes en dat vind ik genoeg. Ik hoop dat jullie dat begrijpen en dat het niets persoonlijks is. Via messenger mag je me gerust een pb sturen als je een vraag hebt, daar hoeven we geen vriendinnetjes voor te zijn ;).



Okay genoeg gekwebbel...wie gaat nu de Facebook winnares zijn en gaat er vandoor met een cadeaubon ter waarde van €25?!
Ik ben eerst nog alle berichtjes gaan liken en er waren ook een paar girls die hun wishlist/top drie inmiddels hadden aangepast. 
Mijn vinger heeft op en neer gescrolled en is blijven steken bij Jacqueline haar reactie. Jacqueline reageert regelmatig enthousiast op Facebook. Gefeliciteerd lieverd!
Nemen jullie alledrie even contact met me op? Kan gewoon via een pb'tje...jullie zijn toevallig alledrie Facebook dinnetjes.




Dankjewel ook aan Ellen van Love, Peace & Joy voor het mogelijk maken van deze leuke winactie op mijn happy Tante Betsy blog. 
Ik heb al gezien dat je al heel wat Tante Betsy girls blij hebt gemaakt met een leuk pakketje naar aanleiding van hun bestelling in je webshop.


Wil je een van die Tante Betsy vestjes bij je bestelling, dan stuur haar even een mailtje of persoonlijk bericht.



Vergeet niet mee te doen aan de gave maandelijkse winactie als je bij Love, Peace & Joy in de webshop shopt.
Iedere maand wordt er een winnaar getrokken met de leukste inzending (voorwaarde is dat je een originele foto instuurt van je aankoop...lees de voorwaarden hier).
Dus altijd kans om nav je aankoop een cadeaubon twv €25 te winnen! #lovepeacejoyfans





En girls als jullie nu niet hebben gewonnen, dan niet getreurd want na het weekend komt er hier alweer een nieuwe winactie met een ander leuk Tante Betsy verkooppunt! Heb een fijn weekend!



Oh ja Tante Betsy heeft nu ook een gave winactie op haar Facebook pagina!

Lots of love from Susan